Lem1 Opublikowano 15 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Witam, zakupiłem zestaw: Silnik DollaTek 2435 4800KV 4P (bezszczotkowy innruner 25A + regulator 25A) po podłączeniu na biegu jałowym pobiera ok. 1,3 A (7,2V), po chwili (2-3 min) robi się bardzo gorący (prawie parzy), słychać nieregularne szumy, nie mam doświadczenia z innrunerami, (jest to mój pierwszy), do tej pory stosowałem tylko outrunnery. Wał obraca się bez problemu, sterownik jest ok, sprawdzałem na innym silniku. Mam pytanie: - czy taka wysoka temperatura na biegu jałowym jest czymś normalnym przy tego typu silnikach czy jest coś nie tak. Jeżeli jest to nieprawidłowość to złożę reklamację. Silnik zamierzam zastosować w modelu ślizgu w miejsce szczotkowego. Z góry dziękuję za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Markiton Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 A dostosowałeś timing w regulatorze do innrunera ? Zaprogramuj 0 st. i sprawdź ponownie. Grzać się będzie ale nie parzyć. - J.M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latacz Opublikowano 16 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2022 dość często silniki bezszczotkowe przy biegu luzem się grzeją -regulator nie zawsze dobrze dopasowuje komutacje jeśli silnik nie ma żadnego obciążenia. to zależy od konkretnego zestawienia silnik-regiel. więc zobacz z małym śmigiełkiem -choćby symboliczne obciążenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...