Skocz do zawartości

Macchi - Castoldi MC-72 ze styroduru


kesto

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 107
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Uważam Rze:

 

1. Należy sprawdzić prawidłowość montażu mechanicznego: uruchomić silniki bez śmigieł i potwierdzić lub nie występowanie wyłączania w każdym rezimie pracy. Być może następuje przemieszczanie się którejś części mechanicznej (paista, tuleja etc.) i blokada jednego z silników co skutkuje wyłączeniem się jednego ESC zgodnie z jego programem.

 

2. Należy rozważyć obwody falowników: uzwojenia silników i wejścia regulatorów tworzą autonomiczne obwode elektromagnetyczne (integralne), które powinny pracować niezależnie. Z tym jednak, że cewki silników sa blisko siebie i indukcja elektromagnetyczna każdej z nich może mieć wpływ na wzajemną pracę silników. Ze wzrostem strumienia magnetycznego w czasie powstaje indukcja elektromagnetyczna nie tylko w silniku A ale również i w silniku B, co zawsze jest zakłóceniem (wzajemnym)na które regulator reaguje wyłączeniem silnika niemniej jednak zgoznie z własnym oprogramowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchomić silniki bez śmigieł i potwierdzić lub nie występowanie wyłączania w każdym rezimie pracy.

Obawiam się że bez obciążenia nic z tego nie wyjdzie.

Podejrzewałbym bardziej wewnętrzny silnik i warunki w jakich pracuje jego śmigło (strumień zaśmigłowy pierwszego śmigła) lub błąd wykonania przez małych braci ew.regulator i problemy z synchronizacją silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.