POGO Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Powiem szczerze że totalnie się tego nie spodziewałem . Mam pytanko czy silnik odpadł całkowicie od modelu , jeśli tak ,to jestem w szoku że model dalej tak pięknie sobie szybował , jak by nigdy nic A poza ty to model super ;D
Vespa Opublikowano 26 Września 2010 Autor Opublikowano 26 Września 2010 Silnik w trakcie szybowania wisiał pod modelem na plastikowym snapie od gazu. Odpadł dopiero jak zaorał pole. Był umocowany tylko na trzech śrubach bo przed startem przesuwaliśmy go jeszcze trochę do przodu (w inny sposób nie szło uzyskać całkowitego zamknięcia przepustnicy i byłyby problemy z wylądowaniem). Nie było dostępu do tego serwa więc to była jedyna metoda. A niestety w sklejce wyciąłem za dużo przez co z jednej strony nie było do czego się wkręcić.
Callab Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Ładny Wicherek. Naprawisz i będzie jeszcze długo służył :-)
Krytek Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Witam Vespa modelik super wykonany,co do montażu silnika zamontuj go na dwóch kątownikach ugiętych z blachy 1mm,co do skłonu wystarczy jak otworki pod montaż silnika będziesz miał nieco większe regulacja skłonu jest wtedy bardzo prosta.
Vespa Opublikowano 26 Września 2010 Autor Opublikowano 26 Września 2010 Dzięki za pocieszające słowa. Trochę mnie ta kraksa zdołowała. Coś jest nie tak jak być powinno. Samolot skręcał i trudno go było opanować. Poza tym silnik jest za słaby żeby poderwać model z ziemi - nawet rzucony latał na granicy siły nośnej. Ta Webra prawie nie ma kompresji, poza tym rzyga paliwem na wszystkie strony. Model razem z silnikiem i wyposażeniem ważył 1,78 kg.
Callab Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 1,78 kg? To prawie tyle co nic dla prawie dwumetrowego modelu! Bez najmniejszego problemu silnik o pojemności 3,5 cm3 powinien wyrwać go w górę. Chyba że silnik jest wadliwy.
noker Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 No fakt, jak na moje (może jeszcze nie aż tak wprawne) modelarskie oko, latał ciężkawo
witold_pi Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 "a nie mówiłem" , że lepiej cylindrem do góry, najlepiej na łożu z "plastiku", śruby z podkładkami i 2 nakrętkami (na jednej śrubie). Wtedy nie wyjdzie z samolotu a i obsługa prostsza. Silnikowi jakby brakowało mocy na moje oko. Ale za to jest z epoki....Ja szykuję jeszcze pilota 4 do kompletu. Silnik chyba samozapłon jaskółka , sokół lub paw (ten ma gaźnik rc).
Leszek_K Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Wieki temu moj Wicherek 25 latal z Zeissem 2.5 i Pilotem 2. Wtedy to duzy cymes byl. Tyle ze zamiast oryginalnego serwa Bellamatic byl uzyty.
karlem Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 ...no to będzie full wypas retro...
laminat Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 ale miesa na filmie mogło by byc mnniej..........
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.