Skocz do zawartości

Innrunner temperatura biegu jałowego


Lem1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zakupiłem zestaw:  Silnik   DollaTek 2435 4800KV 4P (bezszczotkowy innruner 25A + regulator 25A)  po podłączeniu na biegu jałowym pobiera ok. 1,3 A (7,2V), po chwili (2-3 min) robi się bardzo gorący (prawie parzy), słychać nieregularne szumy, nie mam doświadczenia z innrunerami, (jest to mój pierwszy),  do tej pory stosowałem tylko outrunnery. Wał obraca się bez problemu, sterownik jest ok, sprawdzałem na innym silniku.

Mam pytanie:

- czy taka wysoka temperatura na biegu jałowym jest czymś normalnym przy tego typu silnikach czy jest coś nie tak.

Jeżeli jest to nieprawidłowość to złożę reklamację.

Silnik zamierzam zastosować w modelu ślizgu w miejsce szczotkowego.

Z góry dziękuję za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dość często   silniki bezszczotkowe  przy biegu luzem się grzeją -regulator nie zawsze dobrze dopasowuje komutacje jeśli silnik nie ma żadnego obciążenia. to zależy od konkretnego zestawienia silnik-regiel. więc zobacz z małym śmigiełkiem -choćby symboliczne obciążenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tx za odpowiedzi, niestety nie mogę zaprogramować timingu - karta programatora nie ma tej opcji,

zaprogramować można tylko:

- progi odcięcia,

- charakter startu od miękkiego do agresywnego,

- siłę hamowania,

- prędkość biegu wstecznego (%),

- zakres neutrum.

Pozostaje mi test rozwiązania  kol. latacza - zaadoptuję co trzeba i zrobię testy. Kupując zestaw sugerowałem się tym, że elementy są dobrane sprzętowo i programowo.

O efektach poinformuję.

Pozdrowienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie dobiera programowo regla do sinika. jeśli prądy i napięcia się zgadzają to  ma po prostu współpracować.

tyle że nie zawsze to robi. zwłaszcza jeśli tani regiel z niskiej półki  to czasem zakłócenia są wyższe od sygnału z silnika...