Mirek z Lublina Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Witam. oto dalsza część instrukcji: Kadłub zamykamy płytką balsy od dołu. Wkleić element trzymający kabinkę podwozia. Do części imitującej kabinę wkleić elementy ustalające położenie w kadłubie oraz magnes i jego zabezpieczenie. Kadłub ostatecznie oczyścić z nadmiaru balsy oraz zaokrąglić ostre krawędzie. Uwaga ! Przed wklejeniem statecznika poziomego w kadłub , przeciąć ostatnią wręgę zamykającą kadłub od tyłu i w tak powstałą szczelinę wsunąć statecznik poziomy a po dokładnym ustawieniu zalać klejem. CDN.
10000Hz Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Obrazek nocne loty michasiem tez sa mozliwe:) czekam tylko na doniesienia prasowe o UFO w polsce
Rob Mc Fly Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Model „bezlotkowy” gotowy do lotu : 8) Bliźniaki dwujajowe czy za dużo fotek dzisiaj się naoglądałem :roll: :crazy: :oops:
Mirek z Lublina Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Witam po dłuższej przerwie. Żeby jeszcze bardziej uprościć konstrukcję modelu, wprowadziłem trochę zmian w konstrukcji kadłuba, jak też w samym wyglądzie kadłuba - myślę , że teraz bardziej przypomina model sportowego samolotu. Kadłub w najnowszej wersji jest prostokątny do krawędzi spływu skrzydła-jeszcze łatwiejszy montaż , zwiększone zostało usterzenie poziome - dzięki temu ster wysokości będzie bardziej skuteczny. Oto zdjęcia obecnej wersji modelu: W modelu można też bez problemu zamontować silnik spalinowy o pojemności 1 - 1,5ccm, w kadłubie jest dużo miejsca , więc zbiornik i pakiet do odbiornika z łatwością się zmieści. Mogę tylko dodać, że Firma KAKABE właśnie wznowiła działalność po przerwie, i nadal będzie wycinać ten zestaw jak też pozostałe moje konstrukcje.. Zestaw oczywiście dostępny, tak jak do tej pory w wersji " kit " , ARC lub ARF. Kontakt do mnie - tel. 663 737 039 lub mirek-gal@wp.pl.
Mirek z Lublina Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Witam. Oto kilka zdjęć najnowszej wersji zestawu " kit". Chciałbym również dodać , że zestaw jest dostępny w nowej niższej cenie w wiosennej promocji . Pozdrawiam. Mirek.
lukas 39 Opublikowano 5 Marca 2010 Opublikowano 5 Marca 2010 Mirek z L., Witam! w jakiej cenie wersja arf?
Mirek z Lublina Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Witam. Szczegółowych informacji udzielam telefonicznie lub emailem - mirek-gal@wp.pl. Zestaw ten jest też dostępny w sklepie modelarskim - http://www.emodel.pl/emodel-model-michas-rc-zestaw-kit-10m-p-1304.html Pozdrawiam. Mirek
tuptus_34 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Pozdrawiam wszystkich. Śledzę forum od dawna, ale to mój pierwszy wpis. Ja również jestem posiadaczem (między innymi) MICHASIA. zdjęć nie będę wklejał ponieważ nie zdobiłem go, a po prostu okleiłem białą folią, a powierzchnie sterowe niebieską pakową.. no i czarne imitacje okien. u mnie modelik latał na dzwonku i pakiecie 2s 1100-był powolny, latał za ręką ale był bardzo lekki więc raczej tylko na bezwietrzną pogodę. Z tym samym silnikiem i pakietem 3s był zdecydowanie szybszy, a przy większych wychyleniach można było "poszaleć". Teraz ma dość ciężki silnik (ray 2830/09) i pakiet 3s 1350. Startuje praktycznie s miejsca, tak jak przy innych konfiguracjach napędu- lata za ręką, żadnego problemu z podstawową akrobacją... zresztą moje umiejętności na inną nie pozwalają... hihihi... Jeżeli chodzi o lądowanie- modelik pięknie szybuje, przy cięższym zestawie napędowym zwiększa się prędkość podejścia, ale lotki są na 2 serwach- więc można pokusić się o klapy- ale nawet przy moich małych umiejętnościach myślę że nie ma takiej potrzeby. podsumowując- model idealny na początek i do rekreacyjnego latania. montaż banalnie prosty. spokojnie można z nim poeksperymentować co do napędu i zasilania. u mnie waga wahała się od 450-650. ale się rozpisałem... pozdrawiam!!
308_Martinez Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Witam. W jakiej dokładnie odległości od krawędzi natarcia powinien się znajdować środek ciężkości? Jakoś mi ten "Michał" ostro do góry zadziera i muszę sterem wysokości go kontrować.
Mirek z Lublina Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam. Środek ciężkości jest w odległości 60-65mm od krawędzi natarcia. Jeśli model zadziera to należy bardziej pochylic silnik do dołu . Proszę podać jaki silnik z jakim śmigłem jest w modelu , zadzieranie może też powodować nadmierny zapas ciągu silnika - należałoby zmiksować obroty silnika ze sterem wysokości. Pozdrawiam. Mirek
308_Martinez Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Mam zamontowanego dzwonka TP 2408 a śmigło 8040 Po dodaniu 20 gram do przodu uspokoił się ale to jeszcze nie to.Zwiększę skłon silnika to zobaczę jaka wtedy będzie reakcja. Trochę ogranicza możliwość regulacji SC to wycięcie na pakiet.Pakiet mam maksymalnie do przodu a i tak musiałem doważyć 40 + 20 gram w przodzie.
Mirek z Lublina Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Proszę napisać , jaki ma Pan pakiet , ja latam na pakiecie 1800mAh 3S 20C i nic nie muszę doważać. Proszę napisać , którą wersję Michasia ma Pan? Może lepiej, jak napisze Pan do mnie maila - mirek-gal@wp.pl Pozdrawiam. Mirek.
308_Martinez Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam. Na początek. Nie "panujmy" sobie Używam dwóch pakietów 1.3 i 1,8 ah. Wczoraj miałem małą kraksę podczas dobiegu i pokiereszowałem przód modelu o słup bramy wjazdowej na posesję przy której jest łąka na której latam W tym tygodniu jak tylko odbuduję uszkodzenia to wyważę model jeszcze raz i dam znać jak to wygląda. A wersja to ta pierwsza,bez kabinki z lotkami
corsarz Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 witam wszystkich jeszcze raz chcialbym dozucic kilka slow do tematu michas jestem poczatkujacym i rozpoczalem od tego modelu z pomoca p.Mirka ,mysle ze to wszystko co robie i po malej korekcji instruktora model wkrotce zacznie latac w chwili obecnej jestem przy oklejaniu i ciesze sie z tego
tuptus_34 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Pozdrawiam!! ja też miałem mały problem z wyważeniem, związany z przesunięciem baterii do przodu, ale pakiet 1300 umieściłem po prostu w przedniej części kadłuba pod podłużnicą. dla kogoś kto zaczyna może to jednak być niefortunne ze względu na możliwość uszkodzenia pakietu przy twardym lądowaniu... środek ciężkości ustawiłem na dźwigarze i modelik lata rewelacyjnie... a mam tą pierwszą wersję...
308_Martinez Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam. Odbudowałem już przód modelu. Niestety po umieszczeniu pakietu w miejscu przewidzianym SC jest za bardzo :ass: Zrobiłem półeczkę z sklejki 1.5 mm i wkleiłem nad wycięciem pod pakiet. Mam teraz możliwość przesuwania pakietu do przodu dalej niż w oryginale.Co też uczyniłem aby wyważyć model zgodnie z zaleceniami. Może problemy z wyważeniem związane są z podwoziem (węglowym) które mam w swoim Michale? Pytanie czy nie zmienią się właściwości lotne (świetne) modelu ,gdyż pakiet jest w tym momencie wyżej. Jak tylko pogoda pozwoli to oblot natychmiast
Mirek z Lublina Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam. Możesz zrobić zdjęcie , jak masz teraz zamocowany pakiet? Pozdrawiam. Mirek.
308_Martinez Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam. Wstawiam fotki,chmm nie wiem czy mi się uda :? Nowa półka z rzepem Taka jest pozycja pakietu przy prawidłowym wyważeniu Zwracam uwagę iż pomimo przesuniętego pakietu mocno do przodu nadal tkwi tam 40 gram doważenia.
RomanJ4 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 I niczym więcej pakietu nie zabezpieczasz, tylko rzep? A nie boisz się, że w razie "przypikowania" w ziemię lub przy stanięciu na śmigle w czasie lądowania nie wyleci do przodu jak bomba?
andrzej_t Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Jeśli na tym zdjęciu przód jest z lewej strony, można dać regulator na ściankę, wywalić ołów uporządkować przewody i pakiet dać do samej wręgi osłoniętej kawałkiem pianki.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.