Skocz do zawartości

Sopwith Pup 1/5,7


safari28

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Grifon napisał:

Pięknie pyrka.

 

1 godzinę temu, RomanJ4 napisał:

Fakt. I nieźle pluje olejem... (vide-trawa pod silnikiem)

Dźwięk ma może i nie najgorszy niestety zbiornik paliwa starczy mi na niecałe 5 min pyrkania i ciężko go bez rozrusznika zapalić trzeba dobrze przelac aby ruszyl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie samo zużycie paliwa podają przy 120 i to akurat jest prawda.

62 zużywała Ok. 100-120 ml na 7min.  lotu.

Wypal trzy zbiorniki i dopiero zacznij go regulować. Na tym filmie słychać że nie wkręca się na maksymalne obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, f-150 napisał:

Takie samo zużycie paliwa podają przy 120 i to akurat jest prawda.

62 zużywała Ok. 100-120 ml na 7min.  lotu.

Wypal trzy zbiorniki i dopiero zacznij go regulować. Na tym filmie słychać że nie wkręca się na maksymalne obroty.

Też mam takie wrażenie że się nie wkręca i wolno się zbiera na obroty. boję się trochę żeby nie wkręcić zbyt wiele iglicy i nie zatrzeć motorka.

A może Wojtek podpowiesz troszkę o regulacji bo nigdy nie miałem do czynienia z saito wiem tylko że do docierania trzeba odkręcić iglicę 4 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 obroty to strasznie dużo. Gdzie to wyczytałeś? Jeżeli wypaliłeś już jeden zbiornik to skręć go na 2 obroty. Docelowo powinien beż problemu pracować na 1.5. Może się okazać że trzeba będzie jeszcze ruszyć iglicę na przejściu ale to zobaczysz jak będzie się zachowywał po nagłym dodaniu gazu i zejściu na wolne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2024 o 10:51, f-150 napisał:

4 obroty to strasznie dużo. Gdzie to wyczytałeś? Jeżeli wypaliłeś już jeden zbiornik to skręć go na 2 obroty. Docelowo powinien beż problemu pracować na 1.5. Może się okazać że trzeba będzie jeszcze ruszyć iglicę na przejściu ale to zobaczysz jak będzie się zachowywał po nagłym dodaniu gazu i zejściu na wolne.

Zastosuję się Wojtek do twoich instrukcji

 

Ostatnio załatwiłem sobie rozrusznik q model

IMG_20240820_171606.thumb.jpg.483042382938c8311a1484fef485c605.jpg

 

Niestety jakby nieszczęść było mało nie chce mi zakręcić śmigiełkiem. Guma w nim jest jakaś straszliwie twarda prawie plastik prawie śmigło mi tnie a nie pociągnie

ręce mi  opadają. Dociskam i nic cały model by rozwalił a śmigło stoi w miejscu. Może ktoś miał taki problem i go rozwiązał??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety też kupiłem kiedyś na zapas i poszły do śmieci. Po pierwsze odwrotnie załóż gumę w rozruszniku , tzn. Małym otworem na zewnątrz, ponieważ nie masz kołpaka . Cofnij śmigło w prawo aż poczujesz opór. Dociśnij rozrusznik i kręć. Jak nie będzie miał siły przerzucić to podłącz go pod 4s.

Rozglądnij się za innymi gumami np. Graupner. Ja kupiłem swego czasu z Just Engine w Anglii za śmieszne pieniądze i są super.

Szkoda że do Jasła z Krakowa kawałek drogi bo byśmy ogarnęli temat

Może na razie załóż jakiś kołpak to ułatwi Ci sprawę odpalania przy docieraniu i regulacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.