baciany Opublikowano 28 Czerwca Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca Cześć: Mam taki oto silnik + ESC: pl.aliexpress.com/item/1005005326333145.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.52251c24pfpD8V&gatewayAdapt=glo2pol Do tego taki pakiet: pl.aliexpress.com/item/1005005754694300.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.10.64451c24fSoAYr&gatewayAdapt=glo2pol Silnik zaczyna się kręcić dopiero przy około 20-30% gazu. Zamierzam dzisiaj zrobić adapter z bananów 2mm do 3.5 oraz z XT30 do (JST?) i sprawdzić ten pakiet i silnik na innym ESC jeszcze, ale czy ktoś kojarzy z czego może wynikać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbjanik Opublikowano 28 Czerwca Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca Być może włączyłeś z gazem nie w pozycji zero (chodzi o położenie drążka w nadajniku) i ma to zero teraz przesunięte. Powtórz uruchamianie z drążkiem na zero, albo powtórz programowanie regulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciany Opublikowano 28 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca Siema, Zrobiłem test na innym ESC i innym pakiecie 2S i efekt ten sam, Silnik rusza dopiero przy 20% gazu. Co ciekawe na lepszym ESC ma jakby większą moc, a na tym z zestawu nie wiem czy to tylko moje wrażenie ale jakby jego obroty nie był idealnie płynne? W każdym razie nowe ESC pewnie zrobi robotę. Co do programowania ESC to nie wiem jak, i czy w ogóle się da :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano 28 Czerwca Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca Ustaw gaz na maksa, podłącz zasilanie do regla, poczekaj az zapipka i zjedź do zera z gazem, poczekaj aż zapipika. Po tym odłącz zasilanie, ustaw na zero i podłącz z powrotem. To 'uczy' regiel jaki masz zakres przepustnicy (czyli sprawdza maksymalne i minimalne wartości jakie odbiornik podaje na kanale). W ten sposób będziesz miał skalibrowaną przepustnicę i powinno to działać jak trzeba. To co piszesz może też świadczyć o tym,ze masz coś namotane w nadajniku (przesunięty zkares przepustnic), ale kalibracja powinna to załatwić (chyba, że masz bardzo mocno namotane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrazyTomas Opublikowano 28 Czerwca Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca Tak jak Patryk pisał, ale najpierw sprawdź ew. wyzeruj trymer gazu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciany Opublikowano 28 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca Godzinę temu, Patryk Sokol napisał: Ustaw gaz na maksa, podłącz zasilanie do regla, poczekaj az zapipka i zjedź do zera z gazem, poczekaj aż zapipika. Po tym odłącz zasilanie, ustaw na zero i podłącz z powrotem. To 'uczy' regiel jaki masz zakres przepustnicy (czyli sprawdza maksymalne i minimalne wartości jakie odbiornik podaje na kanale). W ten sposób będziesz miał skalibrowaną przepustnicę i powinno to działać jak trzeba. To co piszesz może też świadczyć o tym,ze masz coś namotane w nadajniku (przesunięty zkares przepustnic), ale kalibracja powinna to załatwić (chyba, że masz bardzo mocno namotane) Dzięki - sprawdzę. Nadajnik jest OK - inny silnik rusza szybciej. Zrobię jak pisałeś i dam znać. EDIT: Może to i to. Zdecydowanie szybciej zaczyna się kręcić. Chyba problemem mogło być faktycznie złe ustawienie drążka/kalibracja. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi