tadek041 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witaj aby odkręcić szpindel wirnika głównego musisz posiadać dwa śrubokręty typu imbus 1,5 mm. najlepiej te hartowane mocne bo te w zestawach z OBI, Praktikera itp. są kiepskie i nie nadają się do tego.
Marcin Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 To NIE są imbusy - na pewno są to nakrętki. Wygląda na to, że szpindel jest na końcach nagwintowany.
tadek041 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 hmm to nie wiem co to za nakrętki ja w moim HK mam imbusy
Marcin Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Ogladajac w HK zestawy i czesci zamienne tez widze imbusy - chyba mam jakas stara wersje.
robraf Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 moze nie mieli co dac i dali nakretki... jak tylko to odkrecisz wymien na srobki... najlepiej krzyzakowe bo imbusy tylko pogarszają sprawe...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Takie rozwiązanie, nakretki i zewnetrzny gwint na spindlu mają produkty eskaja. Z jednej strony trza zablokowac nakretkę np śrubokretem a z drugiej mieć klucz nasadowy z przedłużoną końcówką o rozmiarze 5,5 mm.
Marcin Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Dzięki. Postaram się dzisiaj dostać takie nasadówki, wytargam ten szpindel i dam normalny, na śrubki
Marcin Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Zamiast tego zamówiłem całą nową głowicę plus flybar Ma ktoś namiary na DOBRE klucze imbusowe? Bo nie widzi mi się dawać 100zł za zestaw kilku kluczy do copterx. Choć nie wiem - może cena nie jest z kosmosu? http://www.rc4max.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1521&category_id=293&option=com_virtuemart&Itemid=1
rafalgruszka Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 witam ten zestaw copterX nie jest wart tych pieniędzy... ja do imbusów 1/16 cala czyli takich jak w HK używałem torksy T6 i spisywały się rewelacyjnie... W Castoramie masz T6 w postaci śrubokręta, czarno-zielona rączka za 11zł z hakiem... pozdrawiam rafal
fullrespect Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Wracając do tematu (ostatnio w koncu okiełznałem mojego szalonego HK-450) - ale mam ciekawą przypadłość - GYRO: jak przełączam się z trybu NORMAL do trybu HH to masakra - model nagle pompuje do góry jak szalony. Czy ktoś moze mnie naprowadzić co mogę mieć źle ustawione ? (aparatura/model)
karand Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 :idea: Sprawdź sobie wartości krzywej gazu i skoku dla obu położeń przełącznika, którym zmieniasz tryby pracy żyroskopu z NORMAL na HH.
robraf Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 czy nie chodzilo ci czasem o tryb acro? jesli helik dostaje nagle ogrotow to jest to z normal na arco ( idle up) powinienes zmieniac przy 0 kącie łopat wtedy jest to neutralne... musisz tak ustawic lopaty by w okolo polowie drązka lopaty w normal i w acro
fullrespect Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 robraf, nie, nie chodzi mi o acro (to jest tryb lotu a nie tryb gyro) karand, ma chyba racje - dzisiaj to sprawdze.
robraf Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 no to niewiem skoro leci w gory jak szalony... na jakiej aparaturze latasz? ja na mx-12 i u mnie na prawym przelaczniku jest tryb acro i jak go przelaczam to gryb hh tez sie przelacza.... moze to jest problem ja u siebie ustawilem poprostu krzywa skoku i gazy w acro i po wlaczeniu hula dobrze
fullrespect Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 robraf, ok sprawdzę dzisiaj jak wrócę z pracy to się wszystko okaże Dzieki Wam przynajmniej wiem gdzie szukać Dzieki!
fullrespect Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Sprawdziłem to przełączanie sie miedzy trybami GURO, i na żadnym z wykresów - ani na PITCH ani na THROTLE nie następuje skok krzywej po przełączeniu trybu normal do HH. Nie wiem gdzie leży przyczyna - może, co innego na to rzutuje (jakieś inne ustawienie), ale ja nie mam pojęcia. Jeszcze mam jedno ważne pytanie, mój HK-450 ma tendencję do "skakania" w powietrzu, czyli jeśli trzymam go w zawisie to potrafi nagle sie podnieść o kilkanaście a nawet kilkadziesiąt centymetrów i oczywiście to samo w dół. Co może być przyczyną takiego wahania się wysokości ? (potencjometry mam sprawne bo sprawdzam je za każdym lotem). Będę bardzo wdzięczny za każdą podpowiedź lub sugestię.
robraf Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 jesli glowica byla oryginalnie skladana to nie jej wina a jesli sam składałes np po krecie to mogłes założyc mixery ( ramiona) na odwrót zobacz czy przy małym wychyleniu drazka gazu(skoku) przy zawisie i minimalnych ruchach drążka skok ma dużą amplitudę ruchu... jesli tak to znaczy ze cos z krzywą skoku i to powoduje podskakiwanie helika przy zawisie i minimalnych kontrach miałem to samo w trybie akro podczas zawisu( wypłaszczyłem krzywą skoku i juz wszystko wrocilo do normy)
fullrespect Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 robraf, w ogóle nie czaje o co Ci chodzi.... ;P
Marcin Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Pytanie ogólnie o heli, więc piszę tu Jeśli ustawię sobie krzywe skoku i gazu na zasadzie takiej, że mam 80% gazu przy kątach powiedzmy minus 5 stopni, to jak właściwie gasi się silnik elektryczny? Na razie latam w normal i jak dam gaz na zero to wiadomo, silnik staje. A w Idle Up?? A może konieczny jest przełącznik, i po wylądowaniu w Idle UP, przełączam się na normal i w ten sposób gaszę silnik?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.