andrzej351 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Tak sie sklada ze dzis oddalem go na gwarancje (bede informowal jak dlugo to potrwa) poniewaz zaczelo cos nie laczyc w srodku. Ogolnie jestem z silnika zadowolony. miałem silnik EMAX GT do trochę mniejszego modelu (artexowy extrim) i niestety nie byłem z niego do końca zadowolony... przykręcana tylna obsadka śmigła miała lekkie bicie i już po kilku lotach zaczęły szumieć łożyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 ja również zrobiłem na emaxie gt kilka lotów,w artexowym extrimie. Nasadka u mnie nie ma żadnego bicia. Jedynie do czego mogę się przyczepić to to,że ta nasadka często się odkręca. Dałem 62 zł za ten silnik i za tą cenę naprawdę nie ma co wybrzydzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Osobiście używam jeszcze jednego silnika GT mianowicie GT2215/10 w Parkmasterze (wczoraj mi właśnie odpadł, dzisiaj go znalazłem na polu a 1.5h szukałem w trawie ) i nie narzekam, Talerzyka z tyłu nie mam Śmigło mocowane na piastę, silnik ma już z rok i jest OK jeszcze. Ale był też przypadek, znajomemu z lotniska wirnik wciągnął uzwojenie ze statora - był za luźno nawinięty. Nic nie jest idealne, można kupić AXI ale mnie na to nie stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz K. Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Nic nie jest idealne, można kupić AXI ale mnie na to nie stać. Dokładnie, ktoś kto ma kase nie będzie kupował tanich emaxów tylko axi albo hyperiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.