Mellon-68 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Bart - muszę się niestety zgodzić z radkiem872, "mocno" poszedłeś z tym wicinaniem owiewki. Jednak pomimo "dużego" otworu z boku owiewki cylinder nie bedzie dobrze chłodzony, to co wystaje poza Twoją owiewkę to pokrywa zaworów głowica z cylindrem jest wewnątrz, więc silnik będzie się grzał. Załóż osłonę jak pisze radek872. I jeszcze jedno - nie wiem jakimi śrubami mocujesz podwozie główne - jeżeli "stalówkami" to radzę zastosować śruby poliamidowe - potrafią się "odwdzięczyć".
radek872 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Zdecydowanie musisz przydławić wlot zakładając "telewizor" :wink: szkoda Saiciaka przerabiałem ten temat w Su29 z sebartu.
alchemique Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Moj Sraczek ciagle sobie stoi w domu i czeka az go ktos przeleci. Niestety ja tu on tam dlatego z tesknoty zaczalem ogladac na sieci jakies filmiki i trafilem na produkcje warta uwagi: yak 55 movie Co o tym sadzicie moi drodzy?
ToMarkov Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 alchemique, no fajny filmik... ja czkeam na mojego jaczka 54 podobnych rozmiarow. Nie moge sie doczekac - ciagle dzwonia i mowia ze za tydzien i tak w kolko. No ale napewno nie bede nim tak wywijal jak ten niemiec.
Tomek Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Jak dla mnie to pocięty tak , że się oglądać nie da, czyżby 25 Yaków do remontu po jednym filmie ? :devil:
radek872 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Niech no tylko zaczną u nas sprzedawać super brzydkiego M55-go Yaka, to dziwne dziwactwo z łopaciastym sterem kierunku i kabinką z nocnika lata o klase lepiej
alchemique Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Lata o klase lepiej bo za drazkami stoi GB...
Artemis3 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 No mnie tam się akurat ten yaczek bardzo podoba:) Nawet jego wielki 3 metrowy odpowiednik to teraz król na akrobacyjnym niebie;]
alchemique Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Mi tez sie podoba ten srak 1,4m. I yak 55 od Krilla tez jest super. Ale to nie model lata tylko pilot. Daj Bruckmannowi czy innemu model od cmpro i tez poleci.
alchemique Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Moja Sraka rozdziewiczyła niebo w sezonie 2010. Aby model byl jeszcze brzydszy niż w sezonie 2009 dodałem żółte kropki na górnej części kadłuba
DarekRG Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Hehe he, ciekawe poczucie humoru A no faktycznie brzyyyydal :wink:
choina Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Gdzieś czytałem, że twój Yaczek lata z silnikiem Extrem Flight Torque i pakietem 5s 3300mAh. Na i le czasu starcza ci prądu przy takim zestawieniu?
alchemique Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 8 minut. W pakiety wchodzi ok. 2800 mah po locie. Smiglo 15x8 xoar. EDIT: Jeszcze jedno co do silnikow Torque. Mi po jakims czasie odkleily sie magnesy. Warto na to zwrócić uwage i ewentualnie wypełnić przestrzeń między magnesami zywica z mikrobalonem. Jak podkleilem CA to tez odleciały
radek872 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Przy okazji czy ktoś może zaproponować jakis odpowidnik tego silnika.Powiedzmy w wersji AXI i w wersji Turnigy. Szukam czegoś do modelu 1,5m 2,5kg. Chodzi o uzyskanie dosyc dobrego stosunku mocy do masy.W miare duży zapas przy zachowaniu zdrowego rozsądku pakiety 6S 3700 4000 odpadają wtedy model przekroczy 3kg Może ktos z kolegów używa Axi 4120/20 z 6S 2200mah i smigłem 15x8 ? lub na 5S
alchemique Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Jeszcze jeden Wielkoniedzielny zwis: Modelik wystawilem na sprzedaz w gieldzie.
elektryki_rc Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Pawełku - Ładne fotki , Ty to musisz mieć dobrego fotografa . Najbardziej zbliżony parametrami silnik do torque jaki znam to : http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=149_152&products_id=5527 Oraz ew. wersja o minimalnie mniejszym KV : http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?cPath=149_152&products_id=1792 Myślę że te silniki zastąpią idealnie Torque ( zwłaszcza ten pierwszy ).
tomekr Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 proponowałbym z HC taki silniczek http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6771&Product_Name=Turnigy_e-drive_4020/08 lub http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7069&Product_Name=TGY_AerodriveXp_42_SK_Series_42-50_650Kv_/_1150w . Silnik TGY AerodriveXp 42 SK Series 42-50 650Kv / 1150w mam w katanie F3A 2100g wagi i spisuje się świetnie. Dla przypomnienia silnik TGY 42-50 zasilam pakietem 7S A123 i lata ze śmigłem 13x6,5 APC-E, przy mniejszym skoku śmigła i wiekszej średnicy można uzyskac nawet ze 4kG ciągu, u mnie jest to ponad 3500g, ale mam szybkie śmigło. Teraz bym wybrał pewnie ten pierwszy bo ma mniejsze Kv.
Ładziak Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 U mnie ten drugi lata w Kabriolinie (~2200g). Jest zasilany z 5S i na śmigle 14x8 daje ok. 3800 g ciągu przy niecałych 60A i 1kW.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.