piotr jet Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 NO TO TOTALNA KICHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil: nie czesto spotyka sie tak wypalone i zdeformowane komory, to musiał być straszny badziew!!!!!!!! Oby nam się taka KICHA nie trafiła NIGDY!!!!
RobertK Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 Piotrek,wierz mi że to jest nic. Mam gdzieś fotkę prawdziwie zdegradowanej komory jak ją znajdę wstawię, zobaczysz jak może wyglądać tzw. płaszcz zewnętrzny Edit Fotek niestety nie znalazłem , może to i lepiej...
RobertK Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Opublikowano 4 Marca 2011 Nowa pozycja firmy JETCAT http://www.motorsandrotors.com/JetCat-P100-RX.pdf
piotr jet Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 silniczek super tylko cena moim zdaniem lekko zaporowa (około 2200Euro) Pytanko tylko czy jest to całkiem nowa konstrukcja czy rozwinięcie jakiejś poprzedniej,10kG ciągu ma przy 150000obr/min To mi wygląda na podkręconą P60.
Piotr_O. Opublikowano 5 Marca 2011 Opublikowano 5 Marca 2011 Czy ktoś z Was słyszał lub coś wie o tych silnikach? Ciekawe jak w Europie sprawdziłaby się wieczysta gwarancja?: http://dreamworksrc.com/catalog/product_info.php?products_id=1489
RobertK Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Opublikowano 6 Marca 2011 Jeden z kolegów w kraju :wink: zakupił ten silnik z drugiej ręki (wersja-1). Miałem okazję przyjrzeć się wnetrzu tej turbiny i jej pracy. Ogólnie miłe wrażenia Jak widać na filmie reklamowym wersja-3 ma super akceleracje.
Piotr_O. Opublikowano 18 Marca 2011 Opublikowano 18 Marca 2011 Pojawiły się informacje o nowych turbinach: http://www.robbe.de/zubehoer-ersatzteile/antriebe/verbrennermotoren/strahltriebwerke.html http://www.rcuniverse.com/forum/m_10332229/anchors_10332662/mpage_1/key_/anchor/tm.htm#10332662
RobertK Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Opublikowano 31 Maja 2011 Uwaga użytkownicy JetCat-ów zwłaszcza z ECU V-6 Chciałbym nadmienić że wymieniona elektronika nie toleruje pecherzy powietrza w paliwie..W odróżnieniu do ECU projet-a gdzie tolerancja jest większa,tu bardzo niewielki spadek obrotów kończy się automatycznym wyłączeniem turbiny przez ECU.
RobertK Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 Turbinki o tym samym ciągu ,po lewej P-80SE obok P-100RX Różni je jak widać wielkość ;D ,masa , i cena :!:
Boogie Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 A tu macie nowa wersje napedu http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1476513
RobertK Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Widziałem ostatnio tą turbinę w akcji,ona naprawde przyspiesza w 2,5 sek. (podają 2,8) :shock:
Piotr_O. Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Turbinki o tym samym ciągu ,po lewej P-80SE obok P-100RX Różni je jak widać wielkość ;D ,masa , i cena :!: Nie tylko, w P-100RX jak również w najnowszej turbinie tej firmy: P 140 RX (link poniżej) użyto nowej wersji ECU, które oprócz pomiaru tylko dwóch parametrów pracy silnika: EGT i obrotów wirnika, mierzy również (i uwzględnia w sterowaniu silnikiem) temperaturę i ciśnienie otoczenia. Dodatkowo chwalą się, że do turbiny dochodzą tylko dwa przewody: paliwowy i wiązka elektryczna. Nie trzeba również dokupywać za ok. 160 Euro kerosinstart aby cieszyć się w pełni automatycznym rozruchem na paliwie Jet A-1. Cały osprzęt, oprócz pompy paliwa i ECU jest na silniku. Również GSU jest tak małe i lekkie, że może być na stałe zabudowane na modelu. http://www.motorsandrotors.com/?p=97
toretto1995 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Gdzie można kupić najtańszą turbinkę ?
ECO400 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 najtańszą jaką widziałem to chyba kosztowała 1700$ i była klasy "80" co prawda w temacie jetów nie siedzę ale na pewno nie jest to tanie :wink: PS: to jest bardzo fajne http://www.altecare.com/hstpropulsionsystems.htm
Jedrula Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Słyszał ktoś coś o turbince Kolibri. :?:
ECO400 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 turbince Kolibri.miałem okazje pomacać i widziałem jak to lata. Szału nie ma jeśli chodzi o prędkość. Poza tym jest droga i do mikro mnodeli. W tej cenie można kupić turbinę normalnych rozmiarów
Boogie Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 Najtansza turbinka to jetjoe- od 600 dolarow, lecz nie jest polecana. Czemu? Poczytajcie na forach Co do tej predkosci modelu na turbince Kolibri- pamietaj, ze byl to samolot w stylu Vari Ez, wiec nie oczekuj demona predkosci z tego modelu (bodajze 1300-1400mm rozpietosci). Wsadz to do Funjeta i bedzie zabawa
rapier Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 No..Moze byc szybko.. http://www.youtube.com/watch?v=3DU1aLWVlYU
vader Opublikowano 2 Września 2011 Opublikowano 2 Września 2011 I można latać na pierwszej leprzej łące
ECO400 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 mimo wszystko nie dał bym takich pieniędzy za taką małą popierdułke :wink:
Rekomendowane odpowiedzi