Lucjan Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Witam Kolegów! Komora turbiny i pokrywa wyklejone zostały folią aluminiową , aby zmniejszyć nagrzewanie się kadłuba . Póżniej zainstaluję jeszcze dodatkowy ekran z bardzo cienkiej blachy aluminiowej. Jeszcze tylko ostatnie uzupełnienia wspaniałym klejem Multibond -15 i łoże turbiny wklejone . Po całkowitym utwardzeniu się kleju - nie do oderwania . Pozdrawiam lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Dlaczego wręga nie jest oklejona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Dlaczego wręga nie jest oklejona? Witaj ! Wręgi i gołe elementy drewniane będą powleczone masą ceramiczną ,a widoczna wręga za wylotem turbiny będzie dodatkowo osłonięta przez metalowy kielich rury wylotowej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Aluminium rozumiem, odbija promieniowanie w części, ale masa ceramiczna nie za bardzo takowe będzie przewodzić? To tak tylko intuicyjnie pytam Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Witaj ! Wręgi i gołe elementy drewniane będą powleczone masą ceramiczną ,a widoczna wręga za wylotem turbiny będzie dodatkowo osłonięta przez metalowy kielich rury wylotowej . Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da . W dodatku technologia z promów kosmicznych. Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da . W dodatku technologia z promów kosmicznych. Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja. Bartku ! Wejdż na stronę BVM jet , tam zapoznasz się z tą masą . Można też zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową stosowaną do uszczelniania kominków - ale jest cięższa więc można ją nakładać w przemyślany sposób . Pozdrawiam Lucjan Dzisiaj zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy. Nastepnie zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów termicznych w komorze tyrbiny. I podpicowałem kilka szczegółów ..... Pozdrawiam Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Bartku ! Wejdż na stronę BVM jet , tam zapoznasz się z tą masą . Można też zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową stosowaną do uszczelniania kominków - ale jest cięższa więc można ją nakładać w przemyślany sposób . Pozdrawiam Lucjan Dzisiaj zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy. Zdjęcie0147.jpg Nastepnie zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów termicznych w komorze tyrbiny. Zdjęcie0148.jpg I podpicowałem kilka szczegółów ..... Zdjęcie0149.jpg Zdjęcie0150.jpg Pozdrawiam Lucjan Lucjan jestem pod wrażeniem tego co robisz...Nie wiem jak o zrobię ,jak będę na Wielkanocna na urlopie muszę u Ciebie BYĆ. Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Aluminium rozumiem, odbija promieniowanie w części, ale masa ceramiczna nie za bardzo takowe będzie przewodzić? To tak tylko intuicyjnie pytam Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk Taki wynalazek: http://shopbvmjets.com/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=8_60&products_id=29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Lucjan a skąd masz golenie podwozia,sami robiliście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Lucjan a skąd masz golenie podwozia,sami robiliście ? Eurokit made in Italy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak jak Robert napisał Eurokit , nie polecam podróbek z H.K. bo są słabe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 mogę prosić o link? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 http://www.eurokitshop.it/en/425-legs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania na terenie takim jak Niebrzegów. Pomyśl raczej o "łamanych" jak na zdjęciu : Lucjanie kiedy oblot ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania na terenie takim jak Niebrzegów.... Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają? Nie chciałbym zaśmiecać wątku... Bartek myślę ,że wystarczy spojrzeć na zamieszczone fotki. Przeanalizuj choćby skok goleni ze zdjęć Lucjana i mojego ,zauważ też, że goleń teleskopowa pracuje pionowo (najeżdżanie na nierówności) Swego czasu stosowałem golenie teleskopowe z zastosowaniem pętli drutu miedzy mechaniką a golenią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania na terenie takim jak Niebrzegów. Pomyśl raczej o "łamanych" jak na zdjęciu : Lucjanie kiedy oblot ? Witaj Robercie !!! Oblot wstępnie planuję na czerwiec , jak wszystko dobrze pójdzie . Pozdrawiam Cię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpieg Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No to napewno duzo osób wpadnie na oblot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam. Zobaczcie co budują koledzy z Czech http://www.jety.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=150 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam. Zobaczcie co budują koledzy z Czech http://www.jety.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=150 Witam Wszystkich! Na pewno w zaciszach różnych warsztatów powstają jeszcze inne Iskry. Mam nadzieję że swoje walory nasza Iskra ujawni w locie. pozdrawiam Piotrek i Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi