Skocz do zawartości

Potrzebna pomoc przy napędzie spalinowym


mike217
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie , jako , że nie znam się na silnikach spalinowych i nawet nie chce udawać iż się znam zwracam się o pomoc

tutaj . Trafił do mnie taki komplet z poniższego zdjęcia . W czarnym silniku nie ma tłoka , w srebrnym jest wszystko z grubsza ale tlumik Od tego napędu pasuje do czarnego … wyglada ze je ktoś probowal zamienić . Właściciel chce aby mu to złożyć i uruchomić ( ten napęd do wody ) szukam

osoby która zajęła by się tym tematem odpłatnie  i oceniła czy to wogole jest kompletne ( silnik) sam wał i srube

i Łożyskowanie wału śruby pomijam

bo na tym Się znam i to nie jest tematem pracy . Być może któryś z Was chciałby się tym

zająć .

Pozdrawiam Michał 

tel 692 217 217 

E8195E04-EF4B-4BF5-AC51-0309FD187D7F.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten OS Max XM to jeden z najdroższych i najmocniejszych silliników w klasie. Nie jest już produkowany , ale jest czasami sprzedawany.Cena około 5oo€. Ten czarny tłumik to jest własnie od tego OS-a.Brakuje  koła zamochowego ze stożkiem pod rozrusznik.

Mam taki silnik, więc jeżeli co to moge porobic dokładne zdjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem czarny był właśnie od kompletu wodnego oczywiście z głowica chłodzona . Tłumik od tego napędu pasuje tylko do czarnego . Ktos z niego wyjął flaki i przełożył do srebrnego . Taki napęd kosztuje majątek dziś i warto go uruchomić zwłaszcza ze właścicielowi zależy . 

Wydaje mi się że czarny był w komplecie z ta spodzina i śruba . Ale ktoś coś probowal i jest jak jest . Koło zamachowe pod rozrusznik jest na czarnym . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, mike217 napisał:

Moim zdaniem czarny

tak , masz rację..powiekszyłem zdjecie.Czarny silnik to jest właśnie OS XM. Ktos strasznie przy tym rzezbił.

 

12 minut temu, mike217 napisał: