Jano Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Chcę dać asp61 4t do napędu.Czy pamietasz jak wyglądało wyważenie.Jaki miałeś silnik ? edit:serwa można dać 2 i poprzesuwać je względem siebie. to ta dyszka może być za lekka by wyważyć 2 serwa z tyłu.Czy nie wiesz czasem jak to policzyć.
radek872 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zapomnij o ASP 60 ten model wychodzi 3kg do lotu wykonany lekko to stara konstrukcja niestety. Na 15ccm 4 takt lata bez rewelacji z zawisu wychodzi ale bez szału.Duży zapas mocy dawały Webry 10ccm z pompa i gaznikiem dynamix na 15% nitra i smigle 12x4 mozna było poszaleć Tutaj diamancik na 15ccm os maxie zapas jest ok
Jano Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ciekawe że mówisz że wychodzi 3 kg.Ważyłem wszystkie powycinane elementy i listwy ważą 1,1 kg.Nie wiem ile foli wyjdzie na oklejenie. Co do silnika to nope. jak będzie musiał mieć 15ccm to trza będzie się spręrzyć. Pisze że ma wyjść 2300g, ale nie napisali czy do lotu.
radek872 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 2300 jest mozliwe z silnikie 7,5ccm i bez paliwa.Nasze diamanty wychodziły z silnikami od 10-15ccm w granicach 2800-3000g zatankowane. Swojego czasu kolega robił je masowo wprowadzając sporo poprawek, ale na ten temat mozna pogadac na gg lub PW zeby nie zaśmicac Yakowego tematu
alchemique Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Chaos > all Chyba troche za bardzo znerwicowany jestem:
radek872 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Zapas mocy masz ogromny ale model sie wydaje jakis nerwowy albo Ty nim tak nerwowo sterujesz Extra wydawała sie bardziej przewidywalna jakos inaczej wygladały te loty ale co by nie mówic na zywo wszystko wygląda lepiej, więc moge sie mylić
alchemique Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Przecież mówię że znerwicowany jestem. Jak z rana o tabletkach zapomnę albo nie wypiję czegoś mocniejszego na uspokojenie to pod wieczór moje ADHD nie pozwala mi normalnie funkcjonować. Całe szczęście że model w jednym kawałku przywiozłem do domu. Przypominam że sraczek jest na sprzedaż...
alchemique Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Yaczek sraczek polatał jakoś ostatnio:
alchemique Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Pare fotków z wczorajszych lotków: Więcej na picasie: http://picasaweb.google.pl/bartoszek.paw
Ładziak Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Latasz nie tą stroną! Koła powinny być na dole .
radek872 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Koła kołami a Yaczkowi jakby mocy przybyło Paweł latasz nim tak ostro, bo Ci na nim nie zalezy czy tak sie w niego wlatałeś ?
alchemique Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Mocy Sraczkowi stale ubywa ale juz chyba wiem o co kaman.
Pawel_W Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Paweł latasz nim tak ostro, bo Ci na nim nie zalezy czy tak sie w niego wlatałeś ? On tak zawsze latał, wiem bo mu filmy kręciłem, tylko że wcześniej bez aparatu na lotnisko jeździł
BART Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 No i do mnie ten model również zawitał, wkrótce zdjęcia z montażu. Silnik dla niego mam 55AX,serwa zakłądam standardy(powiększyłem półki ,a nie było łatwo:-) No i mam nowe malowanie: u góry kadłub mam żółty a nie czarny. Bart
BART Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Model juz zrobiony w 80% Zostało mi tylo tylne usterzenie. Model wykonany bardzo ładnie,choć kabina była lekko zabrudzona klejem. Serwa , które zamontowałem wymagały powiększenia obecnych mejsc ,co nie jest łatwe, ze względu na delikatność konstrukcji. Zamieniłem popychacze węglowe na stalowe a snapy z zestawu zamieniłem na zaciskowe: Zdjęcia robiłem komórką ,więc jakość nie jest najlepsza: Jeśli wstawimy zalecane serwa będą ładnie ukryte i nie będą wystawały. Aby jak najmniej ingerować w pokrywę silnika, ustawiłem silnik skośnie i w ten sposób tłumik jest na dole , w lini środkowej: Domek zabudowałem sklejką 1,2 mm ,aby niedostawały sie spaliny do środka. Chciałbym wyprowadzić podgrzewanie świecy na zewnątrz.Jak to zrobić? W sklepie widziałem 2 elementy:kabel na świece i kabel w czymś co przypomina świece , do montażu na kadłubie...dlaczego te elementy są osobno i konce nie sąpołaczone tylko są2 elementy? Bart
Konrad Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Fajkę montujesz na świecy żarowej silnika,przewód ciągniesz do miejsca gdzie chciałbyś mieć żarzenie,wiercisz otwór w kadłubie i wkręcasz element przypominający świecę-w ten sposób masz żarzenie wyprowadzone w wygodne miejsce(nie trzeba ściągać maski),po prostu grzałkę podpinasz np.z boku kadłuba w takim wypadku.
BART Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Czyli te2 elementy: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=510 łącze po prostu razem..? To po co są osobno? Bart
Marcin Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Czerwony kabel zakończony gumowym 'kapturkiem' nakladasz na świecę, druga strona, okrągła końcówka, nakręcasz na 'atrapę' świecy. Okrągłą końcówkę czarnego kabla nakręcasz na jakąkolwiek śrubkę w silniku (czy to z głowicy, tłumika itp). W rezultacie masz jakgdyby 'przedłużenie' świecy. Stosuję w kilku modelach i polecam - wygodniej, zwłaszcza, jak masz cylinder w dół.
BART Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Tutaj kupiłem: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2749,yak-55-arf-haikong-model Oto jak wygląda dzisiaj: Jutr wyważanie Bart
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.