robert.pilot Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Mimo zawirowania przedświątecznego, które to żonka zaczyna stwarzać, budowy ciąg dalszy. Kadłub w końcu zaczyna nabierać kształtów. I tu moje pytanie do Kolegów. Pokrycie konstrukcji będzie balsowe, pasek balsy który posiadam niestety jest szerokości 10 cm, czy balsę docinać do połowy konstrukcji (taki mam zamiar), czy pokryć całym paskiem i resztę dociąć? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka I jeszcze taka ciekawostka warsztatowa. Żonka robiła porządki w swojej kosmetyczce i dała mi takie pilniczki do paznokci. Od czoła dokleiłem pasek papieru ściernego. Super sprawa do szlifowania drobnych wcięć i elementów. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 31 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2018 Budowy ciąg dalszy... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Po długiej przerwie troszkę porobiłem przy modelu. Kadłub, stateczniki, lotki, osłona dolna zaszpachlowane i oszlifowane. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Skrzydło poszpachlowane czeka na gładzenie... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 OOO ! Niedlugo oklejanko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 24 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 O tak, już myślę nad tym... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Pierwsza przymiarka silnika SAITO 62b GK. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 ... i PowerBox zamontowany... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Podwozie prawie gotowe... jeszcze trzeba pokryć balsą. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Czym kryjesz ? Folia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Tak. Oracover oratex fokker red, imitacja płótna. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal4x4 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Cześć Ja jestem z grupy "maluchów" i na dużych się nie znam a na zdjeciach nie widzę dobrze, czy miejsca łaczenia goleni tam gdzie są zlutowane owinąłeś jakimś drucikiem? Czy też one są spawane? Pozdr, M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 17 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Hej. To jest lutowanie twarde, palnik + kartusz z gazem + topnik + drut do lutowania twardego. Nie owijałem drutem, ponieważ podczas lutowania twardego materiał podgrzewa się do temperatury powyżej 450 st. C. Nie mam cienkiego stalowego drutu, który wytrzymałby taką temperaturę. Mam nadzieję, że te połączenie wytrzyma lądowania. W tym podwoziu dodatkowo chcę zrobić amortyzację sprężynową. Sprężyny połączone po skosie. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Hej. To jest lutowanie twarde, palnik + kartusz z gazem + topnik + drut do lutowania twardego. Nie owijałem drutem, ponieważ podczas lutowania twardego materiał podgrzewa się do temperatury powyżej 450 st. C. Nie mam cienkiego stalowego drutu, który wytrzymałby taką temperaturę. Mam nadzieję, że te połączenie wytrzyma lądowania. W tym podwoziu dodatkowo chcę zrobić amortyzację sprężynową. Sprężyny połączone po skosie. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Jaki uzywasz topnik i drut do lutowania twardego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal4x4 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Dzięki za info! tak podejrzewałem, że tu coś sprytnie było grane:) Pozdr, M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Jaki uzywasz topnik i drut do lutowania twardego ? Lut twardy srebrny L-Ag45Sn lub lut srebrny Ls-25 i pasta do lutowania Amasan HS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Podwozie zmodyfikowane. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Po długiej przerwie... dalsze prace nad modelem. Pierwsza przymiarka podwozia... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Prace trochę ruszyły... wręga silnikowa, komora zbiornika, miejsce pilota i stojak na model pomalowane... Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Szkielet kopyta maski silnika gotowy. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 25 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 Kopyto maski silnika wstępnie oszlifowane. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert.pilot Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Witam. Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, jako, że szykuję się do laminowania maski silnika, (robię to pierwszy raz) proszę o poradę: co jest lepsze tkanina czy mata? jakiej użyć gramatury? ile warstw zastosować? Będę stosował żywice poliestrową NOVOL. Z góry dziękuję za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi