fullrespect Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Wyważane i wytorowane - ich linia była idealna a waga identyczna + oczywiście wyważenie. Wiem jedno - nigdy więcej ich nie kupię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 moze akurat te byly uszkodzone... ja latam i nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fullrespect Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Lepiej uważaj... skąd wiesz kiedy się urwą (ja wierzyłem ze nic im nie będzie) i pomyśleć ze jak je torowałem to oczy miałem idealnie na wysokości właśnie tych tandet pierdzielonych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 bede uwazal ale wiesz... łopatom Align czy innych tez moglo sie to przytrafic... wszystko ma swoja słaba strone... dlatego nie latam helikiem bliko siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fullrespect Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 To prawda, nauczyłem się właśnie tego dzisiaj i nigdy przenigdy nie będę latał na wysokości oczu i zbyt blisko siebie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Wiesz, równie dobrze może pęknąć snap na głowicy. Kto wie gdzie wtedy poleci heli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fullrespect Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 No właśnie, więc zasada daleko i nad głową jest jak najbardziej na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek68 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Panowie pękające łopaty snapy czy jakiekolwiek inne elementy, zawsze się coś może przytrafić. Ale ryzyko to można zminimalizować kupując markowy model i osprzęt . Niestety kupując Chińskie klony Tajwańskich zresztą modeli HK itp nie ma co wymagać,trzeba brać takie rzeczy pod uwagę. Pozostaje zaopatrzyć się w kamizelkę kuloodporną i przyłbice w celu zminimalizowania zagrożenia utraty jakże cennego zdrowia. :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fullrespect Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Witam po dłuższej przerwie na razie co prawda heli uziemiony bo czekam na części po kraszu (przez felerną łopatę) ale filmik z pierwszych odważniejszych zawisów już mam (o ile tak można je nazwać w moim wykonaniu) a oto i on: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 szkoda ze nikt nie nagrywal tego we wrocku ( a moze jednak) to tez bym wstawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 jaki silnik polecacie by model nabrał kopa ? chodzi mi o wieksze przyśpieszenie... troche wiecej mocy chce aby silnik: miał wiecej mocy był z hobbyking'a pobierał nie wiecej jak 30A wskazane by bylo KV okolo 3900-4000 czy model nabierze mocy po zmianie zębatki z jak sie nie myle 10zębow na np 12-13? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek LP Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Ten się bardzo dobrze sprawuje, jest mocny i ma kV ok. 3800. Łożyska ma dość dobre: http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9257&Product_Name=Turnigy_Typhoon_450H__2218H_Heli_Motor_3450kv_(450_class) Ten jest bardzo dobrą propozycją. Kolega twierdzi że nie daje rady w dynamicznych akrobacjach. Lata na tym silniczku od tygodnia więc nie wiadomo jeszcze jak tam z trwałością: http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6262&Product_Name=TP_450-Size_2415-07T_Brushless_Heli_Motor_3850kv Ten był bardzo dbry, ale wytarła się ośka na styku z przednim łożyskiem i silniczek dostał luzów: http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8137&Product_Name=Turnigy_2836_Brushless_450-Size_Heli_Motor_3700kv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 witam ja bym polecił ten silnik http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6316&Product_Name=Turnigy_E500_6T_4000Kv_200W_Heli_Motor jeżeli nie zależy Ci tak bardzo na zakupie z hk to jednak polecam silnik ALIGN'a 450XL pozdrawiam rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 drugie pytanie to takie jak ustawic model na autorotacje? gdy daje holda ( dzis mialem taka sytuacje) jak pakiet w locie sie wyczerpał to z wysokosci okolo 20m helik zamiast zaczac spadac na autorotacji poprostu zwalil sie jak kamien- efekt- skrzywiona rama.... juz wyprostawne) dobrze ze tylko tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek68 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 tak około -6 + 10 ale autos 450 tką nie wychodzi zbyt łatwo a w każdym razie nie na początku :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 moglby dac ktos jakis filmik instruktazowy? jakies wskazowki co robic gdy na wysokosci 20-30m zabraknie mi pakietu? moze byc i na mniejszej wysokosci... hold i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek68 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 moglby dac ktos jakis filmik instruktazowy? jakies wskazowki co robic gdy na wysokosci 20-30m zabraknie mi pakietu? moze byc i na mniejszej wysokosci... hold i co dalej? Wskazówka nr 1 zamykasz oczy liczysz do 3 otwierasz oczy -zbierasz co pozostało. Wskazówka nr 2 jeśli nie potrafisz ocenić stanu pakietu w locie- kupujesz np to No i ostatnia symulator i trening autosa,potem przenosimy w praktykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 chodzilo mi o dobre ustawienie helika i no i czy machac drągiem czy cos :D:D na symulatorze autos mi wychodzi i spokojnie ląduje na nim a tu helikowi obkrecily sie lopaty pare razy i walnął nie wiem czemu tak... najpierw myslalem ze tak jak na symulatorze rozlaczam silnik czyli hold i kąty łopat na 0 zeby dac im sie rozkrecic a przed przyziemieniem na dodatnie i wylądowac w praktyce troche nie wyszło:) blacha juz wyklepana http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7223&Product_Name=Hobby_King_Battery_Monitor_3S co powiecie o tym? a moze ktos zaprojektuje / zaprogramuje akladzik ze zaczyna pikac jak pakiet bedzie rozladowany na 90% pojemnosci? np najczesciej lata sie tam na pakietach 2200 ... najlepiej zeby bylo to wykrywane automatycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Przy "0" kącie łopat wirnik główny zatrzyma się. Musisz mieć kąty ujemne...czyli na początku drąg na dół i przed przyziemieniem do góry...ale to już trening i wprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 aha i o to mi chodzilo:) dzięki tak samo mowil mi jeden z modelarzy z Bolca ale i tak warto było zapytac niedlugo sproboje poćwiczyc najlepiej przy jakims modelarzu latającym helikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.