Skocz do zawartości

Modelarskie turbiny odrzutowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NO TO TOTALNA KICHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

nie czesto spotyka sie tak wypalone i zdeformowane komory,

to musiał być straszny badziew!!!!!!!!

Oby nam się taka KICHA nie trafiła NIGDY!!!! :D

Opublikowano

Piotrek,wierz mi że to jest nic. Mam gdzieś fotkę prawdziwie zdegradowanej komory jak ją znajdę wstawię, zobaczysz jak może wyglądać tzw. płaszcz zewnętrzny

Edit

Fotek niestety nie znalazłem , może to i lepiej...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

silniczek super tylko cena moim zdaniem lekko zaporowa (około 2200Euro) :(

Pytanko tylko czy jest to całkiem nowa konstrukcja czy rozwinięcie jakiejś poprzedniej,10kG ciągu ma przy 150000obr/min

To mi wygląda na podkręconą P60.

Opublikowano

Jeden z kolegów w kraju :wink: zakupił ten silnik z drugiej ręki (wersja-1). Miałem okazję przyjrzeć się wnetrzu tej turbiny i jej pracy. Ogólnie miłe wrażenia :) Jak widać na filmie reklamowym wersja-3 ma super akceleracje.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Uwaga użytkownicy JetCat-ów zwłaszcza z ECU V-6 Chciałbym nadmienić że wymieniona elektronika nie toleruje pecherzy powietrza w paliwie..W odróżnieniu do ECU projet-a gdzie tolerancja jest większa,tu bardzo niewielki spadek obrotów kończy się automatycznym wyłączeniem turbiny przez ECU.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Turbinki o tym samym ciągu ,po lewej P-80SE obok P-100RX Różni je jak widać wielkość ;D ,masa , i cena :!:

 

Nie tylko, w P-100RX jak również w najnowszej turbinie tej firmy: P 140 RX (link poniżej)

użyto nowej wersji ECU, które oprócz pomiaru tylko dwóch parametrów pracy silnika: EGT i obrotów wirnika, mierzy również (i uwzględnia w sterowaniu silnikiem) temperaturę i ciśnienie otoczenia. Dodatkowo chwalą się, że do turbiny dochodzą tylko dwa przewody: paliwowy i wiązka elektryczna. Nie trzeba również dokupywać za ok. 160 Euro kerosinstart aby cieszyć się w pełni automatycznym rozruchem na paliwie Jet A-1. Cały osprzęt, oprócz pompy paliwa i ECU jest na silniku. Również GSU jest tak małe i lekkie, że może być na stałe zabudowane na modelu.

 

http://www.motorsandrotors.com/?p=97

Opublikowano

turbince Kolibri.

miałem okazje pomacać i widziałem jak to lata. Szału nie ma jeśli chodzi o prędkość. Poza tym jest droga i do mikro mnodeli. W tej cenie można kupić turbinę normalnych rozmiarów
Opublikowano

Najtansza turbinka to jetjoe- od 600 dolarow, lecz nie jest polecana. Czemu? Poczytajcie na forach :)

 

Co do tej predkosci modelu na turbince Kolibri- pamietaj, ze byl to samolot w stylu Vari Ez, wiec nie oczekuj demona predkosci z tego modelu (bodajze 1300-1400mm rozpietosci). Wsadz to do Funjeta i bedzie zabawa :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.