Air Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 Szaleństwa nie będzie jeśli chodzi o prędkość, ale się nada jak najbardziej. Śmigło daj 8x4 (max. 9x4,7) i powinno być OK. Pamiętaj o prop saverze i śmigło GWS (inaczej każde lądowanie będzie tożsame z połamaniem śmigła).
316_Danny Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Szaleństwa nie będzie? :? Zobaczę... 8) Śmigiełko mam akurat 9x5 i to spróbuję najwyżej zmienię. Chciałem też w moim FunBacie zrobić podwozie... Więc mam nadzieję, że problem śmigieł zniknie!
Artu Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 Witam Który silnik lepsiejszy do FunBat-a ? 1.TowerPro 2408-21T 3Δ 1400kV 2.Emax CF 2822 1200kV i jakie ewentualnie śmigła ? Pytanie nr.2 Czy warto w "natarcie" skrzydła dać rurkę 6mm (przed zagięciem depronu), i przez to po pierwsze usztywnić płat, a po drugie "pogrubić" profil skrzydła ?...
Korzzo Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Witam Który silnik lepsiejszy do FunBat-a ? 1.TowerPro 2408-21T 3Δ 1400kV 2.Emax CF 2822 1200kV i jakie ewentualnie śmigła ? Pytanie nr.2 Czy warto w "natarcie" skrzydła dać rurkę 6mm (przed zagięciem depronu), i przez to po pierwsze usztywnić płat, a po drugie "pogrubić" profil skrzydła ?... Nie warto. Jest pokazane miejsce na Tą rurkę. Jakie pytanie, taka odpowiedz :wink: PS: "Drzewniana" była by o niebo lepsza :twisted:
Air Opublikowano 1 Listopada 2011 Autor Opublikowano 1 Listopada 2011 Co do silnika i śmigła - trzymałbym się wytycznych BloodyMicka, który zaprojektował model, tj: http://bloodymicks.com/Catalog/Foam_Board_/FunBat/funbat.html W obu rekomendowanych przypadkach - 2200kV i śmigło 6x4 - czyli silnik o większym rpm będzie lepiej sprawdzał się w tym modelu... Z profilem wg. mnie nie ma powodu kombinować - model lata bardzo dobrze tak jak został zaprojektowany - w sumie nie wiem co by można było jeszcze poprawić...
basickb Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Witam, Kolejne loty mojego Funbata przeplatane katastrofami skłoniły mnie do gruntownej analizy problemu. „Komisja badania przypadków lotniczych” ustaliła, że przyczyną problemu jest bateria, która przesuwa się do przodu w czasie prób akrobacji, powoduje to przesuwanie środka ciężkości do przodu i bardzo ułatwia lot nurkowy, ale znacząco utrudnia wyjście z nurkowania. W związku z tym pytanie: jak dobrze zamocować baterie (akumulator)? Teraz wkładam go do kadłuba i przyczepiam rzepem do ścianki kadłuba prawie dokładnie pod środkiem ciężkości, niestety po kilku lotach rzep odkleja się i problem występuje ponownie. Pozdrawiam Krzysiek
robertus Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Oprócz rzepa "na styk" załóż rzepa oplatającego pakiet, jak do spinania kabli
mkrawcz1 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 ..albo "wielorazową" opaskę zaciskową (albo dwie lub trzy) :-)
Air Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Ja zasilałem go pakietem 1000mAh (większy nie wchodził) ze standardowym rzepem wklejonym w kadłub i to wystarczało (pakiet lekki więc nie próbował się urwać - a niestety rzep do depronu nie za dobrze się trzyma).
Cimek Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Zależy też jaki rzep Ja gdy przez przypadek kupiłem rzep bez kleju (bardzo mocny) to podkleiłem go do Depronu (izoflooru) na gorąco i nie było mowy aby się odkleił
Air Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Ja używam 3M - klej jest mocny, tyle że pianka słabo trzyma (bateria wyrywa rzep razem z pianką).
Cimek Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Bo trzeba kupić jak najszerszy rzep, wtedy jest mała możliwość aby się oderwał
cacu24 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 panie Krzysztofie ja proponowałbym przymocowanie pakietu ,,na stałe" plastikową opaską taką jak czasem przyczepiają plakaty do słupów. Ja zrobiłem tak w moim funbacie. wziąłem zanim przykleiłem kadłub do skrzydeł to w kadłubie dokładnie pod środkiem ciężkości zrobiłem 2 otwory w ,,ściance bocznej" i w ,, ściance podłogowej tak że pakiet pasował jak ulał. Następnie, zacisnąłem tą opaskę. Kolejnym krokiem było zrobienie podłączenia do ładowania. zrobiłem w ,,ściance bocznej" koło odbiornika coś w rodzaju drzwiczek na nylonowych zawiasach. Pełny dostęp do wszystkiego, ładnie wygląda tak jak to mój kolega powiedział "profesjonalnie" , a na dodatek steruje się nim jak marzenie. Bardzo polecam takie rozwiązanie. jakby pan wie wiedział o co mi chodzi to proszę otworzyć ten załącznik http://www.google.pl/imgres?q=plastikowa+ta%C5%9Bma+zaciskowa&um=1&hl=pl&safe=active&sa=N&biw=1600&bih=731&tbm=isch&tbnid=6F5tNFnLABPdsM:&imgrefurl=http://www.bikeforum.pl/threads/7141-Amortyzator-Rock-Shox-Tora-318-Solo-Air/page3&docid=nZJWLZ5t09-HDM&imgurl=http://www.bro.net.pl/Obrazki/opaskaaa4.jpg&w=640&h=480&ei=D4fWTpzpCtDbsgbUveWiDg&zoom=1&iact=hc&vpx=172&vpy=273&dur=1105&hovh=194&hovw=259&tx=156&ty=94&sig=113569871545661749931&page=1&tbnh=121&tbnw=163&start=0&ndsp=33&ved=1t:429,r:8,s:0
Cimek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Dobra Jakubie, masz tylko 1 pakiet, a jak bym chciał wymienić na naladowany? Pomyślałeś o tym? Rzep jest na tyle dobry ,że fajno trzyma ,nie odlatuje ,to można również w szybki sposób wymienić pakiet na polu. 1
mkrawcz1 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jak już piszesz "Pan", to choć napisz z wielkiej litery...
cacu24 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Aha dobrze pomyliłem się. Ludzka rzecz. Człowiek nie jest nieomylny(ale u mnie to jest zbyt częste).
toh11 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 poradzcie mi, gdzie ustawiacie środek ciężkości w modelu ? mowa o FanBat
robertus Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 W planach jest - 1.7 cala od krawędzi natarcia.
toh11 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 W planach jest - 1.7 cala od krawędzi natarcia. czyli 4,3 cm od natarcia. No dobra zobaczę, dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi