wojcio69 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam No widzisz Jarku, kolejny CUD :wink:
m5m Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 http://www.f3j.com/perfect/24ghz.htm prosze bardzo, pozatym nie wiem co sie tak oburzacie na to ze mowie ze 2,4 ghz nie jest sprawdzone, i z tego co wiem i pamietam to "nie do konca" w polsce legalne zreszta jak w wiekszosci eu. FREQUENCIES "Freguencies which are allowed in European Union 35 MHz A, 35 MHz B, 40 MHz" - cytat z biuletynu z eurotour trnava 2008
aftur Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Witam mam problem, spalil mi sie nadajnik, planuje zakup nowego, tylko mam obawy czy będzie działał, mój stary nadajnik to noname 6 kanałów 35MGz (HM-22E-Z-33) szescio kanałowy widziałem na ebay.uk identyczny Walkera o tym samym symbolu 6 kanałów też 35MGz(HM-22E-Z-33) moje pytanie, czy chodzi tylko o te 35 MGz albo, są jeszcze jakieś inne wartości, na które muszę zwrócić uwagę i taka mała prośba o opinie o tym nadajniku koszt ok. 40 euro. Ewentualnie jaki polecacie dobry niedrogi dla początkującego z góry dzięki. Ps. chodzi o heli.
ertman_176 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Miron nie brnij bo temat legalności 2,4ghz mamy już omówiony w innym wątku ... Co do węgli i 2,4 wystarczy przejrzeć np. Rcgroups albo nawet na tym forum i sie dowiesz dokładnie jakie są problemy. W F3K także chłopaki mieli problem z węglowymi kadłubami a jakoś prawie każdy już prawie przeszedł na 2,4 ghz. W F3J także juz pojawiają się 2,4ghz. Pasmo 35 odetchneło. Wybór 35 mhz czy 2,4ghz to nie jest kwestia mody tylko wygody. Nie bez przemilczenia zostaje fakt że każdy producent szykuje nowy nadajnik na 2,4ghz bo oferuje spore korzyści także dla producenta. Powtarzam temat był już poruszany ... Aftur - poszukaj używanego MX 12 ~ 300-350zł za komplet już były oferty, jeżeli taniej to e-sky od HB king albo Lamy [4-6kanałowy] Ja bym celował w MX 12 :wink:
aftur Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Prezentuje się ciekawie ale czy jesteś pewny będzie działał z moim modułem 4in1(35MGz)??? Bo jestem na razie zielony z elektroniki.
wojmysz Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Chcę kupić nadajnik Optic 6. Mam więc pytanie, czy dźwignia gazu powinna być po prawej czy lewej stronie. Proszę, nie odpowiadajcie mi, że to rzecz gustu. Słyszałem, że gaz powinien być po prawej stronie, tak ma większość modelarzy. Czy to prawda?
Ładziak Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Proszę, nie odpowiadajcie mi, że to rzecz gustu. No kiedy to rzecz gustu... :shock: Słyszałem, że gaz powinien być po prawej stronie, tak ma większość modelarzy. Czy to prawda? Nie prawda. Mniej więcej pół na pół.
ertman_176 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Wybierz taki jaki ci pasuje albo jakiego używa twój nauczyciel.
wojmysz Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Wybierz taki jaki ci pasuje albo jakiego używa twój nauczyciel. a ty po której stronie masz
-ky Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Wydaje mi sie ze to sprawa prywatna po ktorej stronie sie ma
gładkilot Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ok to może ci powiem tak ... ja mam po prawej ponieważ przy wyrzucaniu modelu prawą ręką lewą mogę w tym czasie operować sterem wysokości przy starcie
Ładziak Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ja mam po prawej ponieważ przy wyrzucaniu modelu prawą ręką lewą mogę w tym czasie operować sterem wysokości przy starcie Kontrowersyjny argument. Ale przynajmniej wreszcie wiem, dlaczego ja mam gaz z lewej - bo startuję z ziemi!
instruktor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Paweł ,qrna masz tak samo jak ja znaczy sie że obaj mamy dobry gust :jupi:
wojcio69 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Witam Latam Juniorem S. W poprzedniej aparaturze miałem gaz po prawej stronie, teraz mam po lewej i nie robi mi to różnicy. Dla tych co jeszcze nie wiedzą jestem jednoręczny. Gaz po lewej czy po prawej, to naprawdę kwestia przyzwyczajenia i indywidualnych predyspozycji. Sugerowałbym aby gaz był obsługiwany tą ręką, którą mamy mniej sprawną manualnie, no ale to tylko takie moje wymysły.
Malker Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Hyhy Ja też latam w mode 2 Jakoś tak nie wyobrażam sobie żebym miał latać na mode 1 Chyba palce będą szybsze od mózgu i ciężko było by się przestawić Może dlatego, że lewą mam mniej sprawną manualnie
ertman_176 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 A ja sie wiele nie chwaląc potrafie latać na obydwu mode ale moja aparatura ma mode 1 poniewaz uczyłem sie na aparaturze 2k modelem szybowca co wymusiło na mnie wyuczenie sie pierwotnych odruchów sterem wysokosci w lewej ręce.
wojmysz Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 no dobra, a w takim razie lotki powinny być razem z gazem, czy osobno
ertman_176 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja mam razem z gazem [Mode 1], lotki z wysokoscią to mode 3 [gaz po prawej] i 4 [gaz po lewej] Także kwestia preferencji
rybok_999 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 zawsze mozesz zmienic dźwignie w opticu i masz z drugiej strony. 5 min roboty. jak kto chce...
radek872 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 A czy któreś auto wózek widłowy motor maja gaz po lewej stronie mi by było dziwnie tak z przyzwyczajenia ze wszedzie mam z prawej a tu nagle w lewej rece PS model 1 chyba jest na europe mode 2 przyszło z USA ale głowy za takie stwierdzenie nie dam wydaj mi sie, że gdzies to kiedys przeczytałem nawet tutaj na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.