Skocz do zawartości

YAK 55M GOLD WING - Inne Umaszczenie


Rekomendowane odpowiedzi

A tak apropo to mój RCGF50 po sezonie odmówił posłuszeństwa :cry: i czort wie co znim iskra jest gaźnik przeczyszczony świeca nowa a on się zalewa prycha kicha i nie gada :cry: i nie powiem byłem zadowolony z niego :devil:

Miałem też podobne szopki z moim DLem. 3 sezony a nagle coś nie tak. Wystarczyło zmniejszyć przerwę na świecy. Spróbuj a nóż widelec coś z tego wyjdzie.

Nic nie wyjdzie bo RCGF to nie DL ani DLE to samo jest z SPE możesz sie pod nim położyć i nic nie zrobisz jak zacznie kaprysić

 

 

Przecież tamta to porażka. Z sarkazmem ją chwaliłem ... Zamiast kierować powietrze na cylinder po prostu hamowała dostęp powietrza pod maskę.

Wg mnie idealnie nadawała się również do spaliny. Podpowiem: zobaczcie jak ukształtowane są żeberka a jak kręci się śmigło ;)

W zasłonce chodzi o zasłonięcie rejonów przez które niepotrzebnie wlatuje powietrze, wtedy działa to jak turbo i parcie na cylinder jest ogromne, a reszta opływa kadłub.W zasłonie ze zdjęcia powietrze jest rozprowadzone w ograniczonym stopniu na całej powierzchni maski i więcej z tym szkód niż pożytku.W miejscu cylindra miałbyś żaluzje. Jak to ma chłodzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

i zaczął się wyścig z czasem jutro krumscheid ma wysłać tłumik mam nadzieję, że do piatku dojdzie czyli czeka mnie jakaś nieprzespana noc aby zamontować przed Niebrzegowem.... :| może się uda.

 

Po pierwszych 10 lotach wiem na pewno że serwa HS 5645MG to ślamazary i dlatego w drodze do mnie z Taiwanu dwa JR8911 takie jakie mam na kierunku i docelowo zrobię to samo na wysokości.......

 

Jak tylko będe miał tłumik wstawie foty..... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle że i tak trzeba wyregulować bo cały czas jest na ustawieniach z Kraśnika i czas go trochę utemperować a znowu nie sądze Tomciu aby zgranie DA i KS było problemem raczej są dla siebie stworzeni....... latać na tych ustawieniach nie ma co bo już mi gasi się w locie więc i tak trzeba dłubnąć. Jak pamiętam z mojej 54 z chińską puszką nie było tam żadnego problemu w ustawieniem i tu nie przewiduje takowego...jak przyjdzie to wstawiam :devil: czas latać 10 lotów na pełnym przelaniu powinno być już dosyć oczywiście nie twierdze aby ustawić obroty już na maksa ale od maksymalnych ująć po 1/4 obrotu aby był leciutko przelany i tak go docierać.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy będzie to aż tak znacząca różnica w tych serwach?

Sprawdzam na 2 stronach www i jedna podaje prędkośc JR'ki 0.19 a inna 0.12 na 2S LiPol.

Hitec'i mają 0.18 przy 6v, co prawda mocniejsze są JR :)

 

I gdzie najtaniej można takie serwa dostac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze Tomek...... porównuję jak pracuje JR na kierunku i mało steru nie wyrwie a HS zanim osiagnie końcowa pozycje to wieki trwa i w dodatku końcowy dobieg do mx odbywa sie prze chyba 1 sekunde widać jak ster powoli osiaga maximum.

 

 

ja kupiłem w http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?products_id=4226

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt wolna reakcja na stery :P

 

Może mi jeszcze powiesz, że w locie jesteś w stanie dostrzec tą wolniejszą reakcje? Nie wiem jakim trzeba być wymiataczem żeby zabijać się o prędkość serwa. Siła jak najbardziej ma kolosalne znaczenie ale prędkość to rzecz drugorzędna. A jak latasz na 2.4 to możesz kupić wolniejsze serwa bo i tak będzie szybciej niż na 35Mhz. Aczkolwiek nadal będzie to niezauważalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że zauważyłem różnice przy serwach 0,23 tu faktycznie było mulasto.Od 0,18 w dół nie zauważyłem żadne poprawy.Od kilku lat stosuje serwa w granicach 0,18 jednak z dużym zapasem siły i w chwili kiedy chce pomachać skrzydełkami przy dużej szybkosci skrzydła chodzą idealnie z manetką lotek więc nie ma potrzeby stosowania szybszych serw.Wczesniej kiedy dawałem za słabe serwa robiąc kilka szybkich ruchów można było zauważyć zwłokę, więc na pierwszym miejscu moc a potem szybkość w granicach rozsądku, przecież to nie heli :P

 

Jeżeli ktoś patrzy na serwa i porównuje to w sposób 0,18 VS 0,16 i spuszcza się nad tym to krótko mówiąc jest maniakiem. :P

 

PS a prawidzywy wymiatacz to deską do prasowania polata byle mocy było pod dostatkiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego kilka postów wcześniej napisałem, lekko ironicznie.

Jak dla mnie to nie ma prawie żadnej różnicy. W moim Yaku na ziemi też dostrzegam wolniejsze ruchy serwa niż drążek ale w locie tego nie odczuwam.

Fakt, że tam mam dosyć mocne serwa bo 17kg dla modelu 1.7m :D (po 1 na 1 połówkę SW).

Ale np. siłę serwa na kierunku dosyć wyraźnie czuć więc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.