Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Porównując z tabeli dane tych silników ciąg mają podobny tylko różne wielkości śmigieł i pobór prądu. Taki silnik jak dostałeś mam w modelu  o masie ok. 1700g, lata na 4S 4000mAh ze śmigłem 11x7 i jak dla mnie jest OK. Twój model będzie ok 2 razy cięższy, nie wiem czy nie wybrałeś trochę za słaby silnik, chociaż z większym śmigłem może będzie lepiej, czas lotu jaki osiągam to ok 11-12 min. Najlepiej by było żebyś wrzucił wszystkie dane do jakiegoś kalkulatora doboru napędu, ale to może ktoś obeznany z tym Ci podpowie co i jak, ja nigdy z takiego kalkulatora nie korzystałem.

Opublikowano

Oj twoje słowa nie napawają mnie optymizmem 😕 . Ale cóż innego na ten moment nie mam. Niby przy śmigle 14x7 generuje okolice 3kg, ale przy poborze okolicy 900W więc czas lotu będzie dość krótki :c

 

Edit:

Czas lotu na pełnej mocy to tylko 4 minuty wynika z kalkulatora. Więc chyba czas się nauczyć latać szybowcami ;D

Opublikowano

Mała aktualizacja czekając na części. Dziś w końcu zrobiłem koła z tego co było pod ręką czyli wypełnienie jednej z paczek,IMG_0030.thumb.jpeg.70fef6dc93b9ea66b57511fe504dba73.jpeg wyszło 72mm średnicy. Felga druk 3D jak i mocowania serw, bo jednak zdecydowałem się na gdw41, czyli standard-micro. Decyzja podyktowała cena, ze znanej strony niecałe 110zl za 4 sztuki. 
Dziś też robiłem popychacze z pręta inox 2mm, ale udało się zrobić tylko jeden do lotek. Przy próbie nagwintowania drugiego ukręcił się pręt w narzynce i z żadnej strony nie wystaje. Macie może pomysł jak go wyjąć? Lub czy ktoś jest w stanie zrobić takie nagwintowe pręty u siebie i wysłać? Koszty do dogadania.

IMG_0031.jpeg

IMG_0029.jpeg

IMG_0034.jpeg

Opublikowano

Potrzebujesz gwint tylko z jednej strony, będziesz to wkręcał w jakiś plastikowy snap? Jeżeli tak to kup po prostu szprychę rowerową i przytnij na odpowiednią długość 

Opublikowano

Tak z jednej strony będzie snap metalowy. Kupiłem specjalnie gwintownik M2 i pręt 2mm lecz przy próbie gwintowania pręt ukręca się. Ostatnim razem tak się ukręcił w gwintowniku że nie ma jak go wykręcić. Chyba ostatecznie utnę łeb śruby M2 i zespawam z prętem. 

Opublikowano

Czy macie jakieś sposoby mierzenia kąta osadzenia silnika. Z tego co pamiętam na planach było coś w okolicy 2stopni w górę i 2 stopnie w prawo. Cały dzień się głowię w jaki sposób sprawdzić ten kąt. Druga sprawa umiejscowienie regulatora. Czy regulator musi być w przewiewnym miejscu? Niestety nie zrobiłem dla niego miejsca pod maskąi teraz nie wiem gdzie go podziać. Regulator 80a silnik przy tym śmigle nie powinien pobrać więcej niż 52a. 

IMG_20250915_161803.jpg

 

 

Chciałbym jeszcze kupić małą aparaturę, myślałem o radiomaster pocket na eLRS widziałem że odbiorniki są do niej tanie i zasięg w miarę dobry. Tylko jak działa trymowanie kanałów w takiej aparaturze? 

Opublikowano

Na szczęście udało się zespawać śrubę nierdzewną z prętem. Wygląda słabo, ale jest wytrzymałe i spełnia swoją rolę. 
Silnik jak to mówią zamontowałem na oko i wszystko już dziś poskręcałem. Jutro zamierzam okleić go zwykłą taśmą I spróbować go oblatać. Regulator zamontowałem w kadłubie niestety nie będzie miał dostępu świeżego powietrza ale myślę że nie będzie się grzał. Jeżeli oblot się uda zamawiam folię, drukuje kolejną już Pokrywę silnika i troszkę dopieszczę go wizualnie chociaż nie jest dla mnie najważniejsze. 
 

 

Model tak jak na zdjęciach z baterią waży 2850g. Silnik z tym śmigłem ma sporego Kopa powinien wystarczyć na początek.

IMG_0052.jpeg

IMG_0053.jpeg

IMG_0056.jpeg

IMG_0055.jpeg

IMG_0054.jpeg

IMG_0051.jpeg

IMG_0050.jpeg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ad post z poniedziałku. 2 stopnie w prawo brzmi OK, ale na pewno nie 2 stopnie w górę. To górnopłat, silnik powinien patrzyć w dół.

Jak wyliczyć. Rozstaw środków otworów krzyżaka silnika w mm x 0,035 i wyjdzie ile musisz dać podkładek pod lewe górne ramię. Lepiej zaokrąglić do najbliższej podkładki w górę.

Edit: no przecież tu mamy krzyżak 45 stopni, więc pomnożyć przez 1,41. Wychodzi nie 0,035 a 0,05.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.