Skocz do zawartości

YAK 55M GOLD WING - Inne Umaszczenie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam,

 

moja zarypiasta zaluzja spisuje sie jak należy jedynie musiałem zwiększyć ilość otworów w kadłubie pod tłumikiem bo po lotach srodek był gorący.....

 

Mam pytanie do doświadczonych przy żyletce model baardzo idzie do wewnątrz czy jak podniosę ździebko silnik to powinno pomóc.....wiem że modele tak reaugją ale czasami to wysokości mi brakuje.....

 

ogólnie modelem lata mi sie coraz lepiej jedynie puściło mocowanie podwozia :shock: dobrze ze zauważyłem bo pewnie przy starcie by sie wyrwało.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Model powinien latać prosto w pionie i poziomie a nie na żyletkę .

Jeżeli już masz model wytrymowany z dobrze ułożonym kątem silnika,wyważeniem i czujesz że tak ma być, to wtedy zastosuj miksery do żyletki.

Tj.kierunek z wyskością i kierunek z lotkami jeżeli model kręci beczki .

Ja uzywam bezprzerwy włączone miksery nie użuwam zadnego przełącznika.

jedyny kłopot to wykonanie ranwersu ale tego się można nauczyć,że trzeba trochę oddać lub zaciągnąć.

Grześ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj do mojego yaczka przyszedł mikołaj :mrgreen:

Daj namiary na tego mikołaja :D nie dość, że hojniejszy od mojego to jeszcze przychodzi kilka razy w roku :D

ciekawi mnie szczególnie 23x10 jak model będzie się sprawował...

Śmigło wydaje się być troszkę za duże, przy rezonansie na pewno latałoby super, tutaj w sumie na Twoim KSie też powinno być nieźle. Przydałoby się porównanie najlepiej na takiej wadze pokazującej siłę przez rozciąganie. Coś takiego:

http://allegro.pl/waga-elektroniczna-hakowa-wedkarska-40-kg-temp-i1228503148.html

PS. Wydaje mi się, że to najlepszy sposób na porównywanie ciągu na różnych śmigłach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ostatnio założyłem mejzlika 23x10 i całkiem inny model. Fakt na 22x8 Vess kręcił 7200 an mejzlika 23x10 6000 ale jeszcze muszę trochę podregulować silnik to może uzyskam ze 200 obr. Natomiast wizualnie ciąg jest znacznie lepszy co jest zauważalne po starcie idąc świecą do góry...na mniejszym śmigle model ociężale wzbijał sie a na mejzliku idzie bezproblemowo. Jest też łatwiejszy w lądowaniu i w figurach ku matce ziemi ogólnie oprócz osiągów ten wygląd :mrgreen:

 

Wstąpiła w niego Boska moc :mrgreen:

 

Dołączona grafika :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

jak upchałeś karnister w kadłubie, u mnie wychodzi ,że rurę giętką od silnika mam za długą i zastanawiam się nad zrobieniem dziury w kadłubie na rurkę wylotową z karnistra, żeby go wepchać dalej(ku ogonowi). Tego akurat producent w instrukcji nie uwzględnił , żeby oświecić biednego składacza :-( (Sbach 342 axara)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisze bo fotek nie mam jak zrobić. U mnie rura też była za długa więc wyginałem aż się zmieściła i uciąłem kawałeg gładkiego końca. Mój tłumik jest zamocowany na zestawie montażowym KS. Myśle ze możesz cofnąć tłumik do tyłu o ile z wyważeniem nie bedzie kłopotu. I tak w kadłubie dół musisz otworzyć aby było chłodzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.