jarek996 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Co za porzadek w czesci "technicznej" !!!!! Musielibyscie zobaczyc moja "zwoje" przy serwach
Kwazio Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Etam porządek. Bajzel, jak na hinduskim bazarze! :rotfl: Zaczynamy krytykować: 1) Jeśli często latamy prostym lotem płaskim, to takie doprowadzenie do gaźnika jest kiepskie. Przy niższych obrotach, spienione paliwo łączy się w tym syfonie w duże pęcherze i zaraz po dodaniu gazu silnik może gasnąć. Jeśli jest możliwość, to lepiej taki syfon robić od dołu, jeszcze lepiej z boku, a najlepiej wcale... 2) To podwozie przeżyje niewiele lądowań, a u mnie jedno - pierwsze/ostatnie. Na szczęście mamy bezpieczniki. 3) Mario, wzmocniłbym masywnymi kątownikami z wikolu te dwie krawędzie, w których na wysokości krawędzi natarcia, tylny 'firewall' styka się z bokami kadłuba... A masz Mario! :rotfl:
mario70 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Zaczynamy krytykować: Konstruktywna krytyka mile widziana 8) 1) Jeśli często latamy prostym lotem płaskim, to takie doprowadzenie do gaźnika jest kiepskie. Przy niższych obrotach, spienione paliwo łączy się w tym syfonie w duże pęcherze i zaraz po dodaniu gazu silnik może gasnąć. Jeśli jest możliwość, to lepiej taki syfon robić od dołu, jeszcze lepiej z boku, a najlepiej wcale... Też mi się to niezbyt podoba ale jest tam tak mało miejsca, że za bardzo nie mam pomysłu jak poprowadzić ten przewód. Czy może on dotykać cylindra (temperatura)? 2) To podwozie przeżyje niewiele lądowań, a u mnie jedno - pierwsze/ostatnie. Na szczęście mamy bezpieczniki. 3) Mario, wzmocniłbym masywnymi kątownikami z wikolu te dwie krawędzie, w których na wysokości krawędzi natarcia, tylny 'firewall' styka się z bokami kadłuba... Ta czynność już została wykonana tylko od drugiej strony tej wręgi - mocowanie podwozia jest wzmocnione sklejką 5mm w której są nakrętki kłowe pod plastikowe śruby i dodatkowo są wklejone na Distal wzmocnienia (sklejka 5mm) pomiędzy wręgą, bokiem kadłuba, mocowaniem podwozia i wręgą która jest jeszcze w środku (przednia krawędź podwozia).
Kwazio Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Może dotykać, nie przypali się. Ale to duży silnik, syfon nie powinien mu przeszkadzać...
Marcin K. Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 A czy filtr musi być zamocowany do wręgi? Nie można zrobić tego na wężyku i luźno puścić? Wtedy nie było by tej "fajki" z wężyka.
jarek996 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 mario70, jak sie sprawdza twoja skrzynka startowa ( to chyba GRAUPNER ) ? Ja wszystko w kartonie nosze ( jak na hinduskim bazarze ) i czas to poprawic . Na porzadki w MOJEJ czesci technicznej tez przyjdzie czas...... No i ostatnia rzecz : Jak sie FOTKI wrzuca ( bezposrednio , nie tylko link...) ??? TERAZ ostania sprawa ; ciekawym dla mnie elementem wielu zdjec na forum ( modele w domu ) sa FIRANKI Mieszkam w Szwecji od 20 kilku lat , a tutaj firanki to rzecz NIEZNANA !!! Szwedzi sa ekshibicjonistami i nie maja NIC w oknach ( no maja jakies tam szczatkowe zaslony czasem no i kwiaty )
robas69 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Wiem, że nie pytany nie odpowiada, ale spróbuję co do zdjęć: - robisz zdjęcie, - wrzucasz do programu zmiejszającego rozmiar, żeby nie przekroczyć wielkości pdanych w regulaminie forum (chyba, że jest takiej wielkości, po idziemy do przodu), - tak zminiejszone zdjęcie umieszczasz np. na www.fotosik.pl, - po umieszczeniu na takim serwerze otwierasz zdjęcie i klikasz prawym przyciskiem myszy -> otwiera się okno, w którym chyba na końcu są właściwości, -> klikasz na nie i pojawia się m. in. link do zdjęcia, -> kopiujesz link, np. zaznaczając go i wpiskając ctrl i ins, - w poście wklejasz link, np. przez shift i ins, - przed tak skopiowanym linkiem wpisujesz , a za nim, bez jakichkolwiek spacji czy znaków przystankowych, np. link, - w tym momencie powinno otworzyć się zdjęcie. Jeżeli coś napisałem nie tak, Koledzy poprawią :faja: Powodzenia
młody Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 piękny model.Jeszcze drobne poprawki i będzie luks!!
Gość horn3t Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Model widziałem na własne oczy powiem szczerze, że szczęka opada. Mariusz czekamy na info o oblocie lub pogapienie się na loty
Depesz Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam. Mi również podoba się porządek Mariusza i stąd pytanie, Mariusz, gdzie kupujesz izolacje na kable serw i tą izolację w formie sprężynki, którą można również łączyć kable w wiązki?
Adam_Max Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ostatnio takie izolacje widziałem w hurtowni elektrycznej, można było kupić na metry z bębna za kilkadziesiąt groszy. Coś podobnego jak w tym sklepie http://robotechnik.abc24.pl/default.asp?kat=8895&pro=61312
jarek996 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 horn3t, nie pomieszaly mu sie On mi odpisuje ( opisuje) gdyz "podlozylem" pytanko w swoim poscie....
jarek996 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 horn3t, nie pomieszaly mu sie On mi odpisuje ( opisuje) gdyz "podlozylem" pytanko w swoim poscie.... DEPESZ : izolacja w formie sprężynki to TIRowcy i "koparkowcy" ochraniaja swoje weze hydrauliczne
Gość horn3t Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 horn3t, nie pomieszaly mu sie On mi odpisuje ( opisuje) gdyz "podlozylem" pytanko w swoim poscie.... ... to już nie ma sprawy
mario70 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 gdzie kupujesz izolacje na kable serw u tego sprzedawcy allegro i tą izolację w formie sprężynki, którą można również łączyć kable w wiązki? na kilogramy sprzedają tutaj
mario70 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Zakończenie budowy: Musiałem maksymalnie z przodu dołożyć jeszcze 170g dla wyważenia.
mario70 Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 Fotki z oblotu Model lata bardzo ładnie, przy niewielkich wychyleniach sterów zachowuje się jak trenerek a do lądowania podchodzi wręcz łagodnie. Jestem z niego super zadowolony, spełnił moje oczekiwania co do kolejnego modelu po górnopłacie.
Gość slawekmod Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Ogólnie uważa się że dolnopłaty to wredne modele do nauki latania, być może ale ja jakoś nie zauważyłem tego. Miałem tylko jednego spalinowego trenerka górnopłata który odbył dosłownie kilka lotów i wyrzuciłem go do śmietnika. Zrobiłem błąd bo to że latał bardzo ostro wynikało nie z konstrukcji a z tego że nie dałem mniejszych o 70% ( tak , dokładnie o 70%) mniejszych wychyleń na wszystkich sterach. W każdym razie nie chciałem nikogo nim uszczęśliwiać i wyrzuciłem. Naczytałem sie że akrobacyjne dolnopłaty są bardzo trudne i do pierwszego lotu takim właśnie modelem podchodziłem spocony ale okazało się że nie jest tak źle jak wszędzie piszą . Kluczem do sukcesu okazało się zaprogramowanie D/R 100/50% wychyleń na wszystkich powierzchniach oraz ustawienie na nich EXPO 65% . I nagle okazało się że takim dolnopłatem lata się całkiem przyjemnie a na odpowiedniej wysokości można poszaleć. Od tamtej pory miałem kilka modeli i żadnego trenera górnopłata
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.