Skocz do zawartości

Budowa Brown B2 Miss Los Angeles


robert.pilot

Rekomendowane odpowiedzi

Mimo zawirowania przedświątecznego, które to żonka zaczyna stwarzać, budowy ciąg dalszy. Kadłub w końcu zaczyna nabierać kształtów.

I tu moje pytanie do Kolegów.

Pokrycie konstrukcji będzie balsowe, pasek balsy który posiadam niestety jest szerokości 10 cm, czy balsę docinać do połowy konstrukcji (taki mam zamiar), czy pokryć całym paskiem i resztę dociąć?

4b048ec980f98821cc60c0a0b46036d6.jpg539213f323860298354cc16176d4c268.jpgf20be9014bca1ed01777879215a818a7.jpg2e835e06af8fb9ea554879fa4f2301e6.jpg

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

I jeszcze taka ciekawostka warsztatowa. Żonka robiła porządki w swojej kosmetyczce i dała mi takie pilniczki do paznokci. Od czoła dokleiłem pasek papieru ściernego. Super sprawa do szlifowania drobnych wcięć i elementów.1061c9f5eff37fde430cf6c6834a9454.jpg798fe1e3629339072aca8e0fba7797d9.jpg

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Po długiej przerwie troszkę porobiłem przy modelu. Kadłub, stateczniki, lotki, osłona dolna zaszpachlowane i oszlifowane.cd48e9ad0e628bb2f01ad6981faf6bdd.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Skrzydło poszpachlowane czeka na gładzenie...236cb37f0ee5fd840fac73d68ba25fb6.jpg87695b5e7737a471ecbca1cc4c597c19.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej.

To jest lutowanie twarde, palnik + kartusz z gazem + topnik + drut do lutowania twardego. Nie owijałem drutem, ponieważ podczas lutowania twardego materiał podgrzewa się do temperatury powyżej 450 st. C. Nie mam cienkiego stalowego drutu, który wytrzymałby taką temperaturę. Mam nadzieję, że te połączenie wytrzyma lądowania.

W tym podwoziu dodatkowo chcę zrobić amortyzację sprężynową. Sprężyny połączone po skosie.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

To jest lutowanie twarde, palnik + kartusz z gazem + topnik + drut do lutowania twardego. Nie owijałem drutem, ponieważ podczas lutowania twardego materiał podgrzewa się do temperatury powyżej 450 st. C. Nie mam cienkiego stalowego drutu, który wytrzymałby taką temperaturę. Mam nadzieję, że te połączenie wytrzyma lądowania.

W tym podwoziu dodatkowo chcę zrobić amortyzację sprężynową. Sprężyny połączone po skosie.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Jaki uzywasz topnik i drut do lutowania twardego ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam.

Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, jako, że szykuję się do laminowania maski silnika, (robię to pierwszy raz) proszę o poradę:

  1. co jest lepsze tkanina czy mata?
  2. jakiej użyć gramatury?
  3. ile warstw zastosować?

Będę stosował żywice poliestrową NOVOL.

 

Z góry dziękuję za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.