Jump to content

Silniki firmy Evolution Engines


mario70

Recommended Posts

Ja mam silnik Evolution Trainer Power System, 7,5 cm? z 3łopatowym śmigłem

Dołączona grafika

http://www.auta-rc.pl/silnik-evolutiontrainer-power-system-p-293.html

jest zaskakująco dobrze wykonany, z uruchomieniem na paliwie 5% nitro nie ma problemów, palił od dotknięcia, a spaliłem 3 zbiorniczki na docieraniu,(choć wg instrukcji nie potrzeba docierać).

Na max. obrotach nie przekroczył temperatury ~ 95-107°C, a na średnich obrotach ok. 79-85°C

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Nie testowałem go jeszcze w powietrzu, a będzie pracował w trenerku Cessna

Dołączona grafika

http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=2910

Link to comment
Share on other sites

A żarowe evolution robione są przez Sanye, czyli tą samą fabrykę która wypuszcza ASP i Magnumy, tyle że evo mają trochę inne kształty. Wydaje mi się jednak że gaźnik i bebechy mogą być te same.

 

Pozdr.,

Michał

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witam !

Mam tez dwa silniki EVOLUTION ; jeden trainer system jak kolega wyzej i jeden NX .46.

Odpalaja na dotyk , ladnie kreca no i odpada docierania ; jazda na maxa od pierwszej sekundy :D

Calkiem niezla jakosc i nie sa to silniki MVVS !!!

 

MELON 68 ; zgadza sie ze benzyniaki robia razem , ale "zarowki" MVVS robi swoje.

 

Kto jest zainteresowany mam dobre namiary ( cenowe ) .

Bracia Czesi ( i Slowacy) maja je stosunkowo drogo.

 

RomanJ4 ; tez mam te CESSNE , ale z NX.46 :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mam już dwa lata 36NT z tej serii i potwierdzam ,że te silniki są do natychmiastowego użytku .

Te silniki są do latania nie do regulowania dobrze palą nawet z palca a najlepiej sprawują się ze świecami do 4-rotakta .Producent nie podaje mocy ale mają jej więcej niż odpowiedniki innych marek.

Polecam dla początkujących spaliniarzy ,którzy chcą latać a nie kręcić przy silniku.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Osobiście używam Evolution 1.00 NX,.Wprowadziłem w nim drobne zmiany,a więc usunąłem blokadę regulacji iglicy paliwa wysokich obrotów,następnie zablokowałem też regulację iglicy w gaźniku (jest tam płynna regulacja iglicy o 45" która przestawia się sama w locie) i wyregulowałem też przejście z niskich obrotów na wysokie bo na ustawieniu fabrycznym silnik się zalewał.A co najważniejsze to zmieniłem świecę na Os Max-F i motorek na paliwie 5% nitro pracuje świetnie.Ma bardzo fajne wolne obroty,na moje to gdzieś około 1000-1200 obr,świetny głos tłumika.Model trenerka górnopłata,rozp.2000,waga 4500 na śmigle 14x6 rwie pionowo w górę.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.