baciany Opublikowano Piątek o 06:54 Udostępnij Opublikowano Piątek o 06:54 Cześć: Mam taki oto silnik + ESC: pl.aliexpress.com/item/1005005326333145.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.52251c24pfpD8V&gatewayAdapt=glo2pol Do tego taki pakiet: pl.aliexpress.com/item/1005005754694300.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.10.64451c24fSoAYr&gatewayAdapt=glo2pol Silnik zaczyna się kręcić dopiero przy około 20-30% gazu. Zamierzam dzisiaj zrobić adapter z bananów 2mm do 3.5 oraz z XT30 do (JST?) i sprawdzić ten pakiet i silnik na innym ESC jeszcze, ale czy ktoś kojarzy z czego może wynikać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbjanik Opublikowano Piątek o 07:40 Udostępnij Opublikowano Piątek o 07:40 Być może włączyłeś z gazem nie w pozycji zero (chodzi o położenie drążka w nadajniku) i ma to zero teraz przesunięte. Powtórz uruchamianie z drążkiem na zero, albo powtórz programowanie regulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciany Opublikowano Piątek o 07:53 Autor Udostępnij Opublikowano Piątek o 07:53 Siema, Zrobiłem test na innym ESC i innym pakiecie 2S i efekt ten sam, Silnik rusza dopiero przy 20% gazu. Co ciekawe na lepszym ESC ma jakby większą moc, a na tym z zestawu nie wiem czy to tylko moje wrażenie ale jakby jego obroty nie był idealnie płynne? W każdym razie nowe ESC pewnie zrobi robotę. Co do programowania ESC to nie wiem jak, i czy w ogóle się da :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Sokol Opublikowano Piątek o 08:10 Udostępnij Opublikowano Piątek o 08:10 Ustaw gaz na maksa, podłącz zasilanie do regla, poczekaj az zapipka i zjedź do zera z gazem, poczekaj aż zapipika. Po tym odłącz zasilanie, ustaw na zero i podłącz z powrotem. To 'uczy' regiel jaki masz zakres przepustnicy (czyli sprawdza maksymalne i minimalne wartości jakie odbiornik podaje na kanale). W ten sposób będziesz miał skalibrowaną przepustnicę i powinno to działać jak trzeba. To co piszesz może też świadczyć o tym,ze masz coś namotane w nadajniku (przesunięty zkares przepustnic), ale kalibracja powinna to załatwić (chyba, że masz bardzo mocno namotane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrazyTomas Opublikowano Piątek o 09:15 Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:15 Tak jak Patryk pisał, ale najpierw sprawdź ew. wyzeruj trymer gazu, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciany Opublikowano Piątek o 09:22 Autor Udostępnij Opublikowano Piątek o 09:22 Godzinę temu, Patryk Sokol napisał: Ustaw gaz na maksa, podłącz zasilanie do regla, poczekaj az zapipka i zjedź do zera z gazem, poczekaj aż zapipika. Po tym odłącz zasilanie, ustaw na zero i podłącz z powrotem. To 'uczy' regiel jaki masz zakres przepustnicy (czyli sprawdza maksymalne i minimalne wartości jakie odbiornik podaje na kanale). W ten sposób będziesz miał skalibrowaną przepustnicę i powinno to działać jak trzeba. To co piszesz może też świadczyć o tym,ze masz coś namotane w nadajniku (przesunięty zkares przepustnic), ale kalibracja powinna to załatwić (chyba, że masz bardzo mocno namotane) Dzięki - sprawdzę. Nadajnik jest OK - inny silnik rusza szybciej. Zrobię jak pisałeś i dam znać. EDIT: Może to i to. Zdecydowanie szybciej zaczyna się kręcić. Chyba problemem mogło być faktycznie złe ustawienie drążka/kalibracja. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi