GiulioN Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 A nie czasem odcina silnik, który napędza śmigło znajdujące się bliżej kadłuba? Może wina leży w przekładni?
stan_m Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Uważam Rze: 1. Należy sprawdzić prawidłowość montażu mechanicznego: uruchomić silniki bez śmigieł i potwierdzić lub nie występowanie wyłączania w każdym rezimie pracy. Być może następuje przemieszczanie się którejś części mechanicznej (paista, tuleja etc.) i blokada jednego z silników co skutkuje wyłączeniem się jednego ESC zgodnie z jego programem. 2. Należy rozważyć obwody falowników: uzwojenia silników i wejścia regulatorów tworzą autonomiczne obwode elektromagnetyczne (integralne), które powinny pracować niezależnie. Z tym jednak, że cewki silników sa blisko siebie i indukcja elektromagnetyczna każdej z nich może mieć wpływ na wzajemną pracę silników. Ze wzrostem strumienia magnetycznego w czasie powstaje indukcja elektromagnetyczna nie tylko w silniku A ale również i w silniku B, co zawsze jest zakłóceniem (wzajemnym)na które regulator reaguje wyłączeniem silnika niemniej jednak zgoznie z własnym oprogramowaniem.
hubert_tata Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 Sprawdź timing w regulatorze.Przy konkretnym silniku, śmigle, regulatorze i zasilaniu tylko to możesz "dobierać".Wersję przedmówcy o interferencji łatwo sprawdzić - próba, gdy jeden silnik nie jest podłączony.
f-150 Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 uruchomić silniki bez śmigieł i potwierdzić lub nie występowanie wyłączania w każdym rezimie pracy.Obawiam się że bez obciążenia nic z tego nie wyjdzie.Podejrzewałbym bardziej wewnętrzny silnik i warunki w jakich pracuje jego śmigło (strumień zaśmigłowy pierwszego śmigła) lub błąd wykonania przez małych braci ew.regulator i problemy z synchronizacją silnika.
robertus Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Gdzieś na forum wyczytałem, że powodem takiego wyłączania jednego z dwóch silników były różne ustawienia w regulatorach, a konkretnie timing.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.