wichercat Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam, będąc na pikniku w Kraśniku koledzy latali ESA-mi i strasznie wydaje się być to fajna zabawą więc od razu udałem sie na stoisko eF3m i zakupiłem ŁA 5. Mam pytanie, w zestawie jest laminatowa płytka do silnika na co ja przykleić do modelu CA ? W instrukcji jest 3 stopnie w prawo i 0-2 w dól czy tego się trzymać.? Serwa planuje wstawić TP SG 90 wydaje mi się że powinny byc ok i aku 1300 20C Dualskiego..? dzieki za wskazówki
baczek Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 dokładnie tak samo się poczułem i gdy wróciłem do domu pierwsze co robiłem to przeglądałem strony z modelami esa cały model można mieć już za 200zł więc nie jest to dużo co do pakietu to będzie to odpowiedni sam mam zamiar w taki zainwestować tylko ze innej firmy serwa hxt 900 więc także podobne powodzenia i do zobaczenia w przyszłym roku
Tochy Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 @wichercat: A to o kolegach z Radomia latających ESA zapomniałeś i nie łaska się odezwać? Spytaj się Tadka... na pewno będzie wiedział
wichercat Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Tochy fakt wielkie I'm sorry.... co radzisz koledze w takim razie
Tochy Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 trzeba zmatowić i na szybką żywicę lub ca z dopalaczem a kąty silnika na zero - silnik przykręć na krzyżaku to będzie możliwość regulacji kąta w bok i w dół podkładkami jeśli zajdzie potrzeba
Wojtass_nt Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Z praktyki wiem, że CA spisuje się znacznie lepiej niż żywica do klejenia wręgi silnika do EPP. Oczywiście średnia gęstość. Gęsty omijamy szerokim łukiem
wichercat Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 A i jeszcze jedno jak wyznaczyć środek osi kadłuba przed montażem silnika i wręgi..?
Tochy Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 @ wichercat: a co linijki nie masz?!!!! Sprecyzuj pytanie...
Tomek Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Byłem niedawno w Radomiu , latałem kombatem , ale nie było czego strącać. Więc w szale bitewnym strąciłem sam siebie. :rotfl: Maciek ja mam -2, -2 i jest ok do tego przeważony na przód. Lata wspaniale , już w dziewiczych lotach w Lubartowie złapałem 2 wstążki. Za dwa tygodnie w Niebrzegowie będzie 7-9 ESA , będzie się działo, weź ze sobą dużo Ca i aktywatora , mocno się przydaje. Kolegów z Radomia też przy okazji zapraszam na piknik w Niebrzegowie.
wichercat Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2010 aaa linijka a co to :lol2: a tasiemkę to się z bibułki robi i ile ma mieć ...?
Tochy Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Tu masz wszystko Regulamin ESA A tu link do postu na tym forum w tej kategorii Regulamin ESA linijka to takie fajne narzędzie...
mirolek Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 przeczytaj kilka tematów, oglądnij zamieszczone na forum modele i wszystko się wyjaśni. Za pierwszym razem zawsze nie bardzo wiadomo gdzie umieścić wyposażenie i jak te parę prostych elementów złożyć w jedną całość ... drugiego kombata złożysz w trzy godziny Zaglądnij na moja stronę www, jest trochę zdjęć i opisu budowy esa - może skorzystasz a jak potrzebujesz więcej informacji pisz na priv-a. Powodzenia i do zobaczenia na zawodach. ms
buwi777 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Mam pytanie, w zestawie jest laminatowa płytka do silnika na co ja przykleić do modelu CA ? W instrukcji jest 3 stopnie w prawo i 0-2 w dól czy tego się trzymać.? Lepsza zywica, boki (krawedz) ew. ciut szkla coby trzymalo tez z boku. Te katy w bok i dol to idealizm - jak widziales jak lata sie ESA to te katy to i tak o :ass: rozbic :devil: ( ale jak najbardziej mozesz je uwzglednic ) ps. sorry za brak polskich znakow - pisze z klawiatury bez PL
adrian06adik Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 EDIT: Tak, płytkę na żywicę. Co do kątów, to na początek kąty się przydadzą.
mirolek Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 wręgę silnika lepiej wkleić na zero a skłon i wykłon wyregulować podkładką pod krzyżak mocujacy silnik. ms
pelikan1500 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 A co do kleju CA to używa się rzadkiego , średniego i gęstego również . Wręgę wklejaj na CA bo dobrze WSIĄKA w Epp a żywica no TEŻ dobrze trzyma ale nie tak jak CA . Co do skłonów osi silnika to tak jak Ci podpowiada Mirolek wręga na ZERO apotem w razie "W" podkładkami DOREGULUJESZ pod siebie. I oczywiście pochwal się przebiegiem prac przy ŁA-5 bo tego modelu ESA jeszcze nie było aż jestem ciekawy jak jest wycięty .
mirolek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 - Pelikan1500.... Ła-5 kolegi to faktycznie nowa propozycja wsród kombatów i pewnie wkrótce zobaczymy zdjęcie ale pochwal się też, co u Ciebie po urlopie zajmuje miejsce na warsztacie ms
Kwasiu Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Wręgę wklejaj na CA bo dobrze WSIĄKA w Epp Najlepiej wsiąka poliuretan, potrafi na parę cm wsiąknąć i nie jest tak sztywny jak CA tylko bardziej elastyczny, spoina jest wytrzymalsza a EPP mniej podatne na pęknięcia.
pelikan1500 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 A wziąłem się w końcu za Wilka i taki jeszcze jeden CIEKAWY modelik, ale to na razie TAJEMNICA . :wink:
TooM Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Najlepiej wsiąka poliuretanJaki ? Purex,Sikaflex ,K+D czy Tytan 50 lub 25.Co miałeś na myśliBo sztywny dziób to faktycznie problem w modelach ESA
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.