Irek M Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Kazik - własnie te 8500 obr/min wykręca ten kG 22 na śmigle 16x6. Nawet na 18x6 obr nie są najgorsze. I chyba tak też zostanie tzn 22cm benzyna do Nieuporta. Tym bardziej, że plan przewidywany pod OS FS 120, który jak podają kręci max śmigłem 17x6. Takie też śmigło przetestuję. Nieuport ma maskę o śr. 26cm więc pożądane jest śmigło o jak najw. średnicy.
Nielot Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Witam..przeczytałem twoje problemy z silnikiem Kalt czyli wczesniejszym Zenoahem i nic nie znalazłem o temacie przerywacza. Ten silnik posiada najnormalniejszy przerywacz pod kołem magnesowym.Mam taki motor! Jeżeli przerwa będzie zbyt mała to silnik nie pali z ręki.Ustawienia cewki są stałe.Prawidłowa przerwa da możliwość łatwego rozruchu ręcznego.Efekt ssania uzyskasz w Kalcie zamykając przepustnicę do końca. Widzę że masz juz większy motor więc kalt poszedł w odstawkę.W razie problemów pisz.
Irek M Opublikowano 12 Września 2007 Autor Opublikowano 12 Września 2007 Kalt nie poszedł w odstawkę a nawet wprost przeciwnie :rotfl: Najprawdopodobniej będzie jednak w Nieuporcie, gdyż jest lżejszy od Homelite. Problemów jako takim nie mam z niż żadnych odkąd użyłem do rozruchu rozrusznika. Ostatnio nawet zamieniłem gazniki z Homelite i było jeszcze łatwiej bo mogłem zassać paliwo " dzyndzlem ". Jego minusem jak na razie są wyższe obroty niż homelite i brak tłumika, ale z tym sobie poradzimy.
Nielot Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Spróbuj ściągnąć koło magnesowe i wyregulować przerywacz a nie będziesz musiał używać rozrusznika.Ten silnik dobrze ustawiony pali z ręki bez żadnych problemów.Pozdrawiam
Irek M Opublikowano 13 Września 2007 Autor Opublikowano 13 Września 2007 Nielot - ale ja w nim nie mam przerywacza, w drugim też go nie ma. Jedyne co mogę poruszyć to tę "cewkę" regujujac szczelinę między nią a kołem magnesowym. EDIT; właściwie to mogę tylko odkręcić tę cewkę bez regulacji.
Irek M Opublikowano 1 Października 2007 Autor Opublikowano 1 Października 2007 Czy ktos już może próbował efektu "dymienia" z silnikiem benzynowym? Czy nafta - jak zwykle - :devil: coś tu pomoże? Nie chodzi o to by stale dymiło ale tylko przy dodawaniu" gazu" tak jak w 4suwie.
piotr Opublikowano 3 Października 2007 Opublikowano 3 Października 2007 też myślę o tym dymieniu, ale do prób chyba bardziej by się nadawał olej napędowy, bo nafta może chyba się zapalić, a z nią nasz model. Wracając jednak do tematu miałem kiedyś śmieszna historię podczas piłowania drewna. Przyjechałem na wioskę do rodziców pomóc pociąć drewno, przygotowałem piłę do cięcia, siostra przyniosła paliwo i po prostu je zalałem, nawet nie zwróciłem uwagi na to że to nie benzyna, a ropa. :shock: Na początku miałem problem z uruchomieniem co mnie zastanowiło :?: , ale już po kilku szarpnięciach silnik się uruchomił, tylko z wydechu dawało jak z niezłego komina, jeszcze przez kilka min próbowałem wyregulować gaźnik, myśląc że to wina mieszanki, a oczom :shock: moim przy bezwietrznej pogodzie ukazał się tak gęsty tuman że na metr nic nie było widać. nie dawno kupiłem maleńką pompkę i będę robił próby na ZDZ50, jaki będzie efekt to postaram się opisać i udokumentować
Irek M Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2007 Od paru dni jestem posiadaczem kolejnego benzyniaka. Tym razem jest to 44cm od piły PARTNER. Silnik siedział w 2m modelu Su-26. Jak twierdził niedawny własciciel na śmigle 18'' rozkręcał 8500obr/min, a na 20'' 7500. Moc - 3,5KM; , , Czy wkręty na obwodzie magneta służą do jego zdjęcia wraz z piastą aluminiową? Może ktoś już ma taki silnik i może podzielić się uwagami? EDIT: wkręty odkręciłem, łączyły magneto z piastą aluminiową. Teraz jak zablokować magneto by odkręcic nakretkę mocującą je(magneto) z wałem silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.