RobertK Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Od zawsze urzekała mnie sylwetka tego samolotu w latach 90 zbudowałem pchany śmigłem model F-15 (na zdjęciu) wg. planów P. Bosaka Niektórzy z tego forum zapewne pamietają jak goszczący na mistrzostwach w polsce Philip Avonds z modelem F-15 oszołomił publikę realistycznymi lotami (zastosowaL napędy DF)i wiernością odwzorowania.Cóż w końcu to pilot orginału Dziś mogę się pochwalić w dużej mierze swoim "dziełem" Górna część formy kadłuba I moja ulubiona tkanina Interglas 92/110 2x2 163g :rotfl: powoli ale do przodu Usterzenie poziome ,przygotowana przekładka balsowa + tkanina 40g/m Próba szczelności Pokrywa pod promiennikiem
mikrus193 Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 no no widzę ze masz coś z teak deckera kleisz ciśnieniowo jak ja teak w robocie
RobertK Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 teak :roll: drogie drzewo... a to bezpośrednio po wyjeciu z formy
mikrus193 Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 teak kładę jako podłogę na łodziach
RobertK Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Opublikowano 18 Listopada 2010 Kompletne podwozie z hamulcami i tłumieniem "olejowym"
Marcus Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Robi wrażenie. :shock: Cały czas bacznie przyglądam się budowie i kibicuję. Przyznam, że F-15 to jeden z moich ulubionych samolotów. Zapowiada się cudny model.! 8)
Radek Oleksy Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 W jakiej skali jest ten model i jakie ma wymiary ?? P.S. Byłem na Bemowie jak latała Avonds - mam nawet VHS z tych MŚ. Na ostatnich MŚ w Częstochowie i Poprzednich we Włocławku latały F-15 wykonane z zestawów Avonds-a , szczególnie jeden Rosjanin miał bardzo ładnie zrobiony model min. PEŁNA MECHANIZACJA - hamulec, kalpy , podnoszona osłona kabiny... robił wrażenie
RobertK Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Opublikowano 19 Listopada 2010 Markus , pewnie nie raz go zobaczysz w Niebrzegowie :wink: Radek, model jest w skali 1:9,6 prawdopodobnie pokaże sie z nim w półmakietach P.S. Niepotrzebnie się przyznawałeś do tego VHS bedę Cię gnębił o wypożyczenie ;D
Marcus Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Markus , pewnie nie raz go zobaczysz w Niebrzegowie :wink: Mam taką nadzieję.
qba Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Markus , pewnie nie raz go zobaczysz w Niebrzegowie :wink: dawajcie znać! ja tez chetnie podjade ;]
piotr jet Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Dopiero ciekawe zdjęcia będą jak Robert obfotografuje stateczniki i skrzydła :devil: Robert ma "cudowne łapki" jego kadłub jest o 50% niż podobne konstrukcje fabryczne
Radek Oleksy Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 OOOO Kolejny JET na zawodach ... kurcze to podniesiecie poprzeczkę, ale za to będzie barrrdzo ciekawie :-). VHS odkopie jakby co, sam sobie popatrzę po dłuższej przerwie . Mam również płyty DVD z Włocławka, gdzie są nagrana prawie wszystkie loty RC A w 90` Avonds, nie używał klap...chyba nie miał miał żadnej mechaniki - sędziowie byli tak zachwyceni, że przeoczyli ten "mały" szczegół.
Czaro Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Robert, a czemu kadłub bez przekładki? Chcesz sobie oszczędzić doginania pianek na krzywiznach, a masa skorupy jest mało ważna?
RobertK Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Tak, Czarku kadłub ma dość sporo krzywizn ,więc doginanie nieuniknione , sam niestety nie dałbym rady jej ułożyć laminując tylko tkaniną stałem przy jednej połówce ponad 3,5 godz. Kadłub specjalnie ciężki nie jest ,naturalnie z przekładką wyszedłby lżej
piotr jet Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam zapraszam do wejscia i obejrzenia http://www.youtube.com/results?search_query=Jet+Power+2010&aq=f
Gość slawekmod Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Robert , zadzwoń do mnie jutro jak możesz w sprawie kabiny do tego modelu ewentualnie podaj swój numer telefonu na PW to zadzwonię.
RobertK Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 elementy zawieszenia usterzenia poziomego w kadłubie Tylko tyle bo w pracowni rano miałem +2 stopnie
RobertK Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 A turbinę w F 15 można zamontować tak :
Rekomendowane odpowiedzi