Henio Opublikowano 5 Marca 2009 Opublikowano 5 Marca 2009 Tomek niechętnie ale muszę się z Tobą zgodzić Wtym roku poległy ov10 Bronko i Po2, może te druciki były przyczyną
Tomek Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Heh kamerę do Słupska w końcu dowieźli! A modelik faktycznie lata jak po sznureczku.
lukwisz.pl Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Ja również zakupiłem ten model. Planuję go zrobić w wersji spalinowej na silnik ASP 6.5. W weekend mam zamiar zacząć. Jest to pierwszy mój model który będę robił z zestawu. Samo wykonanie elementów mnie zachwyciło. Sam proces składania chyba nie potrwa długo:)
jędrek Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 Witam Obecnie Sereno lata na silniku Os Max 46 LA i jest dużo lepiej jeśli chodzi o ciąg, w stosunku do motoru zastosowanego pierwotnie.
lukwisz.pl Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Pytanie do Jędrek. Ile waży Wasz sereno z osmaxem? Bo ja pozbawiłem piperka silnika i również wsadzę osmaxa 46 la do swojego. (piperek dostanie 4t w maju)
jędrek Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Witam Waga Sereno z Os Max 46 LA to coś koło 1550g.
lukwisz.pl Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Mam zamiar zamknąć się w ok 1200-1300 ciekawe czy się uda:D Na chwilę obecną w zasadzie złożyłem cały samolot w tygodniu powinna przyjść folia (oklejam easycoatem bo jest lżejsza) po za tym nie planuję aż tak efektownych malowań bo to troszkę więcej waży.
jędrek Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Mam zamiar zamknąć się w ok 1200-1300 ............. Witam Pod spalinkę będzie ciężko się wyrobić w takiej wadze. Ale życzę jak najlepiej (najlżej ).
lukwisz.pl Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Odgrzebię trochę temat. Wczoraj wreszcie (po roku oczekiwania) udało mi się ulotnić Sereno. Silnik Os MAX 46LA jest w zupełności wystarczający. Model nie wymagał po oblocie żadnej regulacji. Pięknie leci jak po sznurku. W sumie zrobiłem tylko jeden lot bo czekałem aż przestanie wiać a to nastąpiło dopiero tuż przed zachodem słońca. Żeby nie być gołosłownym wrzucam parę zdjęć z oblotu (lotnisko Aeroklubu Gdańskiego w Pruszczu). Nie są może zbyt udane bo robił je mój brat, który nie do końca ogarnia mój aparat;)
Marek:D Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Gratulacje, model bardzo fajnie się prezentuje, zarówno na ziemi jak i w powietrzu. Zazdroszczę też pogody, ja nastawiłem się na weekend latania, a deszczowa, pochmurna i wietrzna pogoda niestety mi to uniemożliwiła. Jak wyszło w sumie z wagą?
Boogie Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 I kogo ja widze jako pomocnika Fajnie, ze w koncu to oblatales. Mam nadzieje, ze uda nam sie jakos spiknac i polatac razem jak bede w Trojmiescie
lukwisz.pl Opublikowano 12 Czerwca 2011 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Model waży ~1400g. Jest cięższy niż planowałem bo ma spód kadłuba oklejony balsą 1,5 mm. @Boogie Najlepszy pomocnik w 3city:D
lukwisz.pl Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Ostanio utrzepałem podwozie w moim Sereno. Przy lądowaniu nie wyrobiłem się na pasie i zjechałem na trawę. Niestety podwozie się wyłamało. Przerobiłem teraz na zwykłe druciane z druta 4mm i teraz przy nie fortunnym lądowaniu pięknie się wygina zamiast wyłamywać z kadłuba. Polecam taką przeróbkę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.