Skocz do zawartości

Jaki lakier do modelu z silnikiem żarowym?


308_Martinez

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej aby kolor zawierał już zabezpieczenie,tak lepiej i lżej trochę.

Wiem że kiedyś a było to początkiem lat dziewięćdziesiątych użyłem lakieru w aerozolu typu (Motip) i nie zaciekawie się to skończyło. Rycyna i resztki niespalonego paliwa dosłownie go złuszczyły.

Rozumiem-dwuskładnik samochodowy (baza+utwardzacz) i powinno być w porządku?

A czy poliretanowym bezbarwnym mogę zabezpieczyć farbę w sprayu,czy może się pogryzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy poliretanowym bezbarwnym mogę zabezpieczyć farbę w sprayu,czy może się pogryzą?

 

Ja tak własnie zabezpieczałem i te na bazie nitro, i te na bazie akrylu. Musisz zrobić próby - im dłuzej schła ta własciwa tym mniejsze prawdopodobieństwo, że pogryzą się. Takie ryzyko zmniejsza też nałożenie poliuretanu aerografem czy pistoletem w lakierni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpraktyczniej jednak jest tak jak wspomniano - lakiery samochodowe cała gama w/g RAL. W necie masz nawet tabelę kolorów więc na miejscu mowisz co potrzebujesz. Za przygotowanie koloru i utwardzacza - 0,5 l zapłaciłem niecałe 30zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stosowałem,

Stosowałem ,lakieru tyle że jednego skrzydła 1,3 m nie pomalowałem.Strasznie duże rozpylenie , więc więcej lakieru na ścianach warsztatu niż na modelu.

Jednak faktycznie jest odporny na paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.