Skocz do zawartości

Renegade - Black Horse Model


mario70

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Etam porządek. Bajzel, jak na hinduskim bazarze! :rotfl:

Zaczynamy krytykować:

1) Jeśli często latamy prostym lotem płaskim, to takie doprowadzenie do gaźnika jest kiepskie. Przy niższych obrotach, spienione paliwo łączy się w tym syfonie w duże pęcherze i zaraz po dodaniu gazu silnik może gasnąć. Jeśli jest możliwość, to lepiej taki syfon robić od dołu, jeszcze lepiej z boku, a najlepiej wcale...

2) To podwozie przeżyje niewiele lądowań, a u mnie jedno - pierwsze/ostatnie. Na szczęście mamy bezpieczniki.

3) Mario, wzmocniłbym masywnymi kątownikami z wikolu te dwie krawędzie, w których na wysokości krawędzi natarcia, tylny 'firewall' styka się z bokami kadłuba...

A masz Mario! :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynamy krytykować:

Konstruktywna krytyka mile widziana 8)

 

1) Jeśli często latamy prostym lotem płaskim, to takie doprowadzenie do gaźnika jest kiepskie. Przy niższych obrotach, spienione paliwo łączy się w tym syfonie w duże pęcherze i zaraz po dodaniu gazu silnik może gasnąć. Jeśli jest możliwość, to lepiej taki syfon robić od dołu, jeszcze lepiej z boku, a najlepiej wcale...

Też mi się to niezbyt podoba ale jest tam tak mało miejsca, że za bardzo nie mam pomysłu jak poprowadzić ten przewód. Czy może on dotykać cylindra (temperatura)?

 

2) To podwozie przeżyje niewiele lądowań, a u mnie jedno - pierwsze/ostatnie. Na szczęście mamy bezpieczniki.

3) Mario, wzmocniłbym masywnymi kątownikami z wikolu te dwie krawędzie, w których na wysokości krawędzi natarcia, tylny 'firewall' styka się z bokami kadłuba...

Ta czynność już została wykonana tylko od drugiej strony tej wręgi - mocowanie podwozia jest wzmocnione sklejką 5mm w której są nakrętki kłowe pod plastikowe śruby i dodatkowo są wklejone na Distal

wzmocnienia (sklejka 5mm) pomiędzy wręgą, bokiem kadłuba, mocowaniem podwozia i wręgą która jest jeszcze w środku (przednia krawędź podwozia).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario70, jak sie sprawdza twoja skrzynka startowa ( to chyba GRAUPNER ) ?

Ja wszystko w kartonie nosze ( jak na hinduskim bazarze :D ) i czas to poprawic .

Na porzadki w MOJEJ czesci technicznej tez przyjdzie czas......

No i ostatnia rzecz : Jak sie FOTKI wrzuca ( bezposrednio , nie tylko link...) ???

 

TERAZ ostania sprawa ; ciekawym dla mnie elementem wielu zdjec na forum ( modele w domu ) sa FIRANKI :D

Mieszkam w Szwecji od 20 kilku lat , a tutaj firanki to rzecz NIEZNANA !!!

Szwedzi sa ekshibicjonistami i nie maja NIC w oknach ( no maja jakies tam szczatkowe zaslony czasem no i kwiaty ) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie pytany nie odpowiada, ale spróbuję co do zdjęć:

- robisz zdjęcie,

- wrzucasz do programu zmiejszającego rozmiar, żeby nie przekroczyć wielkości pdanych w regulaminie forum (chyba, że jest takiej wielkości, po idziemy do przodu),

- tak zminiejszone zdjęcie umieszczasz np. na www.fotosik.pl,

- po umieszczeniu na takim serwerze otwierasz zdjęcie i klikasz prawym przyciskiem myszy -> otwiera się okno, w którym chyba na końcu są właściwości, -> klikasz na nie i pojawia się m. in. link do zdjęcia, -> kopiujesz link, np. zaznaczając go i wpiskając ctrl i ins,

- w poście wklejasz link, np. przez shift i ins,

- przed tak skopiowanym linkiem wpisujesz , a za nim, bez jakichkolwiek spacji czy znaków przystankowych, np. link,

- w tym momencie powinno otworzyć się zdjęcie.

Jeżeli coś napisałem nie tak, Koledzy poprawią :faja:

Powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Gość slawekmod

Ogólnie uważa się że dolnopłaty to wredne modele do nauki latania, być może ale ja jakoś nie zauważyłem tego. Miałem tylko jednego spalinowego trenerka górnopłata który odbył dosłownie kilka lotów i wyrzuciłem go do śmietnika. Zrobiłem błąd bo to że latał bardzo ostro wynikało nie z konstrukcji a z tego że nie dałem mniejszych o 70% ( tak , dokładnie o 70%) mniejszych wychyleń na wszystkich sterach. W każdym razie nie chciałem nikogo nim uszczęśliwiać i wyrzuciłem. Naczytałem sie że akrobacyjne dolnopłaty są bardzo trudne i do pierwszego lotu takim właśnie modelem podchodziłem spocony ale okazało się że nie jest tak źle jak wszędzie piszą . Kluczem do sukcesu okazało się zaprogramowanie D/R 100/50% wychyleń na wszystkich powierzchniach oraz ustawienie na nich EXPO 65% . I nagle okazało się że takim dolnopłatem lata się całkiem przyjemnie a na odpowiedniej wysokości można poszaleć. Od tamtej pory miałem kilka modeli i żadnego trenera górnopłata :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.