Skocz do zawartości

Zima w Pobiedniku


marcin666

Rekomendowane odpowiedzi

Długo oczekiwany oblot nowego modelu Su-29, pogoda była dziś łaskawa, niestety lotnisko zasypane. Jakby tego było mało, panowie zajmujący się odśnieżaniem stacji paliwowej, wpadli na pomysł aby zgromadzić niepotrzebny śnieg przed bramą wjazdową prowadzącą do koła modelarskiego, gratuluję pomysłu. Wiaterek około 2m/s i w górę, jestem początkującym modelarzem więc emocji było co nie miara, ale udało się bez większych strat. Odrobina cyjanoakrylu uzupełniła poniesione straty. Za transport do miejsca startu odpowiadał niezastąpiony Summit. Jeżeli koledzy będziecie organizowali jakieś zimowe loty, czekam na info.

http://picasaweb.google.com/skyciakare/Acv#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 3 tygodnie później...

Witam Panów,

Chciałbym przypomnieć że weszliście na teren prywatny czyt. Aeroklubu Krakowskiego bez zgody właściciela i wykonywaliście loty również bez zgody.

 

PAS MODELARSKI I TEREN PRZYLEGŁY JEST WŁASNOŚCIĄ SEKCJI MODELARSKIEJ AEROKLUBU KRAKOWSKIEGO!

 

Czy jesteście członkami w/w Aeroklubu?

Czy znacie regulamin wykonywania lotów modelami obowiązujący na w/w lotnisku?

Czy posiadacie ubezpieczenie?

Czy pytaliście kogokolwiek czy możecie wejść na teren lotniska?

 

NIE!

 

A co, jeśli model by uciekł lub dostał zakłócenie, uderzył w przejeżdżający samochód ( a droga jest 100m od koła modelarskiego), który spowodował wypadek śmiertelny - do kogo by się prokurator przywalił? - oczywiście do modelarzy z Aeroklubu!!!

 

Mało tego, członkowie modelarze dbają o pas i teren przyległy, koszenie, walcowanie, łatanie dziur w pasie, to wymaga nakładów finansowych jak również pracy.

 

Co byście powiedzieli gdybyśmy wpadli do was na działkę lub do ogródka np. pojeździć kładami?! bez pytania się kogokolwiek i za darmo.

 

Panowie! Komuna już się 20 lat temu skończyła!