hubertk Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 No to teraz ja Walczymy od kilku dni z kolegą tzn na zmianę rzucamy i staramy się polatać. Niestety nam cały czas model po rzuceniu w poziomie i kiedy załapie, że ma lecieć, wali się zawsze na lewą stronę. Nawet jak wzleci w górę i staramy się lecieć bez zbędnego ingerowania w kierunek lotu delta zawsze zwala się na lewo. ALE kiedy latali nim profesjonalni modelarze delta latała pięknie naprawdę. Coraz bardziej jestem kupienia na razie bety 1400 i może później powrócę do delty. aaaaa na symulatorze latam jak ta lala h
Malker Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Może go przeciągacie? Lepiej wznosić się powoli jeśli silnik jest słaby. Serwa do depronu najlepiej kleić klejem na gorąco z pistoletu.
GBS Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Serwa do depronu najlepiej kleić klejem na gorąco z pistoletu. Niestety nie moge sie z kolegą zgodzic, probowalem kleic depron klejem na gorace ale sie topi albo rozpuszcza. Mowie o depronie ciemno - szarym z jednej strony prążkowanym (zakupiony w sklepie "Majster"). Ja serwa kleiłem na poxipolu.
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Zwykły klej polimerowy by wystarczył. Klej na gorąco jest OK, pod warunkiem ze nie będziesz od razu po rozgrzaniu przyklejał tylko po pewnym czasie. Poxipol też dobry ale drogi...
madrian Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 W takim modelu - najlepiej odcisnąć serwo, leżące na boku w piance. Wyciąć dziurę wg odcisku, dopasowaną do serwa, wcisnąć serwo w środek i choćby zakleić taśmą bezbarwną. Po kropelce kleju do depronu też może być.
GBS Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Moja pierwsza delta gotowa. Ostatecznie prezentuje się następująco : Jak juz model wyważę i oblatam to wytnę w wierzchniej warstwie pianki otwór i umieszczę w nim baterie. Mam nadzieje ze bedzie latał tak dobrze jak wyglada. Jutro jak pogoda pozwoli to pierwsze loty. Ostateczna waga modelu: 399g. Musze jeszcze tylko ustawić aparaturke pod ten model. Chyba trzeba kanały zmiksowac zeby lotki działały rowniez jako ster wysokosci, robil to kotos na Turnigt 9X ?
adamek995 Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Witam Jutro jade do Castoramy po depron. Mam tylko jedno pytanie czy delta na silniku Emax CF2822, smigle 9x4.7 i pakiecie 1000 3s będzie dobrze latac?
GBS Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 witam Delta oblatana. Pierwszy lot trwał około 5 sekund i londowanie slizgiem. Nastepny lot okolo 1 minuty i znowu slizg, trzeci - ostatni lot 5-6 minut i kret pod kątem 45 stopni. I nie obeszlo sie bez strat, maszyna cała przetrwala jednak powaznie ucierpiał silnik Emax CF 2812. Podejzewam ze podczas uderzenia w ziemie szarpnelo kablami od silnika ( zostawilem na nich za duzy luz ) i śmigło zlapalo jeden z kabli, w efekcie wyrwało 4 druty z jednego z uzwojeń. Czy znajdzie sie jakas pomocna osoba ktora stosunkowo tanio jest w stanie przewinąć ten silnik ? Czy sie wogole opala go przewijac skoro nowy kosztuje 34 zł. ?
madrian Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Prawdę mówiąc - nie bardzo. To kilka godzin pracy. Dochodzi jeszcze koszt dostarczenia i odebrania. Raczej nikomu się nie będzie opłacać za część kwoty nowego silnika.
bzik4 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Opublikowano 30 Maja 2011 GBS, Jeśli silnik jest nowy (ma dobre łożyska) to warto się nim zająć, w przypadku tego silnika mając odpowiedni drut można go w bardzo prosty sposób przezwoić. Wystarczy wyjąć zawleczkę i zdjąć wirnik, odkręcić talerzyk mocujący i już jest gotowy do przezwajania. A jak to zrobić? - dział Silniki Elektryczne :wink:
mounter Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Prawdę mówiąc - nie bardzo. To kilka godzin pracy. Dochodzi jeszcze koszt dostarczenia i odebrania. Raczej nikomu się nie będzie opłacać za część kwoty nowego silnika. z tym kilka godzin pracy kolega przesadza początkujący zrobi to w 40 minut, wprawny modelarz - w 10 minut
gjery Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Z tym 40 minut jak na pierwszy raz, to może nie tak do końca. Swój pierwszy silnik przewijałem trzy-cztery razy. Palce bolały mnie kilka dni Dasz radę przewijaj, w razie czego Ktoś podpowie jak to zrobić poprawnie. Radocha z dobrze wykonanej pracy będzie bezcenna.
dzjeson Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Witam Zamierzam zrobic taka delte w wersji ultra lekkiej. Mam potrzebne wypo ze starego parkflyera,ale martwi mnie moj silnik... wazy 26g i ma tylko 1400kv, czy to nie za malo? Chce uzyc 2 serw 5g i pakietow 3S 360mah... silnik wydaje sie byc zbyt ciezki do takiej konfiguracji, co o tym myslicie? Smigla mam 8x4 i 7x3.5 ale myslalem o ich wygieciu po nagrzaniu co wiekszylo by troche skok
Cimek Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Możesz oczywiście zrobić. 1400 kv, to dla śmigiełka 8x4, takie właśnie jakie masz. ale myslalem o ich wygieciu po nagrzaniu co wiekszylo by troche skok Chcesz być cały i zdrowy?
madrian Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Dzjeson - Właściwie silnik mógłby być, ale reszta wyposażenia ciut mała. Serwa przynajmniej 9g np. HXT-900, TP SG-91 itp. Pakiet ok. 1300mAh. Nie chodzi tylko o wydajność, ale i o wyważenie. Delta ma praktycznie sporą część masy w tyle, poza ŚC. Pakiet pozwala ją dobrze wyważyć. Musi być odpowiednio ciężki. A co do śmigieł - Nigdy, nawet nie sugeruj napraw, lub przerabiania śmigieł fabrycznych. Są tańsze od barszczu, a mogą być bardzo niebezpieczne. Szkoda by ktoś został ranny z powodu chęci oszczędzenia 5zł.
Malker Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Popełniłem taką deltę z wyposażeniem standardowym, pakiet 1000mAh 3s silnik 2822 regulator 20A, śmigło 8x5 i lata znośnie ale pokazuje się flatter na sterach, serwa 5gram halówkowe. Dzjeson, gdybyś zrobił delte taką jak Ci pisałem, czyli około 60cm rozpiętości to polatasz spokojnie na takim wyposażeniu. Masz chyba pakiety 2s ?
adamek995 Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Malker co rozumiesz przez "lata znośnie" ? ja jutro zaczynam robic delte wlasnie z takim wyposażeniem tylko ze śmigło bd 9x4.7 i serwa 9g a co to jest flatter na sterach?
madrian Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Wibracje, które mogą doprowadzić nawet do zniszczenia konstrukcji - oderwania steru lub po prostu uniemożliwiają poprawne sterowanie. Tutaj ktoś je uchwycił.
mounter Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 też ostatnio zlapałem flattera na skrzydle (tzagi 1.5m) http://vimeo.com/24436295 stracha miałem, bo kamera nie była tania :|
Rekomendowane odpowiedzi