Skocz do zawartości

TS-11 "ISKRA" skala 1:5


piotr jet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów!

 

           Komora turbiny i pokrywa   wyklejone zostały   folią aluminiową  , aby zmniejszyć  nagrzewanie się kadłuba . Póżniej

zainstaluję  jeszcze   dodatkowy ekran z bardzo cienkiej  blachy aluminiowej.

 

 

 

post-6784-0-04087700-1427470642_thumb.jpgpost-6784-0-81151600-1427470688_thumb.jpg

 

post-6784-0-18036300-1427470752_thumb.jpg

 

 

 

Jeszcze  tylko ostatnie uzupełnienia wspaniałym klejem Multibond -15  i łoże turbiny wklejone .

Po całkowitym utwardzeniu się kleju  - nie do oderwania .

 

 

 

post-6784-0-35106000-1427470797_thumb.jpg

 

 

 

Pozdrawiam lucjan

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego wręga nie jest oklejona?

Witaj !

 

Wręgi i  gołe elementy drewniane  będą powleczone  masą ceramiczną  ,a widoczna  wręga   za wylotem turbiny  będzie dodatkowo osłonięta    przez  metalowy kielich rury wylotowej . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj !

 

Wręgi i  gołe elementy drewniane  będą powleczone  masą ceramiczną  ,a widoczna  wręga   za wylotem turbiny  będzie dodatkowo osłonięta    przez  metalowy kielich rury wylotowej . :)

Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da :D;) . W dodatku technologia z promów kosmicznych.

Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da :D;) . W dodatku technologia z promów kosmicznych.

Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja.

Bartku !

          Wejdż na stronę BVM jet  , tam zapoznasz się  z tą masą . :)  Można też   zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową  stosowaną do uszczelniania  kominków - ale jest cięższa  więc można ją nakładać  w przemyślany sposób .

 

 

                                              Pozdrawiam Lucjan

Dzisiaj  zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy.

 

 

post-6784-0-73465900-1427569571_thumb.jpg

 

 

 

Nastepnie  zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów  termicznych w komorze tyrbiny.

 

 

post-6784-0-55610700-1427569736_thumb.jpg

 

 

 

 I podpicowałem  kilka szczegółów .....

 

 

post-6784-0-65773700-1427569945_thumb.jpg

 

 

post-6784-0-18178800-1427569976_thumb.jpg

 

 

 

Pozdrawiam   Lucjan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku !

          Wejdż na stronę BVM jet  , tam zapoznasz się  z tą masą . :)  Można też   zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową  stosowaną do uszczelniania  kominków - ale jest cięższa  więc można ją nakładać  w przemyślany sposób .

 

 

                                              Pozdrawiam Lucjan

Dzisiaj  zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy.

 

 

attachicon.gifZdjęcie0147.jpg

 

 

 

Nastepnie  zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów  termicznych w komorze tyrbiny.

 

 

attachicon.gifZdjęcie0148.jpg

 

 

 

 I podpicowałem  kilka szczegółów .....

 

 

attachicon.gifZdjęcie0149.jpg

 

 

attachicon.gifZdjęcie0150.jpg

 

 

 

Pozdrawiam   Lucjan

Lucjan jestem pod wrażeniem tego co robisz...Nie wiem jak o zrobię ,jak będę na Wielkanocna na  urlopie muszę u Ciebie BYĆ. Pozdrawiam Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aluminium rozumiem, odbija promieniowanie w części, ale masa ceramiczna nie za bardzo takowe będzie przewodzić? To tak tylko intuicyjnie pytam

 

Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk

Taki wynalazek:   http://shopbvmjets.com/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=8_60&products_id=29

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania  na terenie takim jak Niebrzegów....

Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają?

Nie chciałbym zaśmiecać wątku...

Bartek myślę ,że wystarczy spojrzeć na zamieszczone fotki. Przeanalizuj choćby skok goleni ze zdjęć Lucjana i mojego ,zauważ też, że goleń teleskopowa pracuje pionowo (najeżdżanie na nierówności) Swego czasu stosowałem golenie teleskopowe z zastosowaniem pętli drutu miedzy mechaniką a golenią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania  na terenie takim jak Niebrzegów. Pomyśl raczej o "łamanych" jak na zdjęciu :

Lucjanie kiedy oblot ?

Witaj Robercie !!!

 

Oblot wstępnie planuję  na czerwiec , jak wszystko dobrze pójdzie .

 

 

                                          Pozdrawiam Cię . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Zobaczcie  co budują koledzy z Czech

http://www.jety.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=150

Witam Wszystkich!

Na pewno w zaciszach różnych warsztatów powstają jeszcze inne Iskry.

Mam nadzieję że swoje walory nasza Iskra ujawni w locie.

pozdrawiam Piotrek i Lucjan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.