Skocz do zawartości

P 51 Mustang z CMPro


Alfa_33

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

W dniu wczorajszym przyszła do mnie z dawna oczekiawana przesyłka P51 Mustang. Paka ogromna

ea22dda8d0f1d6demed.jpg

 

Moja Żona była przerażona - gdzie ty będziesz tym parkował!? Szczerze powiedziawszy nie wiem.

 

Zawartość paczki - zdjęcie z góry, poniewż wczoraj nie miałem zbyt wiele czasu żeby się nim zająć

73494842c4578f39med.jpg.

 

Wymiary Mustanga:

rozpiętość - 1815 mm

długość - 1642 mm

waga - do 4,6 kg. (już zmieniłem z km ;) )

 

Dedykownym silnikiem do tego modelu jest czterosuwowa 140.

Zastanawiam się czy nie włożyć 180, a może pokusić się o benzyniaka?? choć czterotakt pięknie brzmi.

 

Co Wy na to?

 

Dziś zrobię więcej zdjęć jak będę wyciągał zawartość z pudełka.

 

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

Zupełnie nie dziwię sie twojej żonie - choć uprzedzam, że zupełnie jej nie znam!! Ja również zupełnie nie wiedziałbym gdzie parkować model o wadze 4,6km(kilometra :?: ?)

Może firma coś spartoliła dlatego waga taka nietypowa :rotfl: :rotfl:

A co do silnika to oczywiście spokojnie benzyna może być - nie będzie dźwięku 4suwa ale będzie zostawało w kieszeni więcej drobnych, ża ktore w końcu kupisz jakieś MP4 czy coś takiego, w którym będzie miał zapisany dźwięk nie tylko 4suwa :jupi:

Opublikowano

W moim Nieuporcie siedzi właśnie benzyna 26cm (ta z Hong Hongu), a zbiornik pojemności 270cm3. Po 5 minutowej zabawie tzn. próbach kołowania, rozpędzania itp. ubyło na tyle, że pow.paliwa nie dotykała już górnej ścianki zbiornika. Twój Mustang czy mój Nieuport to nie akrobaty więc co najmniej 20 min latania. Jednak zwykle latam 10 min bo to już wydaje sie bardzo długo. Natomiast mój 15cm 4suw zasilany ze zbiornika ok 400ml - jedno tankowanie spokoujnie na dwa loty wystarczy.

W przypadku 4suwa o tak dużej pojemności koszty paliwa sa już znaczne. Mówimy, że 4suwy palą mniej ale od 2suwa tej samej pojemności.

Tak więc jesli koszty eksploatacji nie są istotne( 1l dobrego metanolu ok. 20zł, 1l benzyny ok 4,6zł) to bierz 4suwa :idea: .

Opublikowano

Ja najpierw bym sprawdził jaki będzie ciężar potrzebny na przód a potem dokonał wyboru.

Silnik benzyna+ zapłon +akumulator trochę ważą, może być za dużo i wtedy wyjdzie cegłolot

Silnik żarowy jest lżejszy ,ma przyjemny dźwięk, 4-suw 20 cm pojemności starczy a różnice w cenie możesz przeznaczyć na paliwo

Im model wyjdzie lżejszy tym większa przyjemność z latania

Opublikowano

No tak ,ale wychodzisz na lotnisko .

 

Co tu siedzi?

-benzyna

A to fajny model... :D

 

Lub

Co tu siedzi

-Czterotakt

E paliwożerny , kicha... :lol2:

Opublikowano
Silnik benzyna+ zapłon +akumulator trochę ważą, może być za dużo i wtedy wyjdzie cegłolot

 

A porównywałeś już te wielkości? Przy tych pojemnościach nie są to znaczaco różniące się wielości. Często większy ciężar silnika zastępuje balast ołowiany, który i tak bardzo czesto trzeba dodać.

Opublikowano

Zawartośc paczki wygląda tak:

bb765f758f65e58emed.jpg

1f77b01db64f4927med.jpg

 

jest tu cała galanteria - kółka, podwozie nie chowane, zbiornik paliwa, śrubki, rurki, pręty itd.

Dokupic trzeba silnik, serwa, chowane podwozie, odbiornik radiowy.

 

Paczka z wypełnieniem ważyła ok 15 kg.

 

Pozdrawiam

Jacek

Opublikowano

Fokker, nawet biorąc ten silnik co podał Jano, to różnica jest ok 400 gram.

Zwróć uwagę że to Mustang który ma jednak troszkę przydługawy przód, i jak napisałem należy złożyć model i sprawdzić ile tej wagi do przodu trzeba dołożyć i wtedy można dobrać silnik

Opublikowano
to różnica jest ok 400 gram.

No niekoniecznie :) silnik 30ccm będzie ważył też koło 950g, tyle że do benzynowego będzie trzeba mniej paliwa :) Więc waga z silnikiem benzynowym 26ccm będzie praktycznie taka sama jak z 4 suwem 30ccm.

Opublikowano

4t da ładny dźwięk, brak zakłóceń od zapłonu, a co do kosztów paliwa- półmakietą nie lata się tyle co akrobatką. Będziesz zakładał chowane podwozie ?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.