cobra Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Cieszę się, że model został oblatany. Teraz pozostaje Ci tylko walczyć z własnymi słabościami i ternować. Będzie dobrze!
wojcio69 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Witam Darku, powiadają, że trening czyni mistrza. Dlaczego Ty miałbyś nim nie być?
dlmtb Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Dzięki Panowie za słowa otuchy. Już wiem, że latanie nie jest takie proste i nie da się tego nauczyć w jeden dzień. Obiecuję, że będę trenował, choć pewnie będzie to mnie osztowało jeszcze ze dwa kadłuby, ale nie odpuszczę.
tomcar11 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 sowa otuchy. . Sowa to też piękny ptak.
ertman_176 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 No cóż prądu w lipolu starczyło tylko na tyle, aby zaprezentować mi, że model lata, ale sam już się nie zdążyłem wyszkolić I tu się sprawdza że lepiej mieć 2 pakiety małe niż jeden duży ...
dlmtb Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 I tu się sprawdza że lepiej mieć 2 pakiety małe niż jeden duży ... Już uzupełniłem braki i dokupiłem dzisiaj pakiet 1300Ah.
dlmtb Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Tylko jeden ?? :wink: Jeden, jeden, bo drugi już był w zestawie , ale mam pytanie, co do nowego pakietu. Wydaje się, ze jest naładowany lub jak domniemam jest częściowo naładowany. Jaka jest procedura startowa takiego lipola? Najpierw naładować latać czy jakoś go formować? Naładować a potem rozładować? Czy to bez znaczenia? :roll:
ertman_176 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Naładuj go Wiem że masz już dwa Zobaczysz następnym razem jak bedziesz latał dlaczego zapytałem "Tylko jeden ?"
dlmtb Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Słyszałem coś o jakiejś pamięć lipoli i że nowy to musi być naładowany a potem rozładowany do zera a jeżeli się go rozładuje powiedzmy tylko do 40% i podda ponownie procesowi ładowania to jego pojemność spada. Czy to prawda? Czy trzeba robić takie fikimiki czy po prostu ładować, kiedy ma się taką potrzebę?
ertman_176 Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Staraj się je używać czesto a bedziesz zadowolony i zniknie kłopot Przeczytaj artykuł a stanie się to trochę jaśniejsze http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=955&postdays=0&postorder=asc&start=0
cobra Opublikowano 15 Lutego 2009 Opublikowano 15 Lutego 2009 Słyszałem coś o jakiejś pamięć lipoli Wręcz przeciwnie, akumulatory litowe nie mają żadnej pamięci i to jest jedną z ich zalet. Przed eksploatacją akumulatorów Li-pol i Li-jon przeczytaj dokładnie wątek, który podaje ertman_176.
dlmtb Opublikowano 16 Lutego 2009 Opublikowano 16 Lutego 2009 Panowie dzięki za podpowiedź w sprawie Lipoli. :wink:
Janosik72 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Witam moze temat dla niektorych nudny ale ... Wczoraj przyszedl mi ASW 28 model jak model :wink: Edytowalem Po kilku godzinnej walce z regulatorem motor zakrecił Model z pakietem 1300mAh gotowy do lotu czyli ze wszystkim przy rozpietosci 2 metrow wazy cale 566 gram :rotfl: gdyby nie kabinka to 25 mniej Pozniej jak sie uda wrzuce fotki mysle ze to bardzo dobra waga jak na wielkosc modelu Jutro moze jakies male latonko bedzie To zdam relacje Pozdrawiam serdecznie Jasiu
wojcio69 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Jasiu a nie lepiej za ok. 65zł. kupić regulator Tower Pro Mag8 30A? Wiadomo jak programować i po problemie a tak to niepotrzebny stres i nerwy. Niedajboże jak ta chińszczyzna nawali w powietrzu.
Janosik72 Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 no regulatorow mam kilka i sam nie wiem :cry: w sumie ten jest w komplecie polutowany ale po dzisiejszych przejsciach to chyba zrobie jak mowisz orginala odetne i dolutuje piny 2mmm bo takie tylko mam na juz a polatac bym chcial jutro i zaloze cos innego w sumie tez chinskiego :wink: w sumie to wszystko mam chinskie chyba Pozdrawiam serdecznie Jasiu Ps. zmierzylem ciag nalipolku 2s1p 1300mAh 20C takim co byly w komplecie ciag wyszedl 430 g na okolo pol rozladowanym pakiecie Ktos pytal o srodek ciezkosci dla modelu zrobilem fotke instrukcji to sprobuje przedstawic http://www.fotosik.pl/pok...155c5680aa.html to jest waga bez kabinki i bez dzwigara rurki weglowej http://www.fotosik.pl/pok...ca8d36e990.html http://www.fotosik.pl/pok...56c918f2a6.html srodek ciezkosci wg instrukcji http://www.fotosik.pl/pok...0ce1d20e4c.html a to wychylenia sterow MOze sie komus przyda co sklada z czesci i nie posiada planu Pozdrawiam serdecznie Jasiu
dlmtb Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Dziś mi się udało wreszcie poczuć się, że to ja rządzę w powietrzu a nie ASW28. :jupi: Po raz drugi skorzystałem z uprzejmości MironRC i mimo fatalnej pogody (bez przerwy popadywało i wiało dość porywiście) zaatakowaliśmy przestworza. MironRC wystartował a potem przekazał mi stery i jakoś poszło. Nawet dwa razy udało mi się wylądować a o starcie nie będę już wspominał, bo to idzie mi nieźle. Ale było i tak, że gdyby nie mój opiekun wiatr porwałby mojego szybcia w nieznane. Były takie momenty, że po prostu nie mogłem zawrócić pod wiatr i wtedy doświadczona ręka mojego instruktora ratowała minie z opresji. :rotfl: Reasumując powiedzmy, że załapałem, o co chodzi i w normalnych warunkach no może bardziej sprzyjających (trochę mniej wiatru) powinienem sobie jakoś radzić. MironRC jeszcze raz dzięki za lekcję i oby twój EG wyzdrowiał.
MironRC Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 :wink: postępy widać, aż miło popatrzeć, lądowania też niczego sobie EG już zdrowy i przy "uprzejmości pogody" czeka na następny raz:)
Janosik72 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 dzis przy wyglupach ASW udalo mi sie zlozyc skrzydla :? :twisted: i przyglebilem dosyc mocno .Chyba sie postaram o nowy kadlub poszla rurka weglowa ,co poradzicie? -nowa rurka -pret weglowy -jakis misz masz powyzszych? Jasiu
cobra Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Janosik72, niestety żaden z Twoich linków do Fotosika nie działa :?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.