GiulioN Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 A nie czasem odcina silnik, który napędza śmigło znajdujące się bliżej kadłuba? Może wina leży w przekładni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Sprawdź timing w regulatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan_m Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Uważam Rze: 1. Należy sprawdzić prawidłowość montażu mechanicznego: uruchomić silniki bez śmigieł i potwierdzić lub nie występowanie wyłączania w każdym rezimie pracy. Być może następuje przemieszczanie się którejś części mechanicznej (paista, tuleja etc.) i blokada jednego z silników co skutkuje wyłączeniem się jednego ESC zgodnie z jego programem. 2. Należy rozważyć obwody falowników: uzwojenia silników i wejścia regulatorów tworzą autonomiczne obwode elektromagnetyczne (integralne), które powinny pracować niezależnie. Z tym jednak, że cewki silników sa blisko siebie i indukcja elektromagnetyczna każdej z nich może mieć wpływ na wzajemną pracę silników. Ze wzrostem strumienia magnetycznego w czasie powstaje indukcja elektromagnetyczna nie tylko w silniku A ale również i w silniku B, co zawsze jest zakłóceniem (wzajemnym)na które regulator reaguje wyłączeniem silnika niemniej jednak zgoznie z własnym oprogramowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Sprawdź timing w regulatorze.Przy konkretnym silniku, śmigle, regulatorze i zasilaniu tylko to możesz "dobierać".Wersję przedmówcy o interferencji łatwo sprawdzić - próba, gdy jeden silnik nie jest podłączony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 uruchomić silniki bez śmigieł i potwierdzić lub nie występowanie wyłączania w każdym rezimie pracy.Obawiam się że bez obciążenia nic z tego nie wyjdzie.Podejrzewałbym bardziej wewnętrzny silnik i warunki w jakich pracuje jego śmigło (strumień zaśmigłowy pierwszego śmigła) lub błąd wykonania przez małych braci ew.regulator i problemy z synchronizacją silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Gdzieś na forum wyczytałem, że powodem takiego wyłączania jednego z dwóch silników były różne ustawienia w regulatorach, a konkretnie timing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Uważam Rze: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Uważam Rze: :?:Czytelnik pisma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.