Lucjan Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Witam Kolegów! Komora turbiny i pokrywa wyklejone zostały folią aluminiową , aby zmniejszyć nagrzewanie się kadłuba . Póżniej zainstaluję jeszcze dodatkowy ekran z bardzo cienkiej blachy aluminiowej. Jeszcze tylko ostatnie uzupełnienia wspaniałym klejem Multibond -15 i łoże turbiny wklejone . Po całkowitym utwardzeniu się kleju - nie do oderwania . Pozdrawiam lucjan
Bartek Piękoś Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Dlaczego wręga nie jest oklejona?
Lucjan Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Dlaczego wręga nie jest oklejona? Witaj ! Wręgi i gołe elementy drewniane będą powleczone masą ceramiczną ,a widoczna wręga za wylotem turbiny będzie dodatkowo osłonięta przez metalowy kielich rury wylotowej .
rapier Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Aluminium rozumiem, odbija promieniowanie w części, ale masa ceramiczna nie za bardzo takowe będzie przewodzić? To tak tylko intuicyjnie pytam Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk
Bartek Piękoś Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Witaj ! Wręgi i gołe elementy drewniane będą powleczone masą ceramiczną ,a widoczna wręga za wylotem turbiny będzie dodatkowo osłonięta przez metalowy kielich rury wylotowej . Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da . W dodatku technologia z promów kosmicznych. Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja.
Lucjan Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da . W dodatku technologia z promów kosmicznych. Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja. Bartku ! Wejdż na stronę BVM jet , tam zapoznasz się z tą masą . Można też zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową stosowaną do uszczelniania kominków - ale jest cięższa więc można ją nakładać w przemyślany sposób . Pozdrawiam Lucjan Dzisiaj zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy. Nastepnie zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów termicznych w komorze tyrbiny. I podpicowałem kilka szczegółów ..... Pozdrawiam Lucjan
piotr jet Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 Bartku ! Wejdż na stronę BVM jet , tam zapoznasz się z tą masą . Można też zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową stosowaną do uszczelniania kominków - ale jest cięższa więc można ją nakładać w przemyślany sposób . Pozdrawiam Lucjan Dzisiaj zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy. Zdjęcie0147.jpg Nastepnie zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów termicznych w komorze tyrbiny. Zdjęcie0148.jpg I podpicowałem kilka szczegółów ..... Zdjęcie0149.jpg Zdjęcie0150.jpg Pozdrawiam Lucjan Lucjan jestem pod wrażeniem tego co robisz...Nie wiem jak o zrobię ,jak będę na Wielkanocna na urlopie muszę u Ciebie BYĆ. Pozdrawiam Piotrek
RobertK Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Aluminium rozumiem, odbija promieniowanie w części, ale masa ceramiczna nie za bardzo takowe będzie przewodzić? To tak tylko intuicyjnie pytam Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk Taki wynalazek: http://shopbvmjets.com/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=8_60&products_id=29
Tomek Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Lucjan a skąd masz golenie podwozia,sami robiliście ?
RobertK Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Lucjan a skąd masz golenie podwozia,sami robiliście ? Eurokit made in Italy
Lucjan Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Tak jak Robert napisał Eurokit , nie polecam podróbek z H.K. bo są słabe .
robroy67 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 http://www.eurokitshop.it/en/425-legs
RobertK Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania na terenie takim jak Niebrzegów. Pomyśl raczej o "łamanych" jak na zdjęciu : Lucjanie kiedy oblot ?
Bartek Piękoś Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania na terenie takim jak Niebrzegów.... Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają?
RobertK Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają? Nie chciałbym zaśmiecać wątku... Bartek myślę ,że wystarczy spojrzeć na zamieszczone fotki. Przeanalizuj choćby skok goleni ze zdjęć Lucjana i mojego ,zauważ też, że goleń teleskopowa pracuje pionowo (najeżdżanie na nierówności) Swego czasu stosowałem golenie teleskopowe z zastosowaniem pętli drutu miedzy mechaniką a golenią.
Lucjan Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania na terenie takim jak Niebrzegów. Pomyśl raczej o "łamanych" jak na zdjęciu : Lucjanie kiedy oblot ? Witaj Robercie !!! Oblot wstępnie planuję na czerwiec , jak wszystko dobrze pójdzie . Pozdrawiam Cię .
szpieg Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No to napewno duzo osób wpadnie na oblot
grzes Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam. Zobaczcie co budują koledzy z Czech http://www.jety.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=150 1
piotr jet Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Witam. Zobaczcie co budują koledzy z Czech http://www.jety.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=150 Witam Wszystkich! Na pewno w zaciszach różnych warsztatów powstają jeszcze inne Iskry. Mam nadzieję że swoje walory nasza Iskra ujawni w locie. pozdrawiam Piotrek i Lucjan
Rekomendowane odpowiedzi