mario70 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ostatnio miałem okazję rozmawiać z modelarzami z Czech. Okazało się, że dość popularne u nich są silniki firmy Evolition Engines. I nawet bardzo je zachwalali. Miał ktoś może do czynienia z takimi silnikami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ja mam silnik Evolution Trainer Power System, 7,5 cm? z 3łopatowym śmigłem http://www.auta-rc.pl/silnik-evolutiontrainer-power-system-p-293.html jest zaskakująco dobrze wykonany, z uruchomieniem na paliwie 5% nitro nie ma problemów, palił od dotknięcia, a spaliłem 3 zbiorniczki na docieraniu,(choć wg instrukcji nie potrzeba docierać). Na max. obrotach nie przekroczył temperatury ~ 95-107°C, a na średnich obrotach ok. 79-85°C Nie testowałem go jeszcze w powietrzu, a będzie pracował w trenerku Cessna http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=2910 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Benzyna 26 cm wygląda identycznie jak MVVS 26IFS. Coś mi pachnie że to MVVS tylko z innym logo.Jeżeli tak to jest to wiadomo czemu jest popularny w Czechach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Bo to jest MVVS tylko na rynek USA. POZDR.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 A żarowe evolution robione są przez Sanye, czyli tą samą fabrykę która wypuszcza ASP i Magnumy, tyle że evo mają trochę inne kształty. Wydaje mi się jednak że gaźnik i bebechy mogą być te same. Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Piszą że silniki są fabrycznie docierane ... potwierdzi ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Chyba tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario70 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Tak, od razu można ich używać "na maksa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam ! Mam tez dwa silniki EVOLUTION ; jeden trainer system jak kolega wyzej i jeden NX .46. Odpalaja na dotyk , ladnie kreca no i odpada docierania ; jazda na maxa od pierwszej sekundy Calkiem niezla jakosc i nie sa to silniki MVVS !!! MELON 68 ; zgadza sie ze benzyniaki robia razem , ale "zarowki" MVVS robi swoje. Kto jest zainteresowany mam dobre namiary ( cenowe ) . Bracia Czesi ( i Slowacy) maja je stosunkowo drogo. RomanJ4 ; tez mam te CESSNE , ale z NX.46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 http://www.channel4models.com/evolution-engines.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Mam już dwa lata 36NT z tej serii i potwierdzam ,że te silniki są do natychmiastowego użytku . Te silniki są do latania nie do regulowania dobrze palą nawet z palca a najlepiej sprawują się ze świecami do 4-rotakta .Producent nie podaje mocy ale mają jej więcej niż odpowiedniki innych marek. Polecam dla początkujących spaliniarzy ,którzy chcą latać a nie kręcić przy silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Mam już dwa lata 36NT z tej serii i potwierdzam ,że te silniki są do natychmiastowego użytku . ... jak zresztą większość silników ABC... Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loczek1392 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Osobiście używam Evolution 1.00 NX,.Wprowadziłem w nim drobne zmiany,a więc usunąłem blokadę regulacji iglicy paliwa wysokich obrotów,następnie zablokowałem też regulację iglicy w gaźniku (jest tam płynna regulacja iglicy o 45" która przestawia się sama w locie) i wyregulowałem też przejście z niskich obrotów na wysokie bo na ustawieniu fabrycznym silnik się zalewał.A co najważniejsze to zmieniłem świecę na Os Max-F i motorek na paliwie 5% nitro pracuje świetnie.Ma bardzo fajne wolne obroty,na moje to gdzieś około 1000-1200 obr,świetny głos tłumika.Model trenerka górnopłata,rozp.2000,waga 4500 na śmigle 14x6 rwie pionowo w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.