pelikan1500 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam panowie. Nie dosłyszałem że GDZIE te WALKI się odbędą i o której w tą niedzielę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Bo nie wiem czy brać tylko 11-tkę czy też czerwonego barona na I WW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 fantazyjne fioletowe malowanie nie pasuje do tego modelu, jest trochę nierzeczywiste jak jego waga ..... 300g do lotu (?) Mam taką samą wersję FW190 i z trudem mieszczę się w regulaminie. (...) pierwotnie i tak ważył ok. 340g z bardzo podobnym wyposażeniem. Co do malowania, to masz rację, ale zrobiłem uprzejmość pewnej damie i pozwoliłem go pomalować Co do wagi, to aż mi się wierzyć nie chciało, że na stronie podałem inną wagę niż rzeczywistą.. W tej chwili z trochę innym wyposażeniem (i po kilku naprawach) model waży 230 g bez pakietu, czyli z pakietem, wyjdzie 320 g . Różnice w wyposażeniu: - Odbiornik jeti ECO 18 (21 g ) - Silnik TP 2409-18 (70 g ) (za powyższe dwie pozycje teraz jest 91g zamiast 70 g) - Teraz ważyłem bez odbiornika, jeti duplex R4 (5g) Jak widzisz z wyposażeniem, o którym pisałem waga modelu nie wiele odbiega od 300g Może Twój model był wycięty z cięższej płyty - słyszałem, ze mogą być duże różnice w wadze płyt.... KI wygląda super .... wojowniczo :-) Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Jeszcze się zdzwonimy i wrzucimy info na forum. Pewnie ze mozemy sie spotkać, ale do "walki " wystawie P40 vel młotek... foczka i inne napewno polata, ale póki co bez tasiemki Na Niskich łakach w niedzieleMoje groźne komentarze tylko tak wyglądają. Najważniejsza jest dobra zabawa i miła przyjacielska atmosfera. Jak zawsze z resztą. Niskie Łąki. Ok. Na 95% przyjadę z Sergiuszem (czyt. POGO) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 na zachcianki nie ma barier- też tak mam :wink: Na Bielany Wrocławskie jadę 2 godziny 10 minut .... zawodowo czasem dwa razy w tygodniu. Gdzie są te "Niskie Łąki"? może współrzędne albo najbliższa ulica? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Niskie Łąki"To jest nazwa ulicy a latamy koło ośrodka ZHP Rancho nad Odrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 To jest nazwa ulicy a latamy koło ośrodka ZHP Rancho nad Odrą Oczywiście masz racje, tak jakoś z rozpędu palnąlem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Jarku to tam gdzie mieliśmy ESA przy tej stadninie koni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Jarku to tam gdzie mieliśmy ESA przy tej stadninie koni?Tak. Tylko 200m dalej, na lewo od pastwisk.To ty Krzysiek? Znam tylko jednego pilota z Wrocławia z czerwonym baronem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Tak to ja. Trzeba rozruszać trochę tą zimową senną atmosferę nowymi modelami bo zawody we Wrocławiu tuż tuż . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Jak się udały zimowe walki ? .... może jakieś fotki z tego spotkania :wink: ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=261636#261636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Czy ktos wie dlaczego mogę oglądnąć tylko dwa zdjęcia a reszta to białe kwadraciki z czerwonym krzyżykiem :cry: edit: oglądałem na innym kompie, to chyba mój problem sprzętowy :-) Gratuluję udanej zabawy i dobrej pogody. W tych WWI jest coś coś uroczego ..... nie zamierzam się tylko przyglądać, już wiem jaki będzie mój następny ESA :-) ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Rób rób bo masz tam w Krakowie kilku chętnych do kombacenia ESA-mi tylko jakoś się spiknąć nie możecie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Mnie mróz i śnieg nie straszny .... co można zobaczyć w temacie zimowe latanie w Krakowie :-) Jeżeli masz kontakt z kimś z moich okolic chętnym do lotów ESA to prześlij napriv-a. Może trzeba ich "indywidualnie zmotywować" do spotkania bo na moją zajawkę nikt się nie odezwał :-( ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strużyn Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Na tej fotce widac luczek techniczny w którym jest umieszczony pakiet, reszta jest pod kabiną(odbiornik 2,4Ghz, serwo SW, regulator tuż obok silnika) . Jak zamocowałeś owiewkę i klepę do luku w przodzie kadłuba. Czy owiewka jest zdejmowalna. Sam już prawię skończyłem i zastanawiam się jak najprościej zamocować te dwie części, żeby nie odpadały w locie i żeby można było je bezproblemowo otwierać na ziemi. I jeszcze jedno pytanie. Czy dobrze widzę, że między komorą akumulatora a serwem ogonowym wstawiłeś przegrodę z EPP - warto to zrobić ?? A tutaj moje wypociny. Nie robiłem osobnego wątku o budowie, bo byłby dubel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Owiewka jest przyklejona na stałe(nie wyciągam odbiorników z modeli, mam ich kilka)Klapka na pakiet ma z jednej strony wklejony kawałek preta weglowego który wchodzi pod poszycie, a z drugiego konca magnes neodymowy - trzyma jak złoto. Czy dobrze widzę, że między komorą akumulatora a serwem ogonowym wstawiłeś przegrodę z EPP - warto to zrobić ??Dokładnie. Ogranicza to przesuwanie sie pakietu, z przodu (za silnikiem)jest również scianka z EPP. pakiet siedzi w takim boksie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jarku jaki silnik tam dałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Standard - 2408-21T (black) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 A powiedz mi Jarku jak sprawuje się ten silnik co u chłopaków jest w komplecie z regulatorem a miałeś go chyba w Corsarzu bodaj że był w kolorze złotym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.