Skocz do zawartości

Su 29 50E Sebart


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 323
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

 

Co Wy na to?

 

"A nie mówiłem ?".

 

Uważam że należy mi się teraz słowo "przepraszam" z paru "mądrzejszych" stron. Od razu mówiłem ze wybrany przez Ciebie napęd niema szans w tym modelu. Przy masie 2650g niema szansy aby ten silnik sobie z tym poradził.

 

Teraz tak na prawdę pozostaje ci zmiana silnika albo aku. Z dwojga złego taniej wyjdzie wymienić silnik ale wtedy będziesz mieć wciąż troszkę nad wymiarowe pakiety i całość modelu wyjdzie koło 2.8kg niestety ( niby dla tego modelu to nie taka zła waga ale jednak ).

 

Drugie wyjście to wymiana aku ale wtedy musiałbyś się liczyć z mocą "na styk" albo bardzo małym czasem lotu. Najlepsza opcja to wymiana silnika/aku ale to raczej kasowo nie wchodzi w grę.

 

No i niestety nie zapomnij o zmianie serwa SK. 5245mg na pewno sobie nie poradzi na żylecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet dosunięty do samego końca i SC jest 15cm od natarcia.

Jak dam większy silnik to waga wzrośnie, pakiet będzie mógł isc bardziej do tyłu ale waga zostaje :/

Wychodzi na to, że silnik jest za słaby a aku za ciężki. Szkoda, że wszyscy odezwali się dopiero po złożeniu zamówienia na HC :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak się słucha porad nie tych co piszą z głową tylko dużo i robią za gwiazdy. Najbardziej mi szkoda ze wtopiłeś kasę. Dlatego uważam że powinno się wprowadzić chociaż minimalną ocenę merytorycznej wartości postów a nie ich ilości. Przez to ciężko na forum przekazać rację i ludzie nie chcą pisać bo takich "gwiazdorów" nie idzie przegadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc co będzie najlepszym wyjściem?

 

P.S: Martin na tym filmie miał serwa identyczne jak ja.

http://www.rcmovie.de/video/18922806925ad4c2894f/Extremkunstflug-mit-SU-29-S50E

 

Takie latanie mi się podoba a wyszedł z wagą tak samo jak ja. Martwi mnie tylko silnik, nie chciałbym więcej niż te 2.7kg RTF :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek piszesz tak jakbym ja kazał Malkerowi zamówić te rzeczy i masz troche "za duży dzióbek" na chama szukasz emocji.Sam brałem pod uwagę ten silnik jednak zamówiłem inny co widać, bo mam 4120/20.Malkerowi mówiłem wybierz co chcesz, a najlepiej jak wsadzisz to co ja mam lub zerżnij to co ma ktoś inny i się sprawdza.

Wyszło na Twoje, bo waga wyszła tak jak widać model jest ciężki sam w sobie w stosunku do mojego mimo, że mamy bardzo podobne wyposażenie wagowo.Powycinałem domek i zrobiłem z prętów zbiłem nie więcej jak wagę dwóch małych serw 50-60g.Teoretycznie waga powinna wyjść taka ja u mnie a to, że wyszło 200g więcej to trzeba się zapytać Chińczyków dlaczego model jest cięższy

 

U mnie jest silnik 320g + piasta 15g

Pakiet 400g

serwa 120g

Bec z kablami około 40g

Regulator Pulso 100A 50g

 

Razem 945g

 

Malker ma w modelu

 

Regulator 50g

aku 550g

serwa 120g

bec 10g

silnik 230g

 

RAZEM 960g

 

Różnica to 15g a waga mojego modelu to 2,4-2,45 w zależności jaką wagą jest ważone.

 

Przepraszać nie wiem czy jest za co raczej nie.Serwo do kierunku konstruktor modelu zaleca JR DS9401 o mocy 5kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem dzisiaj testy statyczne:

Pobór prądu na max gazie to 70-71A

 

Następnie chwyciłem model i postawiłem w pion, druga osoba dodawała gazu. Wisi na 55-60% gazu, na max dosyć znacznie wyrywa.

 

Ogólnie jestem zadowolony, jestem strasznie ciekaw jak będzie w powietrzu.

 

EDIT:

Kilka zdjęć

 

 

dsc09062yp.jpg

 

dsc09073l.jpg

 

dsc09066oi.jpg

 

dsc09064w.jpg

 

dsc09075t.jpg

 

dsc09075t.jpg

 

Jeszcze bałagan w środku, muszę poprzypinac kable :)

 

dsc09079v.jpg

 

Porównanie z extrimkiem

dsc09077m.jpg

 

Serwo lotki

dsc09080.jpg

 

Po lewej oryginalne kółeczka

dsc09087bj.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien Ci wisieć w zakresie trymera.Jak już jedziesz na 50-60% to powinien stać sprawdź to dobrze co się dzieje. :D

 

A na poważnie to się tak nad tym nie spuszczaj. :D Zbyt to wszystko przeżywasz tak jak przeżywałeś dobór wyposażenie i wszyło jak widać.Daj gaz i niech to leci w pi***.Jak wyląduje to dobrze jak nie wyląduje to też dobrze, bo będzie nowy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien Ci wisieć w zakresie trymera.Jak już jedziesz na 50-60% to powinien stać sprawdź to dobrze co się dzieje. :D

 

A na poważnie to się tak nad tym nie spuszczaj. :D Zbyt to wszystko przeżywasz tak jak przeżywałeś dobór wyposażenie i wszyło jak widać.Daj gaz i niech to leci w pi***.Jak wyląduje to dobrze jak nie wyląduje to też dobrze, bo będzie nowy model.

 

Cenny rady wujka Radzia ;D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sponsoruje zapałki i benzynę :faja:

 

Całkiem na serio to zasłoń jakoś te wilcze doły przy serwach od lotek, bo będzie niezła pompa w środku i może być striptiz.

 

Te aluminiowe orczyki nie są najlepsze zawiodłem się na nich nie dość, że krótkie, to jeszcze szybko się luzy robią.

 

Na snapy dałbym coś żeby się nie pootwierały...

 

Jeszcze by się znalazło parę rzecze, które warto poprawić.Może i się niepotrzebnie doszukuje tego, ale jak chcesz tym modelem dużo latać to przejrzyj sobie wszystko pare razy, bo po oblocie będziesz "podjarany"i chała zostanie aż zadzwonisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.