pelikan1500 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Patrząc na Wowy "elektrycznego" Nielsena do WW-I jak świetnie sobie RADZI ze spalinami to może KTOŚ by się SKUSIŁ na CÓŚ elektrycznego do WW-II . Podjąłem się PODOBNEGO WYZWANIA dla jednego z moich KLIENTÓW właśnie w rozmiarze 1:12 z EPP i jako "elektryk" . Efekt tego wyzwania widać poniżej na załączonych zdjęciach. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
samolocik Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Poproszę o bliższe dane dot. modelu. Waga, cokolwiek :?:
zaur Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Krzysiek, magik z Ciebie Ale chciałbym zobaczyć jak to radzi sobie ze spalinkami. Z tego co kiedyś wyczytałem z relacji innych ludzi to elektrykom brakowało prędkości. Ale chodziło o modele wykonane klasycznie dla airkombatu. A tu mamy leciutkie EPP. Może być ciekawie. Jakie wyposażenie i waga do lotu?
TooM Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Elektryki były w WW II np na ESAG we Wrocławiu ale to smutno wyglądało bo nie słychać silnika tak samo zresztą jak WW I .Ot lata taka większa ESA. Natomiast model Krzyśka chciałbym widzieć w spotkaniu z "spalinowa " taśmą. Śmiem przypuszczać/ na podstawie prób w ESA /że taśma tnie skrzydło a nie skrzydło taśmę.Potrzebne by tu były specjalne wzmocnienia.
mariusz70 Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Marian ma racje ja w Starachowicach taśmą upie... ogon "foce" jak żyletką tak wyglądała konfrontacja spaliny z esą :devil:
pelikan1500 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Zaur może nie prędkości tylko miały ZA KRÓTKI PRZEDŁUŻACZ od gniazdka z PRĄDEM :mrgreen: . A tak poważnie to silniki za słabe i prądożerne jak również kiepskie Li-pole . TA 109-ta ma 400 watowy silnik pakiet 35C i daje OGNIA naprawdę OSTRO . Z tym tylko ze została zrobiona jako model do "REKREACJI " z ODROBINĄ ADRENALINY :mrgreen: . Model waży 870g ma rozpiętość 1120 mm i serwa z trybami 1/2 metal. Jest też TAKI Corsair na GERMAŃSKIM NIEBIE a drugi w budowie bo DAJĄ RADĘ i klienci są bardzo ZADOWOLENI z ich OSIĄGÓW :shock: .Mariusz a wiesz jak się CZUJE pilot spaliny jak mu WYROŚNIĘTA ESA ucina taśmę ?
TooM Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Mariusz a wiesz jak się CZUJE pilot spaliny jak mu WYROŚNIĘTA ESA ucina taśmę ?Niewyrośniętą też :mrgreen: Piotrek (jeszcze wtedy nie miał spaliny) ciął Marka ESĄ na Rakowie i to śmigłem.
pelikan1500 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 U mnie właśnie TEN PRZEPIĘKNY DŹWIĘK SILNIKA SPALINOWEGO przemawia za stosowaniem w WW II napędu na METANOL :mrgreen:
dobiecki Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Jak dam radę z czasem to przywlekę do Wrocławia wyrośniętego ESA, tak pod 1m rozpiętości i motorek 300 W
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.