Skocz do zawartości

YAK 55M GOLD WING - Inne Umaszczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam swoją ze sklejki 1,5mm całość oklejona białym Oracover pod kolor do reszty.Zostawiłem tylko V pod cylinder na dole.Niestety nie mam pomysłu jak skutecznie i w miarę lekko to przymocować.Maska nie jest idealnie płaska i trzeba by to mocno zalać :cry: Zastanawiam sie nad silikonem szklarskim akwarystycznym, ale czy to zda egzamin ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja w moim yaku dałem sobie spokój z żaluzją. Tak jak Radek nie miałem pomysłu żeby to lekko zrobić a nie chciałem dodawać kolejnych gramów do już ciężkiego modelu. Zrobiłem sporych rozmiarów otwór na dole maski i drugi mniejszy w kadłubie za tłumikiem. Z taką wentylacją przelatałem cały sezon i z silnikiem wszystko ok. nie grzał się. Pierwszych kilka lotów zrobiłem bez maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maska gotowa wlot zatkany jakoś to wyszło ale przecież to nie makieta :D

 

Dołączona grafika

 

i maska w modelu:

 

Dołączona grafika

 

Dzisiaj znowu polatałem sobie i model pięknie szybuje jak się okazało bo gdy zgasł mi silnik w spooorej odległości od pasa pięknie do szybował uffff :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt tamta w yaku ładniejsza jak mi ktos powie gdzie kupić to od razu biore :wink: szczerze to wisiało mi jak będzie wyglądać bo i tak jej nie widać a model tego typu toma ładnie latać....(wiem tłumacze się) :mrgreen:

Przecież tamta to porażka. Z sarkazmem ją chwaliłem. Była beznadziejna do spaliny. Zamiast kierować powietrze na cylinder po prostu hamowała dostęp powietrza pod maskę. Twoja rządzi. Tylko napisz jak ją mocujesz do mordy i se taką samą sklecę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ależ tamta wyglądała "makietowo' :devil: zalałem ją CA + przyśpieszacz może dodam troszkę żywicy zobacxze jak odpale silnik czy sie nie odkleja od żywicy...... muszę jeszcze te otwory wentylacyjne powycinać w masce kupa z tym roboty bo akurat tutaj pośpiech jest nie wskazany trzeba frez prowadzić powoli. Dół już zrobiłem teraz czas na resztę ale chyba zdąże zanim błyskawiczny krumscheid zrobi tłumik :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tamta to porażka. Z sarkazmem ją chwaliłem ... Zamiast kierować powietrze na cylinder po prostu hamowała dostęp powietrza pod maskę.

Wg mnie idealnie nadawała się również do spaliny. Podpowiem: zobaczcie jak ukształtowane są żeberka a jak kręci się śmigło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.