Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Nie ma problemu, myślałem, że się w moderatora bawisz. Co do szczotki - możesz na niej zaczynać i jeśli poćwiczyłeś poprzednio latanie lotkami na symulatorze i w realu, to nie powinno być problemu, jak spróbujesz na bezwietrznej pogodzie. Tym modelem nie zakręcisz samym sterem kierunku (no może na całkowicie bezwietrznej pogodzie). Problem zaczyna się, kiedy trzeba ratować ptaka z trudnej sytuacji, szczególnie kiedy pułap niski, no i na mocnym wietrze oczywiście. Aż się prosi "wyciągarka" w 5-10 sek na pułap i latanie a nie szczotkowe gramolenie się 400tką esami pod 10-20 stopniowym kątem. Szkoda czasu i prądu. Na 100% zmienię ten wariant, na co? a to jeszcze muszę pobuszować po forum i podglądać mądrzejszych ode mnie.

Mocna bezszczota zdecydowanie !

TZ

Opublikowano

Zdecydowanie coś w tym stylu będę szukać. Jeśli prawdą jest uciąg tego silnika, to jet to o co chodzi. Jak z jego pasowaniem do dziobu EG i ile będzie wymagał przeróbek? tego nie wiem,

TZ

Opublikowano
Hmmm , to faktycznie nie za ciekawie

Czyli jednak trzeba poszukac bezszczotki

Oprocz dwoch serw hs 55 nie posiadam nic , wiec moze lepiej od razu nastawic sie na silnik bezszczotkowy--to chyba jest jedyne wlasciwe rozwiazanie

Mam okazje kupic silnik wraz z ryglem 25A po niskiej cenie

 

http://www.emodel.pl/eskl...0821-p-212.html

nada sie ten silnik , nie za slaby?

 

Ten silnik odradzam jest trochę za słaby koledzy kilka postów wyżej proponowali silniki dużo lepsze. Jest też w tym wątku opis mojej przeróbki na silniku który zastosowałem w kilkanaście sekund model jest na granicy zasięgu wzroku .

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=2053&postdays=0&postorder=asc&start=30

Opublikowano

Krzysztof napisz proszę gdzie to wszystko nabyłeś (silnik, smigło, kiłpak) a pójdę twoją drogą. 1,4 kg .... toż to jak Me 163 musi działać. Pionowzlot :wink: panie, pionowzlot,

Pozdr,

TZ

Opublikowano
Ale czytalem , ze strasznie sie grzeje tak , ze rygle pali:)

 

W tym wypadku na silniku nie latasz ciągle tylko używasz go do wynoszenia modelu w górę. Silnik pracuje powiedzmy te 10 sekund a potem przerwa paro lub parunastu minutowa.

 

Ja w EG dałem taki silnik http://nastik.pl/ray-c353606-p-1573.html ale to już jest przerost treści nad formą. Obecnie mam ustawione Epa na gazie. Ale fakt faktem bez ograniczania gazu mogę model rzucić pionowo i się wznosić.

Opublikowano
Krzysztof napisz proszę gdzie to wszystko nabyłeś (silnik, smigło, kiłpak) a pójdę twoją drogą. 1,4 kg .... toż to jak Me 163 musi działać. Pionowzlot :wink: panie, pionowzlot,

Pozdr,

 

Zakupy robiłem tutaj http://www.cyber-fly.pl/index.php?products=product&prod_id=157 dobierałem silnik z myślą o ciągu i wadze żeby był zbliżony do wagi orginalnego napędu (i fakt nie miałem żadnego problemu z wyważeniem .

Faktycznie silnik ok.................

Ale czytalem , ze strasznie sie grzeje tak , ze rygle pali:)

 

Możliwe że tak się dzieje podczas ciągłej pracy silnika jednak w moim wypadku te opinie nie sprawdziły sie silnik i regulator jest raptem lekko ciepły. A gwarantuje Ci że bardzo szybko EG z tym silniczkiem jest na granicy widoczności . Tak ze jak dla mnie rewelacja a i w bardzo wietrznych warunkach spisuje sie rewelacyjnie .

Opublikowano

Wszystko jasne:)

Ale jak widze , wiekszosc uzytkownikow EG mialo juz model z silnikiem bezczotkowym

Jakos nie wyobrazam sobie wiercenia otworu na silnik w kadlubie , jezeli bym zakupil model w formie szybowca

Z tego co czytalem to tak mozna zamontowac silnik --dzwonek- ( uciac kawalek dziobu ,wstawic cztery listewki i do tych listewek zamocowac silnik )

 

p.s Panowie wrzuccie fotki jak zamocowaliscie swoje silniczki , czy trzeba duzo ingerowac w orginalnym montazu, jaka jest srednica i dlugosc orginalnego szczotkowca do EG

Opublikowano

Witam cię. jakiś czas temu montowałem swojemu synowi silnik od nastika(ciąg 1,2 kg)

jest rewelacyjny. Wystarcza na wyciągniecie modelu na ok. 150 metrów w czasie około 10sekund.Wtym czasie ani regulator , ani baterie nie zagżały sie zbyt mocno.Postaram ci się przybliżyc lub zobrazowac montaż silnika

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

jest jakis motor bezszczotka który pasuje pod oryginalna przekładnie ?

ile ma miec KV pod pakiety 3s? i jaka srednica silnika wał itp?

 

pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

trochę odświeżę temat - ostatnio na youtube widziałem filmik nakręcony z cyfraka przyczepionego do Easy Glidera, pisało że to Canon A510 a on waży jakies 260~g

Czy na stockowym silniczku jest możliwość uniesienia szybowca z takim ładunkiem?

 

edit: znalazłem ten filmik http://youtube.com/watch?v=mztfjj-6aKU

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Obrazek

Czy tak mozna podłaczyc ? Z regulatora wychodza trzy kable ,a w silniku tylko + i - ,trzeci zostaje wolny ?!

Witaj

Silnik jest szczotkowy, a regulator jest do silnika bezszczotkowego.

Silnik bezszczotkowy ma 3 fazy stad na wyjsciu 3 kable w regulatorze, szczotkowy ma 2 dlatego sa 2 kable. Jak masz juz regulator bezszczotkowy, to dokup silnik bezszczotkowy i nie baw sie w szczotki bo w tych czasach to jest nieopłacalne :D

 

Pozdrawiam

Hubert

Opublikowano

silnik masz szczotkowy a regiel do silników bez szczotkowych. Li-pola podłączasz do regla a nie do wyłącznika. Wyłącznik możesz wstawić miedzy reglem a odbiornikiem.

PS. Pisałem razem z Hubertem

Opublikowano

 

Czy tak mozna podłaczyc ? Z regulatora wychodza trzy kable ,a w silniku tylko + i - ,trzeci zostaje wolny ?!

 

Tak nie można!

Silnik masz szczotkowy a regulator do silnika bezszczotkowego. Regulator do szczotkowego ma dwa wyjścia do silnika. Twój regulator nie będzie działał z tym silnikiem.

Pakiet łączymy z regulatorem a nie odbiornikiem. Regulator do odbiornika do kanału "gaz", najczęściej kanał 3.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.