Jump to content

Wyciek oleju saito 91


Nielot

Recommended Posts

Witam. Odpaliłem nowy silnik w celu wstępnego dotarcia , silnik chodzi ale ma wyciek z śrubki zabezpieczającej wałek rozrządu. Czy jest to wada? czy należy uszczelnić gwint i po problemie?

Dołączona grafika

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Podokręcaj wszystkie śrubki i powinno być OK ewentualnie możesz uszczelnić silikonem ja tak zrobiłem w moim drugim ASP i niema żadnych wycieków a pierwszy to leciało wszędzie.

Link to comment
Share on other sites

To nie wada. Jeśli ci to nie przeszkadza ze względów estetycznych, to zostaw tak jak jest. Zresztą wyciek w tym miejscu jest minimalny (przynajmniej u mnie).

Jak idzie o dokręcanie śrub w Saito, to jestem w opozycji do kolegów. Sprawdzić zawsze trzeba, a dokręcać prawie nigdy. Markowe silniki są prawidłowo poskręcane i bardzo rzadko zachodzi potrzeba "dociągania" śrub. ASP to inna klasa i pewnie warto je podokręcac, jak sugerują koledzy.

Link to comment
Share on other sites

Markowe silniki są prawidłowo poskręcane i bardzo rzadko zachodzi potrzeba "dociągania" śrub.

No właśnie wszystko jest poskręcane jak należy a wyciek jest. Czy duży jest wyciek ? trudno powiedzieć, silnik jest już w modelu zobaczymy w "praniu".Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.