Nielot Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Witam. Odpaliłem nowy silnik w celu wstępnego dotarcia , silnik chodzi ale ma wyciek z śrubki zabezpieczającej wałek rozrządu. Czy jest to wada? czy należy uszczelnić gwint i po problemie? Pozdrawiam
Irek M Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przede wszystkim sprawdzić i dokrecić wszystkie śrubki. Nie pamiętam czy w OS czy ASP te od tylnego dekielka odkręciły się przy drugim odpaleniu silnika.
GOGO Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Podokręcaj wszystkie śrubki i powinno być OK ewentualnie możesz uszczelnić silikonem ja tak zrobiłem w moim drugim ASP i niema żadnych wycieków a pierwszy to leciało wszędzie.
MASK Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 To nie wada. Jeśli ci to nie przeszkadza ze względów estetycznych, to zostaw tak jak jest. Zresztą wyciek w tym miejscu jest minimalny (przynajmniej u mnie). Jak idzie o dokręcanie śrub w Saito, to jestem w opozycji do kolegów. Sprawdzić zawsze trzeba, a dokręcać prawie nigdy. Markowe silniki są prawidłowo poskręcane i bardzo rzadko zachodzi potrzeba "dociągania" śrub. ASP to inna klasa i pewnie warto je podokręcac, jak sugerują koledzy.
Irek M Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Marcin - ale mnie odkreciło się denko w OS FS 91 ;D Zgubiłem w ten sposób dwa wkrety. Sprawdzić i dokr.ecić lużne to nie to samo co dokręcić dokręcone...
Nielot Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Markowe silniki są prawidłowo poskręcane i bardzo rzadko zachodzi potrzeba "dociągania" śrub.No właśnie wszystko jest poskręcane jak należy a wyciek jest. Czy duży jest wyciek ? trudno powiedzieć, silnik jest już w modelu zobaczymy w "praniu".Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.