Skocz do zawartości

Wyciek oleju saito 91


Nielot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Odpaliłem nowy silnik w celu wstępnego dotarcia , silnik chodzi ale ma wyciek z śrubki zabezpieczającej wałek rozrządu. Czy jest to wada? czy należy uszczelnić gwint i po problemie?

Dołączona grafika

Pozdrawiam

Opublikowano

Przede wszystkim sprawdzić i dokrecić wszystkie śrubki. Nie pamiętam czy w OS czy ASP te od tylnego dekielka odkręciły się przy drugim odpaleniu silnika.

Opublikowano

Podokręcaj wszystkie śrubki i powinno być OK ewentualnie możesz uszczelnić silikonem ja tak zrobiłem w moim drugim ASP i niema żadnych wycieków a pierwszy to leciało wszędzie.

Opublikowano

To nie wada. Jeśli ci to nie przeszkadza ze względów estetycznych, to zostaw tak jak jest. Zresztą wyciek w tym miejscu jest minimalny (przynajmniej u mnie).

Jak idzie o dokręcanie śrub w Saito, to jestem w opozycji do kolegów. Sprawdzić zawsze trzeba, a dokręcać prawie nigdy. Markowe silniki są prawidłowo poskręcane i bardzo rzadko zachodzi potrzeba "dociągania" śrub. ASP to inna klasa i pewnie warto je podokręcac, jak sugerują koledzy.

Opublikowano

Marcin - ale mnie odkreciło się denko w OS FS 91 ;D Zgubiłem w ten sposób dwa wkrety.

Sprawdzić i dokr.ecić lużne to nie to samo co dokręcić dokręcone...

Opublikowano

Markowe silniki są prawidłowo poskręcane i bardzo rzadko zachodzi potrzeba "dociągania" śrub.

No właśnie wszystko jest poskręcane jak należy a wyciek jest. Czy duży jest wyciek ? trudno powiedzieć, silnik jest już w modelu zobaczymy w "praniu".Pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.