Skocz do zawartości

TS-11 "ISKRA" skala 1:5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów!

 

           Komora turbiny i pokrywa   wyklejone zostały   folią aluminiową  , aby zmniejszyć  nagrzewanie się kadłuba . Póżniej

zainstaluję  jeszcze   dodatkowy ekran z bardzo cienkiej  blachy aluminiowej.

 

 

 

post-6784-0-04087700-1427470642_thumb.jpgpost-6784-0-81151600-1427470688_thumb.jpg

 

post-6784-0-18036300-1427470752_thumb.jpg

 

 

 

Jeszcze  tylko ostatnie uzupełnienia wspaniałym klejem Multibond -15  i łoże turbiny wklejone .

Po całkowitym utwardzeniu się kleju  - nie do oderwania .

 

 

 

post-6784-0-35106000-1427470797_thumb.jpg

 

 

 

Pozdrawiam lucjan

 

 

 

 

Opublikowano

Dlaczego wręga nie jest oklejona?

Witaj !

 

Wręgi i  gołe elementy drewniane  będą powleczone  masą ceramiczną  ,a widoczna  wręga   za wylotem turbiny  będzie dodatkowo osłonięta    przez  metalowy kielich rury wylotowej . :)

Opublikowano

Aluminium rozumiem, odbija promieniowanie w części, ale masa ceramiczna nie za bardzo takowe będzie przewodzić? To tak tylko intuicyjnie pytam

 

Wyslane z Note3 przy użyciu Tapatalk

Opublikowano

Witaj !

 

Wręgi i  gołe elementy drewniane  będą powleczone  masą ceramiczną  ,a widoczna  wręga   za wylotem turbiny  będzie dodatkowo osłonięta    przez  metalowy kielich rury wylotowej . :)

Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da :D;) . W dodatku technologia z promów kosmicznych.

Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja.

Opublikowano

Dzięki. Bardzo chciałem Was na czymś przyłapać, ale widzę, że się nie da :D;) . W dodatku technologia z promów kosmicznych.

Lucjanie, czy możesz coś bliżej o tej masie? Co to, skąd, zastosowania, sposób aplikacji? Będę zobowiązany. Zresztą myślę, że nie tylko ja.

Bartku !

          Wejdż na stronę BVM jet  , tam zapoznasz się  z tą masą . :)  Można też   zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową  stosowaną do uszczelniania  kominków - ale jest cięższa  więc można ją nakładać  w przemyślany sposób .

 

 

                                              Pozdrawiam Lucjan

Dzisiaj  zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy.

 

 

post-6784-0-73465900-1427569571_thumb.jpg

 

 

 

Nastepnie  zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów  termicznych w komorze tyrbiny.

 

 

post-6784-0-55610700-1427569736_thumb.jpg

 

 

 

 I podpicowałem  kilka szczegółów .....

 

 

post-6784-0-65773700-1427569945_thumb.jpg

 

 

post-6784-0-18178800-1427569976_thumb.jpg

 

 

 

Pozdrawiam   Lucjan

Opublikowano

Bartku !

          Wejdż na stronę BVM jet  , tam zapoznasz się  z tą masą . :)  Można też   zastosować lekko rozcieńczoną masę krzemiankową  stosowaną do uszczelniania  kominków - ale jest cięższa  więc można ją nakładać  w przemyślany sposób .

 

 

                                              Pozdrawiam Lucjan

Dzisiaj  zamontowałem podwozie główne i pneumatyczny system hamulcowy.

 

 

attachicon.gifZdjęcie0147.jpg

 

 

 

Nastepnie  zrobiłem przymiarkę dodatkowych ekranów  termicznych w komorze tyrbiny.

 

 

attachicon.gifZdjęcie0148.jpg

 

 

 

 I podpicowałem  kilka szczegółów .....

 

 

attachicon.gifZdjęcie0149.jpg

 

 

attachicon.gifZdjęcie0150.jpg

 

 

 

Pozdrawiam   Lucjan

Lucjan jestem pod wrażeniem tego co robisz...Nie wiem jak o zrobię ,jak będę na Wielkanocna na  urlopie muszę u Ciebie BYĆ. Pozdrawiam Piotrek

Opublikowano

Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania  na terenie takim jak Niebrzegów. Pomyśl raczej o "łamanych" jak na zdjęciu :

Lucjanie kiedy oblot ?

post-697-0-94748900-1427977864_thumb.jpg

Opublikowano

Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania  na terenie takim jak Niebrzegów....

Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają?

Opublikowano

Robert, skrobnąłbyś parę słów o tych różnicach między typami podwozia? Czemu teleskopy bardzo obciążają?

Nie chciałbym zaśmiecać wątku...

Bartek myślę ,że wystarczy spojrzeć na zamieszczone fotki. Przeanalizuj choćby skok goleni ze zdjęć Lucjana i mojego ,zauważ też, że goleń teleskopowa pracuje pionowo (najeżdżanie na nierówności) Swego czasu stosowałem golenie teleskopowe z zastosowaniem pętli drutu miedzy mechaniką a golenią.

Opublikowano

Tomek, golenie typu teleskop ,będą bardzo obciążały konstrukcję modelu i w czasie startu ,a zwłaszcza lądowania  na terenie takim jak Niebrzegów. Pomyśl raczej o "łamanych" jak na zdjęciu :

Lucjanie kiedy oblot ?

Witaj Robercie !!!

 

Oblot wstępnie planuję  na czerwiec , jak wszystko dobrze pójdzie .

 

 

                                          Pozdrawiam Cię . :)

  • 3 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.