Skocz do zawartości

HK-450 - czyli początek mojej przygody z heli ;)


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 328
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zamiast tego zamówiłem całą nową głowicę plus flybar :)

 

Ma ktoś namiary na DOBRE klucze imbusowe? Bo nie widzi mi się dawać 100zł za zestaw kilku kluczy do copterx. Choć nie wiem - może cena nie jest z kosmosu?

 

http://www.rc4max.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1521&category_id=293&option=com_virtuemart&Itemid=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu (ostatnio w koncu okiełznałem mojego szalonego HK-450) - ale mam ciekawą przypadłość - GYRO: jak przełączam się z trybu NORMAL do trybu HH to masakra - model nagle pompuje do góry jak szalony. Czy ktoś moze mnie naprowadzić co mogę mieć źle ustawione ? (aparatura/model)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nie chodzilo ci czasem o tryb acro? jesli helik dostaje nagle ogrotow to jest to

 

z normal na arco ( idle up) powinienes zmieniac przy 0 kącie łopat wtedy jest to neutralne... musisz tak ustawic lopaty by w okolo polowie drązka lopaty w normal i w acro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to niewiem skoro leci w gory jak szalony...

 

 

na jakiej aparaturze latasz? ja na mx-12 i u mnie na prawym przelaczniku jest tryb acro i jak go przelaczam to gryb hh tez sie przelacza.... moze to jest problem

 

ja u siebie ustawilem poprostu krzywa skoku i gazy w acro i po wlaczeniu hula dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawdziłem to przełączanie sie miedzy trybami GURO, i na żadnym z wykresów - ani na PITCH ani na THROTLE nie następuje skok krzywej po przełączeniu trybu normal do HH.

Nie wiem gdzie leży przyczyna - może, co innego na to rzutuje (jakieś inne ustawienie), ale ja nie mam pojęcia.

 

Jeszcze mam jedno ważne pytanie, mój HK-450 ma tendencję do "skakania" w powietrzu, czyli jeśli trzymam go w zawisie to potrafi nagle sie podnieść o kilkanaście a nawet kilkadziesiąt centymetrów i oczywiście to samo w dół.

Co może być przyczyną takiego wahania się wysokości ? (potencjometry mam sprawne bo sprawdzam je za każdym lotem).

 

Będę bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź lub sugestię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli glowica byla oryginalnie skladana to nie jej wina a jesli sam składałes np po krecie to mogłes założyc mixery ( ramiona) na odwrót

 

 

zobacz czy przy małym wychyleniu drazka gazu(skoku) przy zawisie i minimalnych ruchach drążka skok ma dużą amplitudę ruchu... jesli tak to znaczy ze cos z krzywą skoku i to powoduje podskakiwanie helika przy zawisie i minimalnych kontrach

 

 

miałem to samo w trybie akro podczas zawisu( wypłaszczyłem krzywą skoku i juz wszystko wrocilo do normy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie ogólnie o heli, więc piszę tu ;)

 

Jeśli ustawię sobie krzywe skoku i gazu na zasadzie takiej, że mam 80% gazu przy kątach powiedzmy minus 5 stopni, to jak właściwie gasi się silnik elektryczny? Na razie latam w normal i jak dam gaz na zero to wiadomo, silnik staje. A w Idle Up?? A może konieczny jest przełącznik, i po wylądowaniu w Idle UP, przełączam się na normal i w ten sposób gaszę silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.