Gość pitplane Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam Zapraszam do przeczytania materiału o F3F od strony zawodniczej. Materiał dla początkujących i średnio-zaawansowanych. http://www.f3f-klif.pl/2010/11/f3f-od-strony-praktycznej-cz-i/ Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelpiotrek Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Swietna robota !! proszę o ciąg dalszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 ooo! Będzie o punkcie G! yyy.. tzn CG :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris13 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 również czytam z wielkim zainteresowaniem. Sam tez latam u siebie szybowcem klasy F3F. W zawodach nie brałem nigdy jeszcze udziału, wiec teoria na pewno będzie sie przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Kiedy reszta ? Zapowiada się fajnie... - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitplane Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 jutro , jutro Nie sądziłem, że spotka się z takim zainteresowaniem. Szykuję również sporą dawkę wrażeń na temat balastowania. ALe to za kilka dni Mogę obiecać, że nawet z mojego punktu widzenia i doświadczenia, padną ciekawe spostrzeżenie. Być może oczywiste, ale nie zawsze człowiek ma świadomość pewnych oczywistości. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelpiotrek Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 No to czekamy z niecierpliwością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitplane Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 zapraszam na część 2 http://www.f3f-klif.pl/2010/11/f3f-od-strony-praktycznej-cz-ii/ Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 W 90 % utwierdził mnie autorytet, 10 % dowiedziałem się czegoś nowego i serdecznie za to dziękuję !! Dawaj tą 3 część, nie daj się prosić, ! - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitplane Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam i zapraszam na ostatnią część artykułu tegoż samego autora Tym razem BALASTOWANIE http://www.f3f-klif.pl/2010/11/ile-tego-balastu/ Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Dzięki serdeczne Piotrze ! - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-a Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem. Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak? Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelpiotrek Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Również Dzięki Wielkie dla Piotra !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pitplane Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem. Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak? Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A... Nie wiem czy można powiedzieć "dokładnie", ale jeśli się stoi kilka metrów w prawo lub lewo od środka między bazami, nic złego zawodnikowi się nie dzieje. Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Linki zcalić i temat przykleić! Szkoda że nie mam za bardzo gdzie latać, a chętnie bym wskoczył w tą dyscyplinę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejp Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem. Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak? Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A... Na ostatnich zawodach o Puchar Wisły, które się nie odbyły z powodu słabych warunków atmosferycznych, mieliśmy oznaczone chorągiewkami strefę startu dla pomocnika wyrzucającego model i strefę lotu, w której pilot powinien znajdować się podczas całego lotu. Na zdjęciu, które zaczerpnąłem z naszej stronki widać strefę startu - żółte chorągiewki, strefę lotu - czerwone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-a Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Dzieki za informacje. Pytalem nie bez przyczyny. Gdybym mial na przyklad zaczac treningi, to musze wiedziec z ktorego miejsca pilotowac. Jest dosyc duza roznica w ocenie odleglosci stojac przy jednej z baz czy miedzy bazami. ps ten model na zdjeciu mial wygrac :?: :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejp Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Ta Mucha jednego z naszych kolegów całkiem nieźle sobie radzi na klifie, ale w zawodach F3F nie lata choć na treningu jakimś była między bazami i nawet czas miała do wytrzymania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.