Guest pitplane Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Witam Zapraszam do przeczytania materiału o F3F od strony zawodniczej. Materiał dla początkujących i średnio-zaawansowanych. http://www.f3f-klif.pl/2010/11/f3f-od-strony-praktycznej-cz-i/ Pozdrawiam Piotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelpiotrek Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Swietna robota !! proszę o ciąg dalszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czaro Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 ooo! Będzie o punkcie G! yyy.. tzn CG :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris13 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 również czytam z wielkim zainteresowaniem. Sam tez latam u siebie szybowcem klasy F3F. W zawodach nie brałem nigdy jeszcze udziału, wiec teoria na pewno będzie sie przyda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jerzy Markiton Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Kiedy reszta ? Zapowiada się fajnie... - Jurek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pitplane Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 jutro , jutro Nie sądziłem, że spotka się z takim zainteresowaniem. Szykuję również sporą dawkę wrażeń na temat balastowania. ALe to za kilka dni Mogę obiecać, że nawet z mojego punktu widzenia i doświadczenia, padną ciekawe spostrzeżenie. Być może oczywiste, ale nie zawsze człowiek ma świadomość pewnych oczywistości. Pozdrawiam Piotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelpiotrek Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 No to czekamy z niecierpliwością Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pitplane Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 zapraszam na część 2 http://www.f3f-klif.pl/2010/11/f3f-od-strony-praktycznej-cz-ii/ Pozdrawiam Piotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jerzy Markiton Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 W 90 % utwierdził mnie autorytet, 10 % dowiedziałem się czegoś nowego i serdecznie za to dziękuję !! Dawaj tą 3 część, nie daj się prosić, ! - Jurek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pitplane Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Witam i zapraszam na ostatnią część artykułu tegoż samego autora Tym razem BALASTOWANIE http://www.f3f-klif.pl/2010/11/ile-tego-balastu/ Pozdrawiam Piotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jerzy Markiton Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Dzięki serdeczne Piotrze ! - Jurek Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek-a Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem. Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak? Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A... Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelpiotrek Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Również Dzięki Wielkie dla Piotra !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pitplane Posted November 18, 2010 Share Posted November 18, 2010 Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem. Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak? Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A... Nie wiem czy można powiedzieć "dokładnie", ale jeśli się stoi kilka metrów w prawo lub lewo od środka między bazami, nic złego zawodnikowi się nie dzieje. Pozdrawiam Piotr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Linki zcalić i temat przykleić! Szkoda że nie mam za bardzo gdzie latać, a chętnie bym wskoczył w tą dyscyplinę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejp Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Mam pytanie czysto techniczne odnosnie zawodow, bo nie wiem czy dobrze zrozumialem. Strefa startow znajduje sie dokladnie po srodku miedzy bazami i zawodnik pozostaje w tej strefie do konca lotu, tak? Pytam, bo w F5B wszystko odywa sie przy bazie A... Na ostatnich zawodach o Puchar Wisły, które się nie odbyły z powodu słabych warunków atmosferycznych, mieliśmy oznaczone chorągiewkami strefę startu dla pomocnika wyrzucającego model i strefę lotu, w której pilot powinien znajdować się podczas całego lotu. Na zdjęciu, które zaczerpnąłem z naszej stronki widać strefę startu - żółte chorągiewki, strefę lotu - czerwone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtek-a Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Dzieki za informacje. Pytalem nie bez przyczyny. Gdybym mial na przyklad zaczac treningi, to musze wiedziec z ktorego miejsca pilotowac. Jest dosyc duza roznica w ocenie odleglosci stojac przy jednej z baz czy miedzy bazami. ps ten model na zdjeciu mial wygrac :?: :wink: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejp Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Ta Mucha jednego z naszych kolegów całkiem nieźle sobie radzi na klifie, ale w zawodach F3F nie lata choć na treningu jakimś była między bazami i nawet czas miała do wytrzymania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.