Skocz do zawartości

F3F od strony praktycznej


Gość pitplane

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

również czytam z wielkim zainteresowaniem. Sam tez latam u siebie szybowcem klasy F3F. W zawodach nie brałem nigdy jeszcze udziału, wiec teoria na pewno będzie sie przyda.

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Kiedy reszta ? Zapowiada się fajnie...

- Jurek

Opublikowano

jutro , jutro :)

Nie sądziłem, że spotka się z takim zainteresowaniem.

 

Szykuję również sporą dawkę wrażeń na temat balastowania. ALe to za kilka dni :)

Mogę obiecać, że nawet z mojego punktu widzenia i doświadczenia, padną ciekawe spostrzeżenie. Być może oczywiste, ale nie zawsze człowiek ma świadomość pewnych oczywistości.

 

Pozdrawiam

Piotr

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

W 90 % utwierdził mnie autorytet, 10 % dowiedziałem się czegoś nowego i serdecznie za to dziękuję !!

Dawaj tą 3 część, nie daj się prosić, !

- Jurek

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Dzięki serdeczne Piotrze !

- Jurek

Opublikowano

Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem.

 

Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak?

 

Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A...

Opublikowano

Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem.

 

Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak?

 

Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A...

Nie wiem czy można powiedzieć "dokładnie", ale jeśli się stoi kilka metrów w prawo lub lewo od środka między bazami, nic złego zawodnikowi się nie dzieje.

 

Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem.

 

Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak?

 

Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A...

Na ostatnich zawodach o Puchar Wisły, które się nie odbyły z powodu słabych warunków atmosferycznych, mieliśmy oznaczone chorągiewkami strefę startu dla pomocnika wyrzucającego model i strefę lotu, w której pilot powinien znajdować się podczas całego lotu. Na zdjęciu, które zaczerpnąłem z naszej stronki widać strefę startu - żółte chorągiewki, strefę lotu - czerwone.

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Dzieki za informacje. Pytalem nie bez przyczyny. Gdybym mial na przyklad zaczac treningi,

to musze wiedziec z ktorego miejsca pilotowac.

Jest dosyc duza roznica w ocenie odleglosci stojac przy jednej z baz czy miedzy bazami.

 

ps

ten model na zdjeciu mial wygrac :P :?: :wink: .

Opublikowano

Ta Mucha jednego z naszych kolegów całkiem nieźle sobie radzi na klifie, ale w zawodach F3F nie lata choć na treningu jakimś była między bazami i nawet czas miała do wytrzymania ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.