art.pl Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Sorki....nie dopisalem --ac-- (mialo byc czytajac a nie czytaj) :oops:
TZ Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Nie ma problemu, myślałem, że się w moderatora bawisz. Co do szczotki - możesz na niej zaczynać i jeśli poćwiczyłeś poprzednio latanie lotkami na symulatorze i w realu, to nie powinno być problemu, jak spróbujesz na bezwietrznej pogodzie. Tym modelem nie zakręcisz samym sterem kierunku (no może na całkowicie bezwietrznej pogodzie). Problem zaczyna się, kiedy trzeba ratować ptaka z trudnej sytuacji, szczególnie kiedy pułap niski, no i na mocnym wietrze oczywiście. Aż się prosi "wyciągarka" w 5-10 sek na pułap i latanie a nie szczotkowe gramolenie się 400tką esami pod 10-20 stopniowym kątem. Szkoda czasu i prądu. Na 100% zmienię ten wariant, na co? a to jeszcze muszę pobuszować po forum i podglądać mądrzejszych ode mnie. Mocna bezszczota zdecydowanie ! TZ
art.pl Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Hmmm , to faktycznie nie za ciekawie Czyli jednak trzeba poszukac bezszczotki Oprocz dwoch serw hs 55 nie posiadam nic , wiec moze lepiej od razu nastawic sie na silnik bezszczotkowy--to chyba jest jedyne wlasciwe rozwiazanie Mam okazje kupic silnik wraz z ryglem 25A po niskiej cenie http://www.emodel.pl/esklep/tower-240821-p-212.html nada sie ten silnik , nie za slaby?
TZ Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Zdecydowanie coś w tym stylu będę szukać. Jeśli prawdą jest uciąg tego silnika, to jet to o co chodzi. Jak z jego pasowaniem do dziobu EG i ile będzie wymagał przeróbek? tego nie wiem, TZ
Krzysztof Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Hmmm , to faktycznie nie za ciekawieCzyli jednak trzeba poszukac bezszczotki Oprocz dwoch serw hs 55 nie posiadam nic , wiec moze lepiej od razu nastawic sie na silnik bezszczotkowy--to chyba jest jedyne wlasciwe rozwiazanie Mam okazje kupic silnik wraz z ryglem 25A po niskiej cenie http://www.emodel.pl/eskl...0821-p-212.html nada sie ten silnik , nie za slaby? Ten silnik odradzam jest trochę za słaby koledzy kilka postów wyżej proponowali silniki dużo lepsze. Jest też w tym wątku opis mojej przeróbki na silniku który zastosowałem w kilkanaście sekund model jest na granicy zasięgu wzroku . http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=2053&postdays=0&postorder=asc&start=30
TZ Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Krzysztof napisz proszę gdzie to wszystko nabyłeś (silnik, smigło, kiłpak) a pójdę twoją drogą. 1,4 kg .... toż to jak Me 163 musi działać. Pionowzlot :wink: panie, pionowzlot, Pozdr, TZ
art.pl Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Faktycznie silnik ok................. Ale czytalem , ze strasznie sie grzeje tak , ze rygle pali:)
Rafal B. Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Ale czytalem , ze strasznie sie grzeje tak , ze rygle pali:) W tym wypadku na silniku nie latasz ciągle tylko używasz go do wynoszenia modelu w górę. Silnik pracuje powiedzmy te 10 sekund a potem przerwa paro lub parunastu minutowa. Ja w EG dałem taki silnik http://nastik.pl/ray-c353606-p-1573.html ale to już jest przerost treści nad formą. Obecnie mam ustawione Epa na gazie. Ale fakt faktem bez ograniczania gazu mogę model rzucić pionowo i się wznosić.
Krzysztof Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Krzysztof napisz proszę gdzie to wszystko nabyłeś (silnik, smigło, kiłpak) a pójdę twoją drogą. 1,4 kg .... toż to jak Me 163 musi działać. Pionowzlot :wink: panie, pionowzlot,Pozdr, Zakupy robiłem tutaj http://www.cyber-fly.pl/index.php?products=product&prod_id=157 dobierałem silnik z myślą o ciągu i wadze żeby był zbliżony do wagi orginalnego napędu (i fakt nie miałem żadnego problemu z wyważeniem . Faktycznie silnik ok.................Ale czytalem , ze strasznie sie grzeje tak , ze rygle pali:) Możliwe że tak się dzieje podczas ciągłej pracy silnika jednak w moim wypadku te opinie nie sprawdziły sie silnik i regulator jest raptem lekko ciepły. A gwarantuje Ci że bardzo szybko EG z tym silniczkiem jest na granicy widoczności . Tak ze jak dla mnie rewelacja a i w bardzo wietrznych warunkach spisuje sie rewelacyjnie .
