mario70 Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Ostatnio miałem okazję rozmawiać z modelarzami z Czech. Okazało się, że dość popularne u nich są silniki firmy Evolition Engines. I nawet bardzo je zachwalali. Miał ktoś może do czynienia z takimi silnikami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomanJ4 Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Ja mam silnik Evolution Trainer Power System, 7,5 cm? z 3łopatowym śmigłem http://www.auta-rc.pl/silnik-evolutiontrainer-power-system-p-293.html jest zaskakująco dobrze wykonany, z uruchomieniem na paliwie 5% nitro nie ma problemów, palił od dotknięcia, a spaliłem 3 zbiorniczki na docieraniu,(choć wg instrukcji nie potrzeba docierać). Na max. obrotach nie przekroczył temperatury ~ 95-107°C, a na średnich obrotach ok. 79-85°C Nie testowałem go jeszcze w powietrzu, a będzie pracował w trenerku Cessna http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=2910 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nielot Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Benzyna 26 cm wygląda identycznie jak MVVS 26IFS. Coś mi pachnie że to MVVS tylko z innym logo.Jeżeli tak to jest to wiadomo czemu jest popularny w Czechach. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellon-68 Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Bo to jest MVVS tylko na rynek USA. POZDR.> Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikon Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 A żarowe evolution robione są przez Sanye, czyli tą samą fabrykę która wypuszcza ASP i Magnumy, tyle że evo mają trochę inne kształty. Wydaje mi się jednak że gaźnik i bebechy mogą być te same. Pozdr., Michał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz Mesjasz Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Piszą że silniki są fabrycznie docierane ... potwierdzi ktoś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomanJ4 Posted February 17, 2011 Share Posted February 17, 2011 Chyba tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario70 Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 Tak, od razu można ich używać "na maksa" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek996 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Witam ! Mam tez dwa silniki EVOLUTION ; jeden trainer system jak kolega wyzej i jeden NX .46. Odpalaja na dotyk , ladnie kreca no i odpada docierania ; jazda na maxa od pierwszej sekundy Calkiem niezla jakosc i nie sa to silniki MVVS !!! MELON 68 ; zgadza sie ze benzyniaki robia razem , ale "zarowki" MVVS robi swoje. Kto jest zainteresowany mam dobre namiary ( cenowe ) . Bracia Czesi ( i Slowacy) maja je stosunkowo drogo. RomanJ4 ; tez mam te CESSNE , ale z NX.46 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarek996 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 http://www.channel4models.com/evolution-engines.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOGO Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Mam już dwa lata 36NT z tej serii i potwierdzam ,że te silniki są do natychmiastowego użytku . Te silniki są do latania nie do regulowania dobrze palą nawet z palca a najlepiej sprawują się ze świecami do 4-rotakta .Producent nie podaje mocy ale mają jej więcej niż odpowiedniki innych marek. Polecam dla początkujących spaliniarzy ,którzy chcą latać a nie kręcić przy silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikon Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Mam już dwa lata 36NT z tej serii i potwierdzam ,że te silniki są do natychmiastowego użytku . ... jak zresztą większość silników ABC... Michał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loczek1392 Posted August 20, 2012 Share Posted August 20, 2012 Osobiście używam Evolution 1.00 NX,.Wprowadziłem w nim drobne zmiany,a więc usunąłem blokadę regulacji iglicy paliwa wysokich obrotów,następnie zablokowałem też regulację iglicy w gaźniku (jest tam płynna regulacja iglicy o 45" która przestawia się sama w locie) i wyregulowałem też przejście z niskich obrotów na wysokie bo na ustawieniu fabrycznym silnik się zalewał.A co najważniejsze to zmieniłem świecę na Os Max-F i motorek na paliwie 5% nitro pracuje świetnie.Ma bardzo fajne wolne obroty,na moje to gdzieś około 1000-1200 obr,świetny głos tłumika.Model trenerka górnopłata,rozp.2000,waga 4500 na śmigle 14x6 rwie pionowo w górę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.