Skocz do zawartości

Prototyp ESA FW190


Dj.

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

fantazyjne fioletowe malowanie nie pasuje do tego modelu, jest trochę nierzeczywiste jak jego waga ..... 300g do lotu (?)

Mam taką samą wersję FW190 i z trudem mieszczę się w regulaminie. (...) pierwotnie i tak ważył ok. 340g z bardzo podobnym wyposażeniem.

Co do malowania, to masz rację, ale zrobiłem uprzejmość pewnej damie i pozwoliłem go pomalować ;)

Co do wagi, to aż mi się wierzyć nie chciało, że na stronie podałem inną wagę niż rzeczywistą..

W tej chwili z trochę innym wyposażeniem (i po kilku naprawach) model waży 230 g bez pakietu, czyli z pakietem, wyjdzie 320 g :).

 

Różnice w wyposażeniu:

- Odbiornik jeti ECO 18 (21 g )

- Silnik TP 2409-18 (70 g )

(za powyższe dwie pozycje teraz jest 91g zamiast 70 g)

- Teraz ważyłem bez odbiornika, jeti duplex R4 (5g)

 

Jak widzisz z wyposażeniem, o którym pisałem waga modelu nie wiele odbiega od 300g :)

Może Twój model był wycięty z cięższej płyty - słyszałem, ze mogą być duże różnice w wadze płyt....

 

KI wygląda super .... wojowniczo :-)

Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się zdzwonimy i wrzucimy info na forum.

 

Pewnie ze mozemy sie spotkać, ale do "walki " wystawie P40 vel młotek... foczka i inne napewno polata, ale póki co bez tasiemki Na Niskich łakach w niedziele

Moje groźne komentarze tylko tak wyglądają. Najważniejsza jest dobra zabawa i miła przyjacielska atmosfera. Jak zawsze z resztą.

 

Niskie Łąki. Ok.

Na 95% przyjadę z Sergiuszem (czyt. POGO)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos wie dlaczego mogę oglądnąć tylko dwa zdjęcia a reszta to białe kwadraciki z czerwonym krzyżykiem :cry:

 

edit:

oglądałem na innym kompie, to chyba mój problem sprzętowy :-)

 

Gratuluję udanej zabawy i dobrej pogody.

W tych WWI jest coś coś uroczego ..... nie zamierzam się tylko przyglądać, już wiem jaki będzie mój następny ESA :-)

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie mróz i śnieg nie straszny .... co można zobaczyć w temacie zimowe latanie w Krakowie :-)

Jeżeli masz kontakt z kimś z moich okolic chętnym do lotów ESA to prześlij napriv-a. Może trzeba ich "indywidualnie zmotywować" do spotkania bo na moją zajawkę nikt się nie odezwał :-(

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dołączona grafika

 

 

Na tej fotce widac luczek techniczny w którym jest umieszczony pakiet, reszta jest pod kabiną(odbiornik 2,4Ghz, serwo SW, regulator tuż obok silnika) .

 

Dołączona grafika

 

Jak zamocowałeś owiewkę i klepę do luku w przodzie kadłuba. Czy owiewka jest zdejmowalna. Sam już prawię skończyłem i zastanawiam się jak najprościej zamocować te dwie części, żeby nie odpadały w locie :lol: i żeby można było je bezproblemowo otwierać na ziemi. I jeszcze jedno pytanie. Czy dobrze widzę, że między komorą akumulatora a serwem ogonowym wstawiłeś przegrodę z EPP - warto to zrobić ??

 

A tutaj moje wypociny. Nie robiłem osobnego wątku o budowie, bo byłby dubel.

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owiewka jest przyklejona na stałe(nie wyciągam odbiorników z modeli, mam ich kilka)Klapka na pakiet ma z jednej strony wklejony kawałek preta weglowego który wchodzi pod poszycie, a z drugiego konca magnes neodymowy - trzyma jak złoto.

Czy dobrze widzę, że między komorą akumulatora a serwem ogonowym wstawiłeś przegrodę z EPP - warto to zrobić ??

Dokładnie. Ogranicza to przesuwanie sie pakietu, z przodu (za silnikiem)jest również scianka z EPP. pakiet siedzi w takim boksie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.