art.pl Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Wszystko jasne:) Ale jak widze , wiekszosc uzytkownikow EG mialo juz model z silnikiem bezczotkowym Jakos nie wyobrazam sobie wiercenia otworu na silnik w kadlubie , jezeli bym zakupil model w formie szybowca Z tego co czytalem to tak mozna zamontowac silnik --dzwonek- ( uciac kawalek dziobu ,wstawic cztery listewki i do tych listewek zamocowac silnik ) p.s Panowie wrzuccie fotki jak zamocowaliscie swoje silniczki , czy trzeba duzo ingerowac w orginalnym montazu, jaka jest srednica i dlugosc orginalnego szczotkowca do EG
Rafal B. Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Art.pl jak nie chcesz nic przerabiać to kup Easy Glider Pro. Ja jedyną modyfikację jaka miałem to zrobienie otworów w łożu pod mój silnik. I UWAGA można go już dostać w Polsce: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2157,easy-glider-pro-multiplex
art.pl Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Art.pl jak nie chcesz nic przerabiać to kup Easy Glider Pro. Ja jedyną modyfikację jaka miałem to zrobienie otworów w łożu pod mój silnik. I UWAGA można go już dostać w Polsce: http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2157,easy-glider-pro-multiplex To jest wyjscie Dzieki
Mirek Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Witam cię. jakiś czas temu montowałem swojemu synowi silnik od nastika(ciąg 1,2 kg) jest rewelacyjny. Wystarcza na wyciągniecie modelu na ok. 150 metrów w czasie około 10sekund.Wtym czasie ani regulator , ani baterie nie zagżały sie zbyt mocno.Postaram ci się przybliżyc lub zobrazowac montaż silnika
art.pl Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 Dzieki za pomoc Oczywiscie skorzystam z Waszych cennych uwag:)
HANS Opublikowano 3 Czerwca 2008 Opublikowano 3 Czerwca 2008 jest jakis motor bezszczotka który pasuje pod oryginalna przekładnie ? ile ma miec KV pod pakiety 3s? i jaka srednica silnika wał itp? pozdrawiam
lukaszb Opublikowano 13 Lipca 2008 Opublikowano 13 Lipca 2008 trochę odświeżę temat - ostatnio na youtube widziałem filmik nakręcony z cyfraka przyczepionego do Easy Glidera, pisało że to Canon A510 a on waży jakies 260~g Czy na stockowym silniczku jest możliwość uniesienia szybowca z takim ładunkiem? edit: znalazłem ten filmik http://youtube.com/watch?v=mztfjj-6aKU
CDgrom Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Czy tak mozna podłaczyc ? Z regulatora wychodza trzy kable ,a w silniku tylko + i - ,trzeci zostaje wolny ?!
HuGuSiK23 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Obrazek Czy tak mozna podłaczyc ? Z regulatora wychodza trzy kable ,a w silniku tylko + i - ,trzeci zostaje wolny ?! Witaj Silnik jest szczotkowy, a regulator jest do silnika bezszczotkowego. Silnik bezszczotkowy ma 3 fazy stad na wyjsciu 3 kable w regulatorze, szczotkowy ma 2 dlatego sa 2 kable. Jak masz juz regulator bezszczotkowy, to dokup silnik bezszczotkowy i nie baw sie w szczotki bo w tych czasach to jest nieopłacalne Pozdrawiam Hubert
kamil_rc Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 silnik masz szczotkowy a regiel do silników bez szczotkowych. Li-pola podłączasz do regla a nie do wyłącznika. Wyłącznik możesz wstawić miedzy reglem a odbiornikiem. PS. Pisałem razem z Hubertem
KiG Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Czy tak mozna podłaczyc ? Z regulatora wychodza trzy kable ,a w silniku tylko + i - ,trzeci zostaje wolny ?! Tak nie można! Silnik masz szczotkowy a regulator do silnika bezszczotkowego. Regulator do szczotkowego ma dwa wyjścia do silnika. Twój regulator nie będzie działał z tym silnikiem. Pakiet łączymy z regulatorem a nie odbiornikiem. Regulator do odbiornika do kanału "gaz", najczęściej kanał 3.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.