bzik4 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 A jakie to ma znaczenie w jaki sposób jest rozwiązany rozrząd silnika? I czym miałyby się różnić gaźniki?
psiwak Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Przewaznie rozni sie mocowaniem gaznika, a co za tym idzie budowa. Tak jak pisalem jezeli Rafal chcial by uzyc tego gaznika to przy zalozeniu odpowiedniej srednicy musial by pewnie uzyc jakas tuleje i rozwiazac mocowanie Co do tuleji to jak pamietam (a moge sie mylic) to ten silnik nie mial standardow wymiarow, nie pasowalo to ani do metrycznych ani do calowych, tak jakby konwersja. Co do twojego wczesniejszego pytania, poszukam w weekend w starych szpargalach smigla do tego silnika i podam tobie namiary a nawet bede mogl przekazac (mieszkamy nie daleko), bede musial sie tylko upewnic czy top do tych silnikow (ktorych bardzo nie lubilem i nie mialem prywatnego) czy do Marsow, bo KMD latal na zylecie kotra tez powinnienem gdzies miec
bzik4 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 Śmigiełko oryginalne do MK-17 nie miało oznaczeń ale najlepsze to 7x4. Pytanie było czy można założyć gaźnik a nie w jaki sposób
psiwak Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 A ja odpowiedzialem ze ten konkretnie gaznik nie bardzo sie nadaje co nie znaczy ze nie jest to mozliwe. Caly czas powstaje pytanie co z kompresja
Rafciu Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 No tak, zapomniałem o kompresji Trudno, będę musiał odpuścić sobie temat gaźnika rc.
MASK Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Jeśli chcesz dobrać gaźnik do tego silnika, to szukaj raczej pośród żarowych 1 ccm, nie 1,5. Kompresja nie ma nic do rzeczy, ustawia się raz dla pełnego zakresu obrotów. Śmigła możesz stosować z zakresu 7x4 - 9x4, przy czym samozapłony generalnie preferują większe śmigła niż silniki żarowe.
Paweł Prauss Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Chyba nie bardzo. To jest gaznik do silnikow z zasysaniem mieszanki przez wal, w emce masz zassanie mieszanki przez dysk. Bez przejsciowek sie nie obejdzie. Druga sprawa jak chcesz regulowac kompresje? Przewaznie rozni sie mocowaniem gaznika, a co za tym idzie budowa. Tak jak pisalem jezeli Rafal chcial by uzyc tego gaznika to przy zalozeniu odpowiedniej srednicy musial by pewnie uzyc jakas tuleje i rozwiazac mocowanie Co do tuleji to jak pamietam (a moge sie mylic) to ten silnik nie mial standardow wymiarow, nie pasowalo to ani do metrycznych ani do calowych, tak jakby konwersja. Co do twojego wczesniejszego pytania, poszukam w weekend w starych szpargalach smigla do tego silnika i podam tobie namiary a nawet bede mogl przekazac (mieszkamy nie daleko), bede musial sie tylko upewnic czy top do tych silnikow (ktorych bardzo nie lubilem i nie mialem prywatnego) czy do Marsow, bo KMD latal na zylecie kotra tez powinnienem gdzies miec Toż to jakieś brednie są kompletne, czytać się tego nie da. Co ma gaźnik do stopnia sprężania? A zapisów dotyczących tulei to chyba nawet sam autor nie rozumie... Zastanów się Kolego zanim coś napiszesz, bo pisanie dla samego pisania nie ma najmniejszego sensu, może jedynie poza spełnieniem palącej potrzeby zaistnienia autora takiego wpisu, byle jak i bez sensu ale jednak zaistnienia.
