wichercat Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Cześć i czołem, Model ma być wkrótce w moim hangarze ok 12 dni więc slowem wstępu wyposażenie. Kolorystyka inna niz kolegi, który juz prezentował relację ze skladania: Serwa: L/SW - HS 5645MG SK - JR DS8911 G - HS 325HB Zasilanie 2x Li-Ion 2600 serwa 1x Li-Ion 2000 zapłon Włączniki PowerBox Sensor - serwa PowerBox Systems Digi Switch - zapłon Silnik Skłaniam się ku DA50-R Tłumik KS lub JMB I tyle by bylo po krótce więcej jak model będzie u mnie P.S. Nic nie mówcie mojej żonie ok :rotfl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemique Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Fajny. Nie rozumiem tylko jednej rzeczy. Dlaczego duzo osob wciaz tak uparcie uzywa Li-Ionow. Ani to wydajne pradowo nie jest, ani lekkie ani nie mozna szybko naladowac? Nie kumam tego;] Mysle ze jakbys uzyl 2x 2s a123 1100 na zasilanie elektroniki i 1x 2s a123 na zaplon to wyszloby lepiej, lzej, bez problemow itd. U siebie w Veloxie 2,2m mam 1x 2s a123 1100 - robie 4 loty po 7-8 minut. Serwa pradozerne bo 7950. Pomysl o tym czy nie warto uzyc celek a123. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Co do elektroniki to aku juz mam zamówione ale na zapłon jeszcze nie więc tu mogę coś zmienić....a możesz jakis polecić.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemique Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Na zaplon to standardowo - ja u siebie w modelach uzywam lipolka i wlacznika Power Boxa z reglem. Przy 110cc mam 1600mah, w 150cc 2200mah. Mysle ze przy tej wielkosci modelu 1200mah czy cos kolo tego wystarczy na caly dzien lotow. Troche kicha ze juz zamowiles akusy do elektroniki, mozna bylo troche zaoszczedzic (i kasy i wagi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Lepszym silnikiem do tego modelu będzie DLE 55 i wystarczy tłumik zwykły wtedy uzyskasz najlepszy stosunek mocy do masy.Tłumik canister w tym wypadku tylko poprawi brzmienie.Rozumiem , że firma DA jest prestiżowa, ale nie ma to żadnego uzasadnienia w modelu.Ja na masce strzeliłem logo DA w srodku siedzi zabudowany DL i jestem z tego zadowolony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 wiesz Alchemique z tymi akusami to zawsze można obaczyć jak masz namiar gdzie takowe mogę obaczyć to chętnie to zrobię... Radku naklejka to wiadomo że bajer fakt rozważałem dle55 i nie ukrywam, że jeszcze o tym myślę jednak z tymi chinolami to jak się trafi na dobry egzemplarz to jest ok a jak ma się pecha do zazwyczaj :ass: często zostawiają jakieś opiłki itp po procesie produkcyjnym a ja nie przepadam za dłubaniem obecnie bo czasu na to nie mam a DA nikt raczej nie narzeka......i ciekawy jestem czy ktoś faktycznie mierzył czy ten chinol ma 5,5 KM bo DA raczej wierze co do 5 KM.... Alchemique Ty latasz na DA z tego co widziałem co myślisz..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemique Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Chodzilo mi o takie celki: http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=4470 Robisz sobie pakiety 2s i masz najlepsze co moze byc do zasilania. Co do silnika to ja mam jeden DA i jednego Mintora. DA chodzi bardzo rowno, pali od 3 i ogolnie super, Mintor podobnie, ma niesamowity nadmiar mocy jak na swoja wielkosc i rewelacyjnie przejscie - jak pstryczek elektryczek. DA50/DL50 nigdy nie posiadalem wiec nie chce sie konkretnie wypowiadac, powiem tylko to co widze na lotniskach i jakie mam przemyslenia. Miec DA to nie grzech, jesli masz kase to pewnie że warto i nikt pewnie tego nie podważy. Na pewno silnik odwdzieczy sie dobra praca i bedziesz z niego zadowolony. DL chodzi równie poprawnie, ludzie nie maja z nim problemów, a stosunek cena/jakosci jest swietny. Ja bym zwrocił jeszcze uwage na jedna rzecz - na serwis. Jak się mój Mintor zatarł ( albo ja go zatarłem? ) to wysłałem do Włoch i po 10dniach miałem praktycznie nowy silnik wymieniony na gwarancji. Z tego co wiem to DA mozna serwisowac u Niemcow ale trwa to długo (kolega wysyłał 100cc) a z DL to już nie mam pojęcia, ale pewnie bardziej będzie się opłacało kupic nowy. Pomyśl jeszcze nad Mintorem 55, wygląda nieziemsko, jesli pracuje tak jak 110 to musi byc rewelka, trzeba go tylko spokojnie docierac;) Mintor 55cc Ja swojego jeszcze po zimie nie paliłem, mam nadzieje że w weekend dam rade polatac w końcu. Co do naklejek to moim zdaniem są wiejskie ale każdy ma inny gust (niektórzy latają różowymi modelami:)) Co innego jakby Ci płacili za wożenie ich reklamy - to już ma ręce i nogi - ale tak charytatywnie wspierac DA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Zasilanie zapłonu 1500mA za 56zł w Modelamxie . http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=183_488&products_id=5377 U mnie 3 x w Ravenie (2 na zasilanie odbiorników). Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Te naklejki zostawmy w spokoju to taka ironia lekka była :devil: ten mintor ja cie to do gabloty sie nadaje maske przeźroczystą musiałbym założć :lol2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Zasilanie zapłonu 1500mA za 56zł w Modelamxie . http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=183_488&products_id=5377 U mnie 3 x w Ravenie (2 na zasilanie odbiorników). Tomku identyczne mam w yaku.............i są ok Alchemique - tego Mintora zamawiałeś u makaroniarzy bo widzę że i w czechach dostęny...? Cena jęsli dobrze poprzeliczałem waluty to jakieś 2 kPln czyli całkiem interesująca propozycja a moc to prawda podają 6 KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemique Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Co do tych lipoli to sa ok do serv HV ale do zwyklych trzeba regulator co rodzi kolejne problemy. A a123 nie potrzebuja regla. Ale kazdy ma jakies swoje ulubione sposoby zasilania. Mintora zamawialem bezposrednio z fabryki, jesli chcesz moge dac maila do producenta, moze cos utargujesz. A czy to nie ten sam model?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 15, 2010 Author Share Posted June 15, 2010 Ten sam ale w innym umaszczeniu pomyślałem jeden taki jest to niech będzie inny...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 Wichercat z silnikami Chinskimi w benzynie nie jest tak jak z żarowymi, że jeden chodzi drugi nie.Nie spotkałem sie z wadą benzyny wszyscy sa zadowoleni.Mam DL 50 katuje go rurą i nic sie nie dzieje.Dwóch kolegów używa DLE 55 i sobie chwalą także spokojnie bez obaw. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 16, 2010 Author Share Posted June 16, 2010 Niby Radku racja sam mam RCGF 50 i zero problemów (chyba że sie serwo od przepustnicy wypnie :lol2: - Tomek widział) natomiast niektórzy znajdują opiłki i trzeba rozbierac te chińszczyzne aby sprawdzić czy niespodzianki nie zostawili..... jak powiedziałem silnik jest jeszcze kwestia otwarta i wcale nie twierdze, że będzie to najwyższa cenowo półka bo różnica 1kPln to dużo...... Ale dzięki zaw wszelkie rady i uwagi.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 Decyzja co do silnika zapadła: w drodze do mnie piękny nowiuśki - DA50-R ;D :rotfl: Dlasze losy jak wszystko przyjdzie a powinno to nastąpić na początku przyszłego tygodnia. Jedyny zakup jaki pozostał to tłumik. Wybór padł na produkt firmy KS model: KS 86V-5 ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
alchemique Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Decyzja co do silnika zapadła: w drodze do mnie piękny nowiuśki - DA50-R ;D :rotfl: Dlasze losy jak wszystko przyjdzie a powinno to nastąpić na początku przyszłego tygodnia. Jedyny zakup jaki pozostał to tłumik. Wybór padł na produkt firmy KS model: KS 86V-5 ;D Nice! Bedziesz zadowolony! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Pan będzie zadowolony i Pani będzie zadowolona ,jak się dowie ile Pan wydał i ile będzie mogła też wydać w galeriach na zakupy . :rotfl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 21, 2010 Author Share Posted June 21, 2010 ...jak się dowie ile Pan wydał i ile będzie mogła też wydać w galeriach na zakupy . :rotfl: to nie jest wprost proporcjonalne na szczęście :lol2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 A dlaczego nie KS 1060 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wichercat Posted June 22, 2010 Author Share Posted June 22, 2010 Po pierwsze Radku kadłub by trzeba przerabiać a ja lubie latac a nie grzebac się w modelu Po drugie po wczorajszym buum mam już co robic :cry: Po trzecie Guenter z KS polecil do tego silnika takowy wydech Po czwarte jakoś mi się te rakiety nie podobają :mrgreen: Nie mogę sie doczekac poniedzialku chyba urlop wezme :lol2: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.