Skocz do zawartości

Yak55 50e Topmodel


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bart - muszę się niestety zgodzić z radkiem872, "mocno" poszedłeś z tym wicinaniem owiewki. Jednak pomimo "dużego" otworu z boku owiewki cylinder nie bedzie dobrze chłodzony, to co wystaje poza Twoją owiewkę to pokrywa zaworów głowica z cylindrem jest wewnątrz, więc silnik będzie się grzał. Załóż osłonę jak pisze radek872.

 

I jeszcze jedno - nie wiem jakimi śrubami mocujesz podwozie główne - jeżeli "stalówkami" to radzę zastosować śruby poliamidowe - potrafią się "odwdzięczyć".

  • Odpowiedzi 177
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

alchemique, no fajny filmik... ja czkeam na mojego jaczka 54 podobnych rozmiarow. Nie moge sie doczekac - ciagle dzwonia i mowia ze za tydzien i tak w kolko. No ale napewno nie bede nim tak wywijal jak ten niemiec.

Opublikowano

Niech no tylko zaczną u nas sprzedawać super brzydkiego M55-go Yaka, :D to dziwne dziwactwo z łopaciastym sterem kierunku i kabinką z nocnika lata o klase lepiej

 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Gdzieś czytałem, że twój Yaczek lata z silnikiem Extrem Flight Torque i pakietem 5s 3300mAh. Na i le czasu starcza ci prądu przy takim zestawieniu?

Opublikowano

8 minut. W pakiety wchodzi ok. 2800 mah po locie. Smiglo 15x8 xoar.

 

EDIT: Jeszcze jedno co do silnikow Torque. Mi po jakims czasie odkleily sie magnesy. Warto na to zwrócić uwage i ewentualnie wypełnić przestrzeń między magnesami zywica z mikrobalonem. Jak podkleilem CA to tez odleciały ;)

Opublikowano

Przy okazji czy ktoś może zaproponować jakis odpowidnik tego silnika.Powiedzmy w wersji AXI i w wersji Turnigy. Szukam czegoś do modelu 1,5m 2,5kg. Chodzi o uzyskanie dosyc dobrego stosunku mocy do masy.W miare duży zapas przy zachowaniu zdrowego rozsądku pakiety 6S 3700 4000 odpadają wtedy model przekroczy 3kg

 

Może ktos z kolegów używa Axi 4120/20 z 6S 2200mah i smigłem 15x8 ? lub na 5S

Opublikowano

Pawełku - Ładne fotki :D, Ty to musisz mieć dobrego fotografa :).

 

Najbardziej zbliżony parametrami silnik do torque jaki znam to :

 

http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=149_152&products_id=5527

 

Oraz ew. wersja o minimalnie mniejszym KV :

 

http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=149_152&products_id=1792

 

Myślę że te silniki zastąpią idealnie Torque ( zwłaszcza ten pierwszy ).

Opublikowano

proponowałbym z HC taki silniczek http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6771&Product_Name=Turnigy_e-drive_4020/08 lub http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7069&Product_Name=TGY_AerodriveXp_42_SK_Series_42-50_650Kv_/_1150w . Silnik TGY AerodriveXp 42 SK Series 42-50 650Kv / 1150w mam w katanie F3A 2100g wagi i spisuje się świetnie. Dla przypomnienia silnik TGY 42-50 zasilam pakietem 7S A123 i lata ze śmigłem 13x6,5 APC-E, przy mniejszym skoku śmigła i wiekszej średnicy można uzyskac nawet ze 4kG ciągu, u mnie jest to ponad 3500g, ale mam szybkie śmigło. Teraz bym wybrał pewnie ten pierwszy bo ma mniejsze Kv.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.