Alfa_33 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Witam! W dniu wczorajszym przyszła do mnie z dawna oczekiawana przesyłka P51 Mustang. Paka ogromna Moja Żona była przerażona - gdzie ty będziesz tym parkował!? Szczerze powiedziawszy nie wiem. Zawartość paczki - zdjęcie z góry, poniewż wczoraj nie miałem zbyt wiele czasu żeby się nim zająć . Wymiary Mustanga: rozpiętość - 1815 mm długość - 1642 mm waga - do 4,6 kg. (już zmieniłem z km ) Dedykownym silnikiem do tego modelu jest czterosuwowa 140. Zastanawiam się czy nie włożyć 180, a może pokusić się o benzyniaka?? choć czterotakt pięknie brzmi. Co Wy na to? Dziś zrobię więcej zdjęć jak będę wyciągał zawartość z pudełka. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Zupełnie nie dziwię sie twojej żonie - choć uprzedzam, że zupełnie jej nie znam!! Ja również zupełnie nie wiedziałbym gdzie parkować model o wadze 4,6km(kilometra :?: ?) Może firma coś spartoliła dlatego waga taka nietypowa :rotfl: :rotfl: A co do silnika to oczywiście spokojnie benzyna może być - nie będzie dźwięku 4suwa ale będzie zostawało w kieszeni więcej drobnych, ża ktore w końcu kupisz jakieś MP4 czy coś takiego, w którym będzie miał zapisany dźwięk nie tylko 4suwa :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Właśnie, jakie są różnice w kosztach eksploatacji benzyniaka 26ccm, a czterosuwa 30 ccm? Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 W moim Nieuporcie siedzi właśnie benzyna 26cm (ta z Hong Hongu), a zbiornik pojemności 270cm3. Po 5 minutowej zabawie tzn. próbach kołowania, rozpędzania itp. ubyło na tyle, że pow.paliwa nie dotykała już górnej ścianki zbiornika. Twój Mustang czy mój Nieuport to nie akrobaty więc co najmniej 20 min latania. Jednak zwykle latam 10 min bo to już wydaje sie bardzo długo. Natomiast mój 15cm 4suw zasilany ze zbiornika ok 400ml - jedno tankowanie spokoujnie na dwa loty wystarczy. W przypadku 4suwa o tak dużej pojemności koszty paliwa sa już znaczne. Mówimy, że 4suwy palą mniej ale od 2suwa tej samej pojemności. Tak więc jesli koszty eksploatacji nie są istotne( 1l dobrego metanolu ok. 20zł, 1l benzyny ok 4,6zł) to bierz 4suwa :idea: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Ja najpierw bym sprawdził jaki będzie ciężar potrzebny na przód a potem dokonał wyboru. Silnik benzyna+ zapłon +akumulator trochę ważą, może być za dużo i wtedy wyjdzie cegłolot Silnik żarowy jest lżejszy ,ma przyjemny dźwięk, 4-suw 20 cm pojemności starczy a różnice w cenie możesz przeznaczyć na paliwo Im model wyjdzie lżejszy tym większa przyjemność z latania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 No tak ,ale wychodzisz na lotnisko . Co tu siedzi? -benzyna A to fajny model... Lub Co tu siedzi -Czterotakt E paliwożerny , kicha... :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Silnik benzyna+ zapłon +akumulator trochę ważą, może być za dużo i wtedy wyjdzie cegłolot A porównywałeś już te wielkości? Przy tych pojemnościach nie są to znaczaco różniące się wielości. Często większy ciężar silnika zastępuje balast ołowiany, który i tak bardzo czesto trzeba dodać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_335&products_id=5715 Ten motorek wydaje się dobry do tego Mustanga.Cena i waga jest ok.Gdyby ten ciąg był prawidłowo podany to nie trzeba nic innego jeśli chodzi o benzynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Mógłbyś podać wagę tego co masz w pudle? Bez wyposażenia? I jakieś zdjęcia zestawu byłyby mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Zawartośc paczki wygląda tak: jest tu cała galanteria - kółka, podwozie nie chowane, zbiornik paliwa, śrubki, rurki, pręty itd. Dokupic trzeba silnik, serwa, chowane podwozie, odbiornik radiowy. Paczka z wypełnieniem ważyła ok 15 kg. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 To pewnie ten zestaw: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6634 Skoro zalecany jest 4suw 20 - 30cm ( ja zawsze przyjmuję tę górną granicę) to odpowiednik w benzynie powinien być raczej wiekszy niż wspomniane 26cm. Swoją drogą co oni dodają do paczki( gratisy :?: ), że jest taka ciężka - 15kg przesyłka, a 4,6 kg model :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Fokker, nawet biorąc ten silnik co podał Jano, to różnica jest ok 400 gram. Zwróć uwagę że to Mustang który ma jednak troszkę przydługawy przód, i jak napisałem należy złożyć model i sprawdzić ile tej wagi do przodu trzeba dołożyć i wtedy można dobrać silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 to różnica jest ok 400 gram. No niekoniecznie silnik 30ccm będzie ważył też koło 950g, tyle że do benzynowego będzie trzeba mniej paliwa Więc waga z silnikiem benzynowym 26ccm będzie praktycznie taka sama jak z 4 suwem 30ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Marcin a która benzyna 26cm waży 950g? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 SV 26ccm waży 970g + moduł + tłumik = 1220g + paliwo, nich 4 sów waży 950 + paliwo i waga wyjdzie podobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Dolicz jeszcze baterie do zapłonu,a różnica w wadze paliwa jest znikoma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Dzięki Alfa_33 - wiesz dobrze że nie o to pytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Mustang złożony na szybko do zdjęcia Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Chyba jednak przez konstrukcję wręgi trzymającej silnik jestem "zmuszony" kupic czterotakta. Wygląda to tak: Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 4t da ładny dźwięk, brak zakłóceń od zapłonu, a co do kosztów paliwa- półmakietą nie lata się tyle co akrobatką. Będziesz zakładał chowane podwozie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.