Elvis Opublikowano 7 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 Czy ktoś przerabiał już temat z takim zachowaniem wyświetlacza - po podłączeniu zasilania na wyświetlaczu od 3-go kanału pojawia się napis, prawie prawidłowo, a po chwili ciąg kwadratów z przesuwającymi się, jakby w tle, znakami Wygląda jakby to była jakaś programowa kwestia ale nie znam się. Pytanie czy idzie to naprawić, ew. gdzie? Czy wymiana wyświetlacza coś by dała? Może ktoś ma na zbyciu jakiś szrot ze sprawnym ekranem (w sumie to są 4 zespolone ekrany). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 7 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 Nie znam tej ładowarki ale chyba to 4x ta sama ładowarka i wygląda na to że jedna jest uszkodzona trzeba by od nowa wgrać oprogramowanie. To raczej nie jest wina wyświetlacza 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 7 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 Dzięki, zawsze to jakiś trop. Zostaje poszukać rozpiski wyprowadzeń od procka no i wsadu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Granacik Opublikowano 7 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 Sprawdź najpierw czy procek ma dobre zasilanie. W moim mystery (klon imax'a) był problem z przetwornicą zasilającą logikę. Przelutowałem normalną cyną całą ładowarkę i się uspokoiła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis Opublikowano 7 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 Zasilanie wygląda ok, 4.88V jak na pozostałych. Czyżby wsad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...