bzik4 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 Jak ktoś się będzie chciał bawić to da się to zrobić. Tu akurat nie MK-17 ale KMD 2.5 z gaźnikiem. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f-K9i-5Atgg Witam Cię Pawle cieszę się że znów tu jesteś
Paweł Prauss Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Witam Cię również i miło mi, że się cieszysz. Co do przeróbek to ta jest ciekawa (było już kiedyś): http://www.meca-region16.de/motoren/show.php?OrderNumber=261
psiwak Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Długo się zastanawiałem czy odpisywać tobie w ogóle. Nie rozumiem czy wstałeś lewa noga dziś czy są jakieś inne powody. Imienniku mój, usiądź jeszcze raz przy komputerze, przeczytaj raz ten tekst, następnie daj odpocząć swoim szarym komórką, napij się kawy lub herbaty i przeczytaj jeszcze raz lub dowolna ilość potrzebna do całkowitego zrozumienia tekstu. Przed ponownym napisaniem w tym temacie proponuje haust świeżego powietrza rzeczowe i konkretne pisanie a nie okrzyki w stylu niektórych polityków. Pewnie będę żałował tego ze w ogóle odpisałem, w tym temacie to jest mój ostatni post żeby nie spełniać palącej potrzeby nabijania sobie licznika, bo ty jesteś z tych nieprzekonywalnych i wszytko wiedzących. Przypominam sobie Ciebie jak bez sensownie broniłeś jak niepodległości swojego nowego określenia "run in" czyli po polsku docieranie które tez ma znaczenie jako obróbka mechaniczna inna niż honowanie a ty nie mogłeś lub nie chciałeś tego zrozumieć.
Paweł Prauss Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Wybacz Pawle moją gwałtowną reakcję, lecz nie potrafię ścierpieć gdy podawane są informacje niejasne, nieprecyzyjne, niesprawdzone, nieprawdziwe i nie na temat, a przez to dalece szkodliwe. Przykładem są cytowane poniżej dwa wpisy: A ja odpowiedzialem ze ten konkretnie gaznik nie bardzo sie nadaje co nie znaczy ze nie jest to mozliwe. Caly czas powstaje pytanie co z kompresja No tak, zapomniałem o kompresji Trudno, będę musiał odpuścić sobie temat gaźnika rc. Jak już ustaliliśmy stopień sprężania ma się nijak do ewentuaalnego zastosowania gaźnika wielozakresowego, a tu proszę młody człowiek pod wpływem Twojej "podpowiedzi" rezygnuje z przeprowadzenia ciekawego I ZUPEŁNIE WYKONALNEGO eksperymentu!!!Rafciu gaźnik jakiego szukasz był stosowany w MVVS 1,5 ccm. Tutaj masz go na zdjęciach: http://www.ebay.com/...=item416ceb33f8 Jedynie ceną się nie przejmuj, bo facet chyba na głowę upadł, albo jeszcze niżej Taki gaźniczek można kupić za 20-30 zł.
kesto Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Po co się rozdrabniać na sam gaźnik RC - lepiej zrobić mk-17 żarowy czterotakt
Paweł Prauss Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Po co się rozdrabniać na sam gaźnik RC - lepiej zrobić mk-17 żarowy czterotakt Zajrzyj Szanowny Kolego do linka podanego trzy posty powyżej.... Było, było, było......stare i niemodne. Poza tym moja fota jest lepszej jakości!!! BTW Viertakter = czterotakt (dla tych, którzy nie wiedzą)
kesto Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 a to przepraszam Szanowny Kolego, nie zauważyłem.
Paweł Prauss Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 No co Ty, za co tu przepraszać?? Miło spotkać kogoś kto się interesuje motorkami na poziomie ponadprzeciętnym :-))
RomanJ4 Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Jeśli kogoś interesuje technologia rozrządu: http://modelenginenews.org/feeney/pg2.html#notes i dalsze strony http://modelenginenews.org/ed.2003.12.html#7 http://modelenginenews.org/ed.2004.05.html http://modelenginenews.org/ed.2005.04.html http://www.rclineforum.de/forum/board125-antriebe/verbrenner-motoren/292206-motorbauer-gesucht/
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.