ertman_176 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 A jakie polecaja do silnika ktory posiadasz ?? Bo watpie zeby 10x6, cos kolo 8x4 jak na mnie i nie troluj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 i nie troluj ... ze co ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Możesz napisać jednego posta a potem go zedytować anie pisać 3 pod sobą i każdy na ten sam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 jak nikt nie odpowiada to co mialem uczynic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 RWD-5 Skazoo z silnikiem Permax 480 i smiglem 7x6 ciagnie jak glupi i startuje po dwoch metrach rozbiegu. z silnikiem Graupnera 400 juz nie.... Sytuacji nie poprawilo zalozenie przekladni 4,1:1. Dopiero ze smiglem 9x6 pewnie sie wznosi i po krotkim rozbiegu, a przy tym silnik pracuje bardzo kulturalnie i wydaje sie ze nie jest przeciazony... Z permaxem 480 zachowywal sie jakby chcialo go z ramy wyrwac i silnik byl goracy..Zreszta motocalc pokazuje ze mniejszy silnik pobiera "zaledwie" 4,5 A pradu, a dane fabryczne silnika mowia ze przy 3,3 ma max wydajnosc... (czyli pewnie na 3/4 gazu). Mam tylko jeden problem... Kiedy zamykam gaz calkowicie zwala sie na dziob, nie wiem czy moze ma to zwiazek z katem zaklinowania skrzydla? Pozdrawiam Baxter12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Czy model najpierw został oblatany w locie ślizgowym bez silnika? Od tego musisz zacząć. Możliwe, że w tej chwili jest taka sytuacja, że silnik ma za mały skłon i ciągnie model do góry. Jak zdejmujesz gaz, nos idzie w dół. Jak doprowadzisz do stabilnego lotu ślizgowego (z niewielkim, równym opadaniem), wtedy dopiero wyreguluj skłon silnika. O ustawieniach Środka ciężkości i kącie zaklinowania możesz poczytać tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 No tak faktycznie, ale czym, oprocz oczywiscie trynowania steru wysokosci? Bo kat zaklinowania statecznika jest staly.. baxter12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alianora Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ale czym, Srodkiem ciezkosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ok juz wiem, a kolega wie polowe... HI HI HI... Srodek ciezkosci i zaklinowanie plata.. Dzieki, P.S. A Skazoo to powinien Nobla za ten model dostac Baxter12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 mam problemy z RC ( odbiornik jeti rex 5 MPD 66 kanal i andajnik od zabawki tez 66 kanal ) jak podlanczam wszystko albo nei chodzi albo swiruje , silnik nie dziala , serwa niby dzilaja ale nie zawsze > co zrobic ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TEQ Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Chłopie ! Pisałem -daj trymer gazu troszkę do przodu ,ale tyle żeby silnik nie działał ! U mnie to załatwiło całe problemy ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Juz lata moj RWD, i to pieknie, Dzieki Cobra, pomoglo. WQczoraj tak sie nalatalem ze malosilnika niespalilem (400+przekładnia 4,1+ smiglo 9x6) Ale lata pieknie.. Baxter12 P.S. Jednak spalilem silnik... za slabe chlodzenie. Ale juz mam bezszczotke combo Bm2410-12 pieknie ciagnie, po prostu wymiata, dzis nie polatalem, bo ustawilem za duzy sklon silnika, jutro polatam (mam nadzieje.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Ostatnie pytanie czy ten modelik pociągnie na śmigle 10 X 8 ?? Silnik Tower Pro 2408-21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Modelik pociagnie bez problemu, problem lezy w silniku. ale latac bedzie. Jezeli zalozysz do silnika za male smiglo, np. gdybys zalozyl 8x4, to sinik bedzie pobieral mniej pradu, ale za tym rowniez ciag bedzie za maly do napedu modelu (akurat tego, bo np. maly depro-akrobacik bedzie latal). Natomiast zastosowanie za duzego smigla powoduje ze ciag jest wystarczajaco duzy do napedu modelu, ale silnik bedzie pobieral wiekszy prad. Z tym wiaze sie fakt taki ze silnik moze sie spalic, lu regler nie bedzie sie wyrabial i odetnie prad, bo przekroczy wartosc dopuszczalna. Mozna to sprawdzic w ten sposob ze na postoju dajesz gaz na max, i przetrzymujesz minute, silnik nie powinien sie wylaczyc (regler go nie odcina) i nie powinien byc goracy. Jezeli masz smiglo nieco za duze, mozesz tez trymer drazka gazu ustawic na minimum, wtedy regulator nie bedzie podawal max mocy. Model poleci na pewno, wystartuj na 3/4 gazu, a latac i tak bedziesz na polowce, wiec motoru nie spalisz. Najwieksza obawa to to zeby ci silnik nie zatrzymal sie w czasie wznoszenia, bo wtedy o kreta latwo... Troche nieszczesliwie masz silnik wysokoobrotowy, a model potrzebuje raczej jednostki w nizszym KV. Mysle ze smiglo 9x6 byloby tutaj odpowiedniejsze.. Milych lotow Baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Aha, to zamówię tez takie śmigiełko. Przetestuje różne opcje. Na szczeście mam duży regiel 30/40 A to mam pewność ze sie nie spali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mój RWD na tym samym silniku dobrze latał na śmigle 8x4. Z tego co wiem to jest chyba najodpowiedniejsze dla niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mój RWD na tym samym silniku dobrze latał na śmigle 8x4. Z tego co wiem to jest chyba najodpowiedniejsze dla niego. do silnika najodpowiedniejsze, ale do samolotu troche male. radzilem wieksze bo nie miallem pewnosci czy z 8x4 bedzie latal. Dobrze ze sie odezwales, teraz juz wszystko jasne. Baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 10 X 6 sprawuje sie po prostu super jak daje gaz na max to samolot az wyrywa sie z rak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio88 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Jak widać na zdjęciach dałem trochę za małe "bagnety" listewki trzymające gumę z przodu. Czy jeżeli dokleję jedna listewkę z boku tych bagnetów to wystarczy ? Może jakies inne pomysły jak to przedłużyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid180 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Mam pytanie gdzie kupiłeś IzoFloor (depron) